Strona 4 z 4
Re: Kappa - tłumik
: 10 lut 2013, 10:04
autor: grzesiekj23
U mnie już zaczyna być podobnie jak u kolegi w 2 poście wyżej. Z racji tego, że już i środkowy i końcowy był łatany chcę wymienić obydwa. Co polecacie? Wolałbym coś zbliżonego do oryginału, żadnych "sportówek"

itp. Może
taki zestaw? Tak myślę, że skoro mam LPG to takich wymienię 2 w czasie gdy 1 oryginał się już wykończy. A tak w ogóle to czy i ewentualnie za ile można dostać komplet oryginalny?
Re: Kappa - tłumik
: 10 lut 2013, 10:23
autor: topcio
Do wolnossaków nie ma najmniejszego problemu, za dwie stówki + przesyłka możesz kupić dwa tłumiki.
Problem mają tylko uturbieni.
Re: Kappa - tłumik
: 10 lut 2013, 10:25
autor: grzesiekj23
Edytowałem post wyżej. Taki zestaw jak w linku będzie ok?
Re: Kappa - tłumik
: 10 lut 2013, 10:33
autor: topcio
Tak, będzie OK.
Re: Kappa - tłumik
: 10 lut 2013, 10:38
autor: grzesiekj23
Więc już wszystko wiem

Dzięki za pomoc!
Re: Kappa - tłumik
: 10 lut 2013, 15:36
autor: kond243
Witam ja polecam zamiennik z firmy MTS doś estetycznie zrobiony i cichy jak oryginał:) za Srodkowy i końcowy zapłaciłem okolo 400zł
Re: Kappa - tłumik
: 10 lut 2013, 16:28
autor: topcio
Kilka osób kupowało tłumiki od tego sprzedawcy
http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=11772892 za bardzo rozsądne pieniądze i byli zadowoleni.
Ja również obecnie biję się z myślami co wydumać z wydechem. Początkowo myślałem o założeniu całego przelotowego, ale ...
- trochę boję się jednostajnego buczenia przy dłuższych wyjazdach, którego nawet wygłuszenie Kappy nie zlikwiduje.
- dała mi do myślenia wypowiedź Dawidsona:
dawidson pisze:Turbo fabrycznie montowane do 16vT i 20vT potrzebuje back pressure inaczej dość szybko wywala uszczelniacze
Opcją jest : strumienica zamiast katalizatora, środek przelotowy, końcowy komorowy na zamówienie. A może

środek komorowy np. od 3.0 a koniec przelotowy?