Tajemniczy przycisk w Kappie
: 18 cze 2008, 6:00
Dokładnie jest to przycisk do sterowania elektrycznie utwardzanym zawieszeniem
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
Kurna! To ty masz Bondowską Kappe. A ja nieświadomy za kierownicą u Ciebie siedziałem"marco" pisze:...w moim Kappiszonie jest podobny przycisk z napisem "Catapult"
Fajna rzecz - naciskasz w Łomiankach i momentalnie jesteś na Bielanach.
Ważna uwaga - nie naciskać pod wiaduktem i w tunelu !
...Staszek , to jest tajemny , zakamuflowany przycisk ."strang" pisze:Kurna! To ty masz Bondowską Kappe. A ja nieświadomy za kierownicą u Ciebie siedziałem"marco" pisze:...w moim Kappiszonie jest podobny przycisk z napisem "Catapult"
Fajna rzecz - naciskasz w Łomiankach i momentalnie jesteś na Bielanach.
Ważna uwaga - nie naciskać pod wiaduktem i w tunelu !
Na przykład ja. Niestety z powodu obniżonego zawieszenia, przycisk ten nie spełnia już swojej funkcji."aro" pisze:Ktoś na forum nawet miał taką kappe.
Będę musiał uważać co mówie prowadząc Twoje auto"marco" pisze:...Staszek , to jest tajemny , zakamuflowany przycisk ."strang" pisze:Kurna! To ty masz Bondowską Kappe. A ja nieświadomy za kierownicą u Ciebie siedziałem"marco" pisze:...w moim Kappiszonie jest podobny przycisk z napisem "Catapult"
Fajna rzecz - naciskasz w Łomiankach i momentalnie jesteś na Bielanach.
Ważna uwaga - nie naciskać pod wiaduktem i w tunelu !
Tylko nieliczni mogą go zlokalizować i określić jego przeznaczenie.
Uwaga 2 : ważne jest aby szyberdach był otwarty.
Masz specjalne amory, które po przyciśnięciu tego przycisku blokują wysokość skoku. Powoduje to, że samochód lepiej trzyma sie drogi, ale niestety traci na komforcie. Do amortyzatorów idzie odpowiednia wiązka elektryczna, która nie zamontowana w normalnych amortyzatorach wyrzuca błąd na infocenter."Radicz" pisze:A czy ktoś może w dwóch słowach napisać, jak to w Kappie działa?Ciekawość mnie zżera, a nie spotkałem się z czymś takim wcześniej...
Pozdrawiam.
Weeb o jakim błędzie mówisz ? Ja założyłem Sachsy normalne i mam zawsze check ok .."Weeb" pisze:Masz specjalne amory, które po przyciśnięciu tego przycisku blokują wysokość skoku. Powoduje to, że samochód lepiej trzyma sie drogi, ale niestety traci na komforcie. Do amortyzatorów idzie odpowiednia wiązka elektryczna, która nie zamontowana w normalnych amortyzatorach wyrzuca błąd na infocenter."Radicz" pisze:A czy ktoś może w dwóch słowach napisać, jak to w Kappie działa?Ciekawość mnie zżera, a nie spotkałem się z czymś takim wcześniej...
Pozdrawiam.
No właśnie ciekawi mnie, w jaki sposób to się odbywa"Weeb" pisze:Masz specjalne amory, które po przyciśnięciu tego przycisku blokują wysokość skoku.
Fakt, sry - chyba pomyłka. Głupio bo nie pomyślałem że nie da się przecież ustawić sporta na sam tył ..."Marcin_D" pisze:Sixt tylko żę ty mówisz o zawiasie w Kappie SW (poziomowanie tylnej osi), a to rozwiązanie jest (magic button) jest do całego zawiasu.
Zdaje mi się, że to jest rozwiązanie oparte o pole magnetyczne.