Re: Chce kupić Kappe JTD
: 30 sty 2012, 16:51
Temat robi się coraz bardziej wesoły 

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
To jak ty jeździsz ze jtd pali ci 10 litrów chyba cały czas deska i 180km/hdevil-85 pisze:JTD Jest To Dno;) dość że będziesz siedział przy zawieszeniu w kappie to jeszcze wiecznie pod maska i nie słuchaj pierdół które ci tu piszą popatrz na ceny napinacze pompy itd kappa only PB 2.0 vis bądź turbo poza tym że te JTD ma kopa to nie ma nic więcej w sobie:) spalaniem nie powala bo w mrozy do 10 możesz spokojnie dojść tyle spali ci 2.0 w Pb a gazu spali ci 12 litrów.JTD powali cię tylko utrzymaniem i awariami spójrz w dział sprzedam ile jest kapp do sprzedania w jtd a ile benzyn:) nie daj się naciągnąć na ten shit poczytaj chodź by tu na forum ile jest problemów z tym silnikiem JTD dział jest bardzo rozbudowany wiec proponuje dużą kawę i 4 -paka bro
Kornel i tu zonk 3.0 diesel BMW jest bardzo dobry i teraz to pojechałeskornel_95 pisze:Zaraz okaże się ze najlepszy silnik diesla to 3.0 z bmw ....
My mieliśmy lybre 2.4 jtd zrobiła ponad 300 tys i jakoś się nie sypał silnik a gdy innym w mrozy padały to on odpalał 3 podgrzania świec i chodzi..
Teraz tez mamy 2.4jtd i tez chodzi po prostu trzeba umieć dbać o silnik i jak już coś robić to zrobić raz a porządnie a nie po łepkach ze teraz to wymienię a za 2 miesiące to...
Jeszcze dodam ze każdy silnik chodzi tak jak się o niego dba i tyle
Dlaczego po niewiedzy czy ja skrytykowałem ten silnik ?? no chyba nie powiedziałem tylko ze okaże się ze to najlepszy diesel... Bo moim zdaniem to tez jest dobry diesel np ze względu na jego kulturę pracyGros pisze:Kornel i tu zonk 3.0 diesel BMW jest bardzo dobry i teraz to pojechałeskornel_95 pisze:Zaraz okaże się ze najlepszy silnik diesla to 3.0 z bmw ....
My mieliśmy lybre 2.4 jtd zrobiła ponad 300 tys i jakoś się nie sypał silnik a gdy innym w mrozy padały to on odpalał 3 podgrzania świec i chodzi..
Teraz tez mamy 2.4jtd i tez chodzi po prostu trzeba umieć dbać o silnik i jak już coś robić to zrobić raz a porządnie a nie po łepkach ze teraz to wymienię a za 2 miesiące to...
Jeszcze dodam ze każdy silnik chodzi tak jak się o niego dba i tylepo niewiedzy
Tak masz rację -prace jeden i drugi ma piękną a zwłaszcza ten 218pskornel_95 pisze:Dlaczego po niewiedzy czy ja skrytykowałem ten silnik ?? no chyba nie powiedziałem tylko ze okaże się ze to najlepszy diesel... Bo moim zdaniem to tez jest dobry diesel np ze względu na jego kulturę pracyGros pisze:Kornel i tu zonk 3.0 diesel BMW jest bardzo dobry i teraz to pojechałeskornel_95 pisze:Zaraz okaże się ze najlepszy silnik diesla to 3.0 z bmw ....
My mieliśmy lybre 2.4 jtd zrobiła ponad 300 tys i jakoś się nie sypał silnik a gdy innym w mrozy padały to on odpalał 3 podgrzania świec i chodzi..
Teraz tez mamy 2.4jtd i tez chodzi po prostu trzeba umieć dbać o silnik i jak już coś robić to zrobić raz a porządnie a nie po łepkach ze teraz to wymienię a za 2 miesiące to...
Jeszcze dodam ze każdy silnik chodzi tak jak się o niego dba i tylepo niewiedzy
Która jest piękna ...
Proponuje w nicku "v" zmienic na "b"...devil-85 pisze:JTD Jest To Dno;) dość że będziesz siedział przy zawieszeniu w kappie to jeszcze wiecznie pod maska i nie słuchaj pierdół które ci tu piszą popatrz na ceny napinacze pompy itd kappa only PB 2.0 vis bądź turbo poza tym że te JTD ma kopa to nie ma nic więcej w sobie:) spalaniem nie powala bo w mrozy do 10 możesz spokojnie dojść tyle spali ci 2.0 w Pb a gazu spali ci 12 litrów.JTD powali cię tylko utrzymaniem i awariami spójrz w dział sprzedam ile jest kapp do sprzedania w jtd a ile benzyn:) nie daj się naciągnąć na ten shit poczytaj chodź by tu na forum ile jest problemów z tym silnikiem JTD dział jest bardzo rozbudowany wiec proponuje dużą kawę i 4 -paka bro
No i dobrze napisał.brygadzista1 pisze:Proponuje w nicku "v" zmienic na "b"...devil-85 pisze:JTD Jest To Dno;) dość że będziesz siedział przy zawieszeniu w kappie to jeszcze wiecznie pod maska i nie słuchaj pierdół które ci tu piszą popatrz na ceny napinacze pompy itd kappa only PB 2.0 vis bądź turbo poza tym że te JTD ma kopa to nie ma nic więcej w sobie:) spalaniem nie powala bo w mrozy do 10 możesz spokojnie dojść tyle spali ci 2.0 w Pb a gazu spali ci 12 litrów.JTD powali cię tylko utrzymaniem i awariami spójrz w dział sprzedam ile jest kapp do sprzedania w jtd a ile benzyn:) nie daj się naciągnąć na ten shit poczytaj chodź by tu na forum ile jest problemów z tym silnikiem JTD dział jest bardzo rozbudowany wiec proponuje dużą kawę i 4 -paka broPo co takie głupoty gadasz? Wyjedź sobie dwiema Kappami na miasto jadna obok drugiej i jak Pb spali Ci tyle co JTD to pogratuluje. Owszem jeśli naprawiasz auta u Miecia który w swojej kolekcji ma juz 12 przecinaków i dwa razy tyle młotków to będziesz do niego często wracał, tym bardziej że auto kupisz pewnie za symboliczne 2 tys zł w promocji roku na allegro. Fakt dużo z tych aut ma juz za sobą wyprawe na Marsa na liczniku dlatego warto troche wyłożyć na zadbany egzemplarz.
TDI : To Dopiero Indolencja.devil-85 pisze:JTD Jest To Dno;) dość że będziesz siedział przy zawieszeniu w kappie to jeszcze wiecznie pod maska i nie słuchaj pierdół które ci tu piszą popatrz na ceny napinacze pompy itd kappa only PB 2.0 vis bądź turbo poza tym że te JTD ma kopa to nie ma nic więcej w sobie:) spalaniem nie powala bo w mrozy do 10 możesz spokojnie dojść tyle spali ci 2.0 w Pb a gazu spali ci 12 litrów.JTD powali cię tylko utrzymaniem i awariami spójrz w dział sprzedam ile jest kapp do sprzedania w jtd a ile benzyn:) nie daj się naciągnąć na ten shit poczytaj chodź by tu na forum ile jest problemów z tym silnikiem JTD dział jest bardzo rozbudowany wiec proponuje dużą kawę i 4 -paka bro