Fiat Panda III
Re: Fiat Panda
Poczekajmy z ocenami na żywo. Jazda, oglądanie wnętrza. Zapowiada się dobrze, ale nie chwalmy aż tak mocnymi słowami na kredyt. Choć prawdopodobnie będziesz miał rację .
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło

-----------------------------------------
Re: Fiat Panda
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda
Nowy Fiat Panda. Włoska premiera

Ciekawostka ...

Ciekawostka ...
W ciągu pierwszego roku użytkowania auta nabywca będzie mógł skorzystać z oferty zainstalowania systemu, który w zakresie prędkości poniżej 30 km/h monitoruje obszar przed samochodem kalkulując prędkość i możliwość kolizji i automatycznie uruchamia hamulce.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda
Świetna rzecz .
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło

-----------------------------------------
Re: Fiat Panda
Czytam tak sobie na forach o trojaczkach VAG, cenach itd. I zaczynam podzielać Twój niepokój.Mado pisze: O nowej Pandzie mówi się od nie pamiętam kiedy tak naprawdę, a w sprzedaży dalej jej nie ma. A np. VW prezentuje trojaczki i już można się ustawiać po nie w salonach i znając życie, jakie by te auta nie były kolejki i tak będą ( może poza Seatem), a u Fiata? .
Opóźnili wejście nowej Pandy o rok, co samo w sobie nie jest jeszcze tragedią, ale pojawienie się VAG akurat w tym momencie komplikuje sprawę.
Jest dużo szumu i Fiat może stracić wielu potencjalnych klientów tylko dlatego, że nowej Pandy nie ma jeszcze w ofercie. Ułatwili też VAG zadanie wejścia na rynek z nowym produktem.
Szczęście, że jako pierwszy pojawił się w ofercie droższy VW a nie Skoda i na razie tylko wersje 3-drzwiowe. To daje Fiatowi trochę czasu...
Ogólne info jest takie, że Panda ma się pojawić w salonach na początku 2012. Oby to była jeszcze zima a nie np późna wiosna

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda
Dokładnie tak jak piszesz, oby jeszcze nowa Panda nie zabiła ceną. Wyposażenie seryjne ma być dosyć bogate, miejmy nadzieję, że najtańsza wersja będzie kosztowała mniej niż 30 tys zł. A pięciodrzwiowe nadwozie i 11 cm dają duży plus dla Pandy. Ciekawi mnie jeszcze jak wypadnie nowy silnik 0,9 bez turbo.
Re: Fiat Panda
Mado pisze:Dokładnie tak jak piszesz, oby jeszcze nowa Panda nie zabiła ceną. Wyposażenie seryjne ma być dosyć bogate, miejmy nadzieję, że najtańsza wersja będzie kosztowała mniej niż 30 tys zł. A pięciodrzwiowe nadwozie i 11 cm dają duży plus dla Pandy. Ciekawi mnie jeszcze jak wypadnie nowy silnik 0,9 bez turbo.
zapomnij o cenie poniżej 30 tys...ja za swoją w actualu z 2010r w salonie lutym tego roku buliłem 26 tys i to po mega upustach a Ty tu piszesz o świeżynce...
Re: Fiat Panda
Ale Actual nie jest wersją podstawową, Fresh według cennika kosztuje 27 tys zł bez upustów, a nie sądzę, że wpuszczą auto dużo droższe od obecnego, moim zdaniem podstawowa wersja będzie za niecałe 30tys zł.MICHU pisze:Mado pisze:Dokładnie tak jak piszesz, oby jeszcze nowa Panda nie zabiła ceną. Wyposażenie seryjne ma być dosyć bogate, miejmy nadzieję, że najtańsza wersja będzie kosztowała mniej niż 30 tys zł. A pięciodrzwiowe nadwozie i 11 cm dają duży plus dla Pandy. Ciekawi mnie jeszcze jak wypadnie nowy silnik 0,9 bez turbo.
zapomnij o cenie poniżej 30 tys...ja za swoją w actualu z 2010r w salonie lutym tego roku buliłem 26 tys i to po mega upustach a Ty tu piszesz o świeżynce...
Re: Fiat Panda
Fiat aims to sell 230,000 Pandas in Europe next year

