Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo
Re: Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo
Ktoś może załatwić Imasaf to 2.0 20VT ?
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo
A ten facet z Piaseczna już nie ma w ofercie?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo
http://www.tlumiki.eu Tu się pytaj.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza

Re: Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo
Dzięki obecna cena 900złWilkin pisze:http://www.tlumiki.eu Tu się pytaj.
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Re: Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo
Cześć,
Ma ktoś z Was może fotki jak wygląda (lub jest w stanie potwierdzić, że nie ma tragedii) zamontowany tłumik od AR166 V6 do Kappy 20V turbo? Jedyna różnica to proste vs. zagięte do dołu rurki końcowe.
Ma ktoś z Was może fotki jak wygląda (lub jest w stanie potwierdzić, że nie ma tragedii) zamontowany tłumik od AR166 V6 do Kappy 20V turbo? Jedyna różnica to proste vs. zagięte do dołu rurki końcowe.
Lancia Kappa 2.0 20VT '99
Lancia Thesis 3.2 V6 '03
Fiat Coupe 2.0 20VT '99
Citroen C6 2.7 HDI '06
Alfa Romeo 166 2.5 V6 '99
Alfa Romeo 156 GTA '02
Alfa Romeo 155 2.5 V6 '92
Alfa Romeo GTV6 '82
Alfa Romeo GT Junior 1600 '76
Lancia Thesis 3.2 V6 '03
Fiat Coupe 2.0 20VT '99
Citroen C6 2.7 HDI '06
Alfa Romeo 166 2.5 V6 '99
Alfa Romeo 156 GTA '02
Alfa Romeo 155 2.5 V6 '92
Alfa Romeo GTV6 '82
Alfa Romeo GT Junior 1600 '76
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo
Jedyna opcja to przespawać końcówki u tłumikarza. Ew zapodać sobie ładniejsze skierowane do dołu. Z alfy wyglądają tak sobie , i niestety nie ma wycięcia w zderzaku na nie.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza

- Johnny
- Forumowicz/ka
- Posty: 1620
- Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Re: Kappa - końcowy tłumik do 5.20 turbo
Ja np kupiłem dedykowany do AR166 końcowy tłumik Remusa, i końcówki były za krótkie
, nie wiem jak z normalnym tłumikiem ale trzeba się chyba nastawić na ingerencję w końcówki mimo wszystko
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO