Strona 4 z 5

Re: Thesis - drży i dudni

: 26 kwie 2019, 20:22
autor: volf
jeśli przebieg jest prawdziwy a osłony gumowe są nieuszkodzone to odpowiedź może być jedna-części z gównolitu :)

Re: Thesis - drży i dudni

: 26 kwie 2019, 20:55
autor: pietrek125
Niekoniecznie... może smar z starości nie ma swoich właściowosci, jakie mieć powinien...
przykład z koncernu który stawiany jest za wzór niezawodności... Skoda Roomster 1.4TDI (całe 69KM) 2007r 160tyśKM , wibracje przy większych prędkościach... diagnoza przegub wewnętrzny... przy okazji oba progi nie istnieją... także z włoszczyzną nie jest tak źle...

Re: Thesis - drży i dudni

: 26 kwie 2019, 20:56
autor: MICHU
To jest jednak 215 KM masa tez nie niska co jak co to nie powinno być FWD. Komp pokazuje zbliżony przebieg, książka do 2010r była prowadzona a od stycznia 2013r smierć kliniczna.

Ps. właśnie tato tez wspomniał mi o smarze pietrek

Re: Thesis - drży i dudni

: 26 kwie 2019, 21:04
autor: pietrek125
Moc mocą, ale moment 263Nm nie jest oszałamiający... znacznie gorzej przeguby powinny mieć w JTD i 2.0TB...

Re: Thesis - drży i dudni

: 26 kwie 2019, 21:05
autor: MICHU
Czyli jednak starość

Re: Thesis - drży i dudni

: 26 kwie 2019, 21:09
autor: pietrek125
A skrzynia jak zmienia biegi :?: nie szarpie :?:

Re: Thesis - drży i dudni

: 26 kwie 2019, 21:13
autor: MICHU
pietrek125 pisze: 26 kwie 2019, 21:09 A skrzynia jak zmienia biegi :?: nie szarpie :?:
dobre pytanie, szarpać nie szarpie chodziła płynnie ale ostatnio coś
zaczęła przeciągać także już na dynamiczną plus ewentualnie elektrozawory rostry się psychicznie przygotowałem.

Re: Thesis - drży i dudni

: 26 kwie 2019, 21:30
autor: pietrek125
Bo jakby szarpała, to mogło by być przyczyną szybszego zużycia przegubów...

Re: Thesis - drży i dudni

: 26 kwie 2019, 22:07
autor: proxima86
A dlaczego nie bierzecie pod uwagę tego,że może jakiś wariat kiedyś palił laczka tym autem na skręconych kołach i rozwalił przeguby?Napewno stary dziadziuś jeździł i dbał?
Mógł dorwać się jakiś młody i rozdupcyć ino moment

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka



Re: Thesis - drży i dudni

: 26 kwie 2019, 22:13
autor: kond243
Na skręconych kołach cierpią ale przeguby zewnętrzne najbardziej. Tutaj też obstawiam smar. Stracił swoje właściwości i tripod wytarł kielich wewnątrz.

Re: Thesis - drży i dudni

: 26 kwie 2019, 22:15
autor: volf
Od palenia laczka na skręconych kołach to się przeguby zewnętrzne (czyli te przy kołach) psują.
I jeśli zewnętrzne wytrzymują 500kkm a wewnętrzne 150kkm to nie ma sensu szukać usterek w smarach, momentach czy nie wiadomo gdzie :)
Kond243 a czemu ten sam smar nie stracił właściwości w zewnętrznych :?:

Re: Thesis - drży i dudni

: 26 kwie 2019, 22:17
autor: proxima86
volf pisze:Od palenia laczka na skręconych kołach to się przeguby zewnętrzne (czyli te przy kołach) psują.
I jeśli zewnętrzne wytrzymują 500kkm a wewnętrzne 150kkm to nie ma sensu szukać usterek w smarach, momentach czy nie wiadomo gdzie :)
Kond243 a czemu ten sam smar nie stracił właściwości w zewnętrznych :?:
Tak czy inaczej styl jazdy ma wielkie znaczenie,przebieg jest nie duży więc przy normalnej jeździe nie powinno być problemów.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka



Re: Thesis - drży i dudni

: 26 kwie 2019, 22:23
autor: volf
Jest też inne rozwiązanie-przy kołach są przeguby Birfielda czy jakoś tak a przy skrzyni tripod. Może już z założenia one są mniej trwałe?
Jeszcze w Thesis są one razem z kawałkiem skrzyni co niepotrzebnie podnosi cenę...

Re: Thesis - drży i dudni

: 26 kwie 2019, 22:29
autor: MICHU
jeśli mówimy już o cenach to proszę bardzo, wycena od baseniarza co by Ci volf całkiem tetrisa obrzydzić ;)

Re: Thesis - drży i dudni

: 26 kwie 2019, 22:33
autor: kond243
Muszę sprawdzić czy nie da się zaaplikować przegubów z kappy 20vt. Mam przeguby z Thesis z JTD z aisinem. Trzeba będzie porównać jak to wychodzi z frezami i średnicami. Zastanawia mnie czy przegub jest ten sam w skrzyni dla manuala i automatu. Ceny nie normalne. Kurcze te z kappy od 2.4 vis przez 20vt po JTD oraz Tds były takie same i nie zniszczalne.