Nowa Panda wystartuje w lutym 2012
Obecna Panda będzie się nazywać Panda Classic
Katalogowe ceny wyjściowe we Włoszech (W Polsce jest jednak sporo taniej, choć nie wiem jaki wpływ ma na to oferowane w standardzie wyposażenie ?)
- nowa Panda Eur 10.200
- Panda Classic Eur 8.500 (obecnie Eur 10.250 minus rabaty oczywiście
)
- dla porówniania VW Up! Eur 10.600 (3-drzwiowy)
Plan sprzedaży na 2012:
- nowa Panda 180 tys
- Panda Classic 50 tys
Platforma identyczna z Lancia Ypsilon (tylko czemu Lancia twierdzi, że Y to segment B ?)
Dalej tylko wersja 5 doors, 3drzwiowy pozostanie tylko Fiat 500 (ciekawe czy potwierdzą się pogłoski o nowym Seicento w 2013 ?)
Nowa Panda jest na tyle szeroka, że oferuje 3 miejsca dla pasażerów z tyłu (większość konkurentów 2)
Silniki (w nawiasie liczba cylindrów):
0.9 benzyna 65 KM (2)
0.9 turbo benzyna lub gaz /sprężony gaz ziemny/ 80 KM (2)
1.2 69 KM (4)
1.3 turbo diesel 75 KM (4)
Obecna generacja Pandy jest liderem w Europie, sprzedaż przekroczyła oczekiwania Fiata. Plan był 1,2 mln sztuk przez 6 lat, sprzedano ponad 2 mln przez 8 lat.

Nowa Panda wystartuje w lutym 2012
Obecna Panda będzie się nazywać Panda Classic
Katalogowe ceny wyjściowe we Włoszech (W Polsce jest jednak sporo taniej, choć nie wiem jaki wpływ ma na to oferowane w standardzie wyposażenie ?)
- nowa Panda Eur 10.200
- Panda Classic Eur 8.500 (obecnie Eur 10.250 minus rabaty oczywiście

- dla porówniania VW Up! Eur 10.600 (3-drzwiowy)
Plan sprzedaży na 2012:
- nowa Panda 180 tys
- Panda Classic 50 tys
Platforma identyczna z Lancia Ypsilon (tylko czemu Lancia twierdzi, że Y to segment B ?)
Dalej tylko wersja 5 doors, 3drzwiowy pozostanie tylko Fiat 500 (ciekawe czy potwierdzą się pogłoski o nowym Seicento w 2013 ?)
Nowa Panda jest na tyle szeroka, że oferuje 3 miejsca dla pasażerów z tyłu (większość konkurentów 2)
Silniki (w nawiasie liczba cylindrów):
0.9 benzyna 65 KM (2)
0.9 turbo benzyna lub gaz /sprężony gaz ziemny/ 80 KM (2)
1.2 69 KM (4)
1.3 turbo diesel 75 KM (4)
Obecna generacja Pandy jest liderem w Europie, sprzedaż przekroczyła oczekiwania Fiata. Plan był 1,2 mln sztuk przez 6 lat, sprzedano ponad 2 mln przez 8 lat.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda
broker pisze: Obecna generacja Pandy jest liderem w Europie, sprzedaż przekroczyła oczekiwania Fiata. Plan był 1,2 mln sztuk przez 6 lat, sprzedano ponad 2 mln przez 8 lat.
Chyba nigdy nie zrozumiem fenomenu tego auta. Zawsze zastanawiałem się skąd wziął się sukces tego modelu? Przecież to auto jest tak niewygodne, że w seicento czuję się lepiej. Może to z racji swojego wzrostu (186cm). Mimo maksymalnie wysuniętego do tyłu fotelu w dalszym ciągu biję kolanem w konsolę środkową. Kiedy jeżdżę Lybrą to "odpoczywam" od pandy, wcześniej jeździłem też dużo multiplą. Po przesiadce do nowej pandy myślałem, że mnie szlak trafi...no ale nie powiem 31 tys km w 9 miesięcy bez zastrzeżeń, wymiana oleju tylko i tyle.
ps. do miasta kapitalne auto
pozdrawiam
Re: Fiat Panda
Chyba jednak go rozumieszMICHU pisze:broker pisze: Obecna generacja Pandy jest liderem w Europie, sprzedaż przekroczyła oczekiwania Fiata. Plan był 1,2 mln sztuk przez 6 lat, sprzedano ponad 2 mln przez 8 lat.
Chyba nigdy nie zrozumiem fenomenu tego auta.
ps. do miasta kapitalne auto

Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Re: Fiat Panda
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM