Strona 4 z 4
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
: 15 paź 2015, 21:58
autor: Bartek-Lodz
LPG wymiata, tym bardziej teraz jak przyjdą ciężkie czasy dla diesla.
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
: 15 paź 2015, 22:04
autor: Bartek-Lodz
Artur G. pisze:Mam instalację ...
Reduktor KNE
wtryskiwacze baraquda
zbiornik 45 l
zawór tankowania pod klapką wlewu (potrzeba przedłużki, mam ją z instalacją)
wielozawór tomasetto
ECU KNE Nero
itp.
Całość działa sprawnie, ale zrobiłem dzis parę km.
Odezwę sie po ok. 1000 km.
Ale włączyła się kontrolka wyłączonego airbagu pasażera z przodu. Może gazolik coś niechcący odłączył? Zapomniałem go o to zapytać ... a będę u niego dopiero po niedzieli .... macie jakiś pomysł co jest nie tak?
Reduktor to chyba masz KME a Ecu KME Nevo a nie nero bo nie słyszałem o takim wynalazku jeszcze.
Jeżeli idzie o KME to bardzo fajnie to działa, mam we wszystkich Lanciach, z czego Nevo mam w dwóch - bardzo duże możliwości adaptacyjne i miłe oprogramowanie dla usera.
Teraz będę gazować kolejną Tereskę i też idę w KME - Staga miałem w Oplu i miałem go dosyć.
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
: 16 paź 2015, 9:32
autor: Artur G.
Zbiornik mam 45 litrów (36-37 mieści wg instrukcji) w miejscu koła zapasowego. Po zamontowaniu i pierwszym tankowaniu zapomniałem wyzerować licznika przebiegu i trochę pojeździłem.
Następnie dotankowałem do pełna, przejechałem 330 km i zatankowałem ponownie do pełna prawie 28 litrów. Obliczenie to porównałem ze wskazaniem komputera i było bardzo zbliżone.
Prościej się nie da ...
odnoszę wrażenie, że jadąc latem, w normalnych warunkach spali w trasie ok. 7, średnio 8-9 litrów a w mieście ok. 10 litrów lpg na 100 km. czyli tyle co pb, albo różnica będzie niewielka (utrzymując właściwy stan instalacji, filtrów itp.)
ps. ECU Nevo oczywiście ... moja literówka.
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
: 16 paź 2015, 9:54
autor: Snail
Jak jeszcze miałem Vectrę (2.0 16V 136 KM) to też na trasie spalała ok. 7 / 100.
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
: 16 paź 2015, 15:22
autor: KrisT1000
Ja też mam już LPG.
Miesięcznie od zakupu robiłem średnio 1700-1800 km więc przyszedł czas na oszczędności

Koszt 2590
Zbiornik 55 litrów, wlew obok wlewu paliwa.
Nie pamiętam szczegółów a nie mam papierów przy sobie ale:
- sterownik Stag q4
- wtryski Hana
- reduktor KME
Trochę szarpało przy przyspieszaniu i podjechałem do regulacji dzisiaj.
teraz nie ma problemu.
Na razie przejechałem 200 km i po tankowaniu wyszło spalanie 9,45 40%miasto 60%trasa.
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
: 17 paź 2015, 9:13
autor: KrisT1000
Jednak jak wracałem wczoraj wieczorem z pracy znów coś szarpało przy przyspieszaniu.
Nie mam czasu teraz ale zobaczę w weekend jak się jeździ i podjadę ponownie do regulacji.
Być może będę musiał zmienić świece. Zobaczymy
Pozdrawiam
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
: 22 paź 2015, 15:44
autor: KrisT1000
Witam ponownie.
Zmieniłem świece ponieważ było to robione 40000 temu...
Potem ponowna jazda na drodze z gazownikiem w celu regulacji z lapkiem i wszystko jest ok.
Właściwie nie czuję różnicy między benzyną a gazem.
Teraz czekam na 1000 km i wtedy jeszcze raz będzie auto podpięte i sprawdzone.
Dodatkowo pod wtryski podłożą jeszcze coś bo słychać je na wolnych obrotach, zamontowano je na grodzi,
Zaczynam więc jazdę na LPG jeśli będą jakieś pytania to piszcie.
Pozdrawiam
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
: 22 paź 2015, 18:14
autor: Snail
Wymień też przewody. Jak zmieniasz świece to i przewody wysokiego napięcia. One też mają znaczenie.
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
: 22 paź 2015, 21:00
autor: Tomzik
O ile w ogóle są, nie wiem czy T-jet nie ma czasem już cewek na świecach po prostu

Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
: 27 paź 2015, 15:31
autor: KrisT1000
Dziś rano jadąc spokojnie na gazie zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka silnika. Nie czuję zmian w prowadzeniu auta.
Czekam na telefon od mechanika w celu umówienia się na diagnostykę bo nie wiem co może być przyczyną.
Re: Delta III 1.4 T-jet 150 KM - jaka instalacja LPG?
: 04 lis 2015, 16:42
autor: Artur G.
Artur G. pisze:
Ale włączyła się kontrolka wyłączonego airbagu pasażera z przodu. Może gazolik coś niechcący odłączył? Zapomniałem go o to zapytać ... a będę u niego dopiero po niedzieli .... macie jakiś pomysł co jest nie tak?
Hehe,
Dziś w ramach pierwszego przeglądu gwarancyjnego instalacja przejrzana, wszystko działa super.
Co do kontrolki airbagu pasażera, sprawdziliśmy na FES i ... brak jakichkolwiek błędów. Gazolik nie ma pojęcia o co chodzi, ale po krótkim zastanowieniu się i pomocy googla pomyślałem, że coś namieszali przy ustawianiu komputera po uprzednim odłączeniu aku.
Takie proste, okazało się że z poziomu komputera wyłączony był bag pasażera.
