To jest cos takiego:
http://www.allegro.pl/item230768476_cen ... a_vat.html
Mam sie martwic faktycznie o zywotnosc tego i stosowac przekazniki czy raczej powinno "przezyc".
A zadalem pytanie co do tych obrotow bo jedno z wyprowadzen z tej centralki mam podpiac do cewki. Z tego co wiem takie centralki przelaczaja na gaz w chwili jak zakrece go powyzej 3000 obrotow a domyslnie zapala na benzynie (coprawda w aucie w ktorym cos takiego mialem, mialem taki maly przycisk z biala litera G - ale w instrukcji tego pisali o podpinaniu pod cewke...) - czyli jednym slowem nigdzie tego nie podpinam?
LYBRA 1.8 - jaka inst. LPG do BLOS'a?
LYBRA 1.8 - jaka inst. LPG do BLOS'a?
Skoda Favorit 1.3 55KM 89r - była ale gniła,
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy

LYBRA 1.8 - jaka inst. LPG do BLOS'a?
Nie wiedziałem o jakim przełączniku piszesz. Stag2-w od tego jest i da radę, wg producenta obciążalność wyjść (elektrozawory LPG, emulator wtryskiwaczy/elektrozawór pompy paliwa) to 5A, więc OK.
Obroty - powinien z boku być potencjometr do regulacji wartości obrotów przy których nastąpi przełączenie (chyba 1000-3000 1/min).
Czy zamierzasz wykorzystać wyście na elektrozawór Pb?
Co zrobisz z emulacją sondy? Bez emulatora ECU zacznie łapać błędy i o ile jazda na LPG prawie się nie zmieni, to na benzynie będzie źle.
Obroty - powinien z boku być potencjometr do regulacji wartości obrotów przy których nastąpi przełączenie (chyba 1000-3000 1/min).
Czy zamierzasz wykorzystać wyście na elektrozawór Pb?
Co zrobisz z emulacją sondy? Bez emulatora ECU zacznie łapać błędy i o ile jazda na LPG prawie się nie zmieni, to na benzynie będzie źle.
LYBRA 1.8 - jaka inst. LPG do BLOS'a?
Potencjometr moze jest - musze obadac
. Wyjscia na elektrozawor PB niechce wykozystac za to bede odcinal pompe paliwa.
Co do emulacji to kupilem emulator wtryskiwaczy z wbudowanym odcinaniem pompy i z emulatorem sondy - wiec wszystko do tego jednego wynalazku podlacze..., tyle ze narazie niewiem jak ta sonde emulowac (bo niewiem ilu jest kablowa i pod ktory kabel sie wpiac [jakies sugestie albo ktora to kostka za silnikiem? ])...
Zreszta - na benzynie i tak do dupy jezdzi
- jak go krece powyzej 3500 obrotow to po jakims czasie zaczyna slabnac coraz bardziej buczec i w koncu zgasnac... :/

Co do emulacji to kupilem emulator wtryskiwaczy z wbudowanym odcinaniem pompy i z emulatorem sondy - wiec wszystko do tego jednego wynalazku podlacze..., tyle ze narazie niewiem jak ta sonde emulowac (bo niewiem ilu jest kablowa i pod ktory kabel sie wpiac [jakies sugestie albo ktora to kostka za silnikiem? ])...
Zreszta - na benzynie i tak do dupy jezdzi

Skoda Favorit 1.3 55KM 89r - była ale gniła,
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy

LYBRA 1.8 - jaka inst. LPG do BLOS'a?
Witam.
Zalozylem u siebie instalacje z BLOSem i o dziwo poszlo od strzala - dziala elegancko (pomijajac minimalna won gazu po odkreceniu gazu na wielozaworze [jak zawor byl zakrecony bylo ok - butla uzwana z wielozaworem]).
Chcialem sie tylko dowiedziec jak to ustrojstwo wyregulowac bo jak narazie zrobilem zgodnie z instrukcja blosa tzn to wieksze kolko pod spodek wkrecilem i odkrecilewm pozniej o 2,5 obrotu a to mniejsze najpierw wkrecilem a pozniej odkrecilem o 1,5 obrotu.
Prawde powiedziawszy zrobilem jak w instrukcji sugerowali