Re: Lybra - świetne osiągi - mam chipsa?
: 15 wrz 2013, 17:12
Ja już też mam tylko benzynowe jednostki napędowe... ale diesel power w wykonaniu Ramzesa jednak kusi 

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
W moim przypadku wysyłka sterownika = uziemienie auta na kilka dni. A niestety bez auta jak bez nogiRamzes_II pisze: Zawsze mozesz wyslac mi sterownik...
A mnie nie. Turbo benzynaMacioBA pisze:Ja już też mam tylko benzynowe jednostki napędowe... ale diesel power w wykonaniu Ramzesa jednak kusi
Skąd wiem, że samochód nie był na hamowni? Pytanie retoryczne. Jak sam użytkownik po tzw. e-chipie pisze ze ma ok. 140km bo takie ma odczucia po jezdzie z nowym softem to ja nie mam więcej pytań, a takich wpisów ostatnio jest jak grzybów na forum - "myśle iż teraz ma 140, a równie dobrze może miec 120 i poskakany wykres momentu, gdyż tego się raczej z samych logów nie dowiemy. Nie wiemy równiez jak wygląda sam wykres mocy/momentu i w którym miejscu są konkretne i jakie dokładnie wartości co ma znaczący wpływ na żywotność zespołu przeniesienia napędu.grigor pisze:A skąd wiesz, że samochód nie był na hamowniaro pisze:Że się tak zapytam co ta za nowoczesna forma e-mailowego "czips-tjuningu" bez pomiaru mocy/momentu przed jaki i po wykonanej operacji?![]()
Tak przy okazji "zdalnego chiptuningu". Wpadłem na pomysł aby zorganizować akcję zdalnego tuningu. Pewnie znalazłoby się sporo osób które mają do kolegi Ramzes_II daleko a są zainteresowane zabiegiem.
Tylko nie mogę sobie wyobrazić jak technicznie rozwiązać taki zdalny tuning. Np. kwestia programatora, każdy zainteresowany musiałby posiadać własny. Oczywiście można kombinować. Chociażby rzucić się na jeden forumowy a potem tuningować w ramach akcji "pass around".
Tylko ciekawe czy Ramzes_II się na coś takiego zgodzi i czy rzeczywiście byliby chętni?
To akurat można policzyć matematycznie, a z EDC16 wyrysować na podstawie mapy IQ to Nm.aro pisze: Skąd wiem, że samochód nie był na hamowni? Pytanie retoryczne. Jak sam użytkownik po tzw. e-chipie pisze ze ma ok. 140km bo takie ma odczucia po jezdzie z nowym softem to ja nie mam więcej pytań, a takich wpisów ostatnio jest jak grzybów na forum - "myśle iż teraz ma 140, a równie dobrze może miec 120 i poskakany wykres momentu, gdyż tego się raczej z samych logów nie dowiemy. Nie wiemy równiez jak wygląda sam wykres mocy/momentu i w którym miejscu są konkretne i jakie dokładnie wartości co ma znaczący wpływ na żywotność zespołu przeniesienia napędu.
Przez to ja na przyszły rok szykuje się z wymianą sprzegła + dwumasa (narazie ma się dobrze i szkoda wywalać), dopiero później wybieram się do Cinka na konkretny plan.
Nie interesują mnie inne półśrodki.
Masz załączony przecież wykres z hamowni. Soft bezdymny. Delikatnie ? 350 Nm z 250 Mm ?i 139KM z 110 ? 40KM mocy przyrostu i 100Nm momentu to delikatnie ?aro pisze:Takie coś to se moge w piancie narysować. Każdy silnik jest innny i każdy może zareagowac różnie. Wybacz, ale ja tego nie kupuje, to moje zdanie, podobne mam odnośnie boxów z allegro, cudów za 250zł dodających paredziesiąt Nm i kM....
Rozumiem, że tylko delikatnie podnosisz moc/moment, bo jeżeli inaczej to jak mierzysz EGT nie majac samochodu na stanowisku? Ciekawe, czy wszystkie te programy to softy bezdymne. Pomijam już fakt braku pomiaru mocy/momentu na hamowni obciążeniowej, bo przecież kreski można fajnie matematycznie wyliczyć....
Akurat moja sugestia opierała się na jednostkach jtd. Widziałem już troche tego w życiu, gdyż przy siedziałem najwiecej, to dwa te same samochody, z tymi samymi silnikami i mocami wg. producenta wykazywały zupełnie inną charakterystyke po rundzie na hamowni. Mimo iż jtd z reguły miewały jakies gifty od fabryki w postaci paru nm i km więcej, to własciciel samochodu w którym z 116km seryjnych zostało 107km, nie zauważył owego ubytku, a jednoczesnie udał się na wgranie nowego softu, różnice zauwazył dopiero po jezdzi zdrowym i seryjnym jtd 116km.dawidson pisze:Każdy silnik jest inny - ale tak naprawdę to jak wielkie są to różnice gdy mówimy o całkowicie seryjnym samochodzie?
"... I guess it's just the way I'm wired."
http://www.delta-HF.blogspot.com
Chciałbym widziec to auto po 30tkm czy nadal będzie trzymało parametry:) Pojęcia nie mam, ale to wg. ciebie znawco e-czipów.... Każdy szanujący się tuner parsknie smiechem jak usłyszy hasełko "e-czip":) No ale to twój interes, ja w to nie wchodze. jak już coś robic to od deski do deski, a nie po łebkach.Ramzes_II pisze:Masz załączony przecież wykres z hamowni. Soft bezdymny. Delikatnie ? 350 Nm z 250 Mm ?i 139KM z 110 ? 40KM mocy przyrostu i 100Nm momentu to delikatnie ?aro pisze:Takie coś to se moge w piancie narysować. Każdy silnik jest innny i każdy może zareagowac różnie. Wybacz, ale ja tego nie kupuje, to moje zdanie, podobne mam odnośnie boxów z allegro, cudów za 250zł dodających paredziesiąt Nm i kM....
Rozumiem, że tylko delikatnie podnosisz moc/moment, bo jeżeli inaczej to jak mierzysz EGT nie majac samochodu na stanowisku? Ciekawe, czy wszystkie te programy to softy bezdymne. Pomijam już fakt braku pomiaru mocy/momentu na hamowni obciążeniowej, bo przecież kreski można fajnie matematycznie wyliczyć....
Ja Ciebie przekonywać nie zamierzam i dyskusji również.
Tylko po prostu nie wypowiadaj się na tematy o których masz blade pojęcie.
Po dalsze porady zapraszamy zatem do tych tunerówaro pisze:Każdy szanujący się tuner parsknie smiechem jak usłyszy hasełko "e-czip":)
kółko wzajemnej adoracjiDudi pisze:Po dalsze porady zapraszamy zatem do tych tunerówaro pisze:Każdy szanujący się tuner parsknie smiechem jak usłyszy hasełko "e-czip":)
A ja parskam smiechem widząc czasem pracę "po łebkach" szanujących się tunerów których w Polsce niemało.aro pisze:kółko wzajemnej adoracjiDudi pisze:Po dalsze porady zapraszamy zatem do tych tunerówaro pisze:Każdy szanujący się tuner parsknie smiechem jak usłyszy hasełko "e-czip":)czy co? Może ban odrazu?
Przekręce tel. jutro do Ciebie.kaeres pisze:Jak tam moje logi Ramzes ?
Czy coś udało się wyczytać o tej "czwórce" ?