Post
autor: Wilkin » 21 maja 2018, 23:20
wujekp pisze: ↑21 maja 2018, 21:58
Bichoń pisze: ↑21 maja 2018, 11:57
A jak automaty znoszą ciągnięcie przyczepy?
W Chryslerze mam specjalny tryb na taką okoliczność.
Tia specjalny tryb - blokada nadbiegu , żeby skrzynia się nie wykręciła. Standard w amerykańcach. W euro-pospólstwie nie wiedzą co to nadbieg

byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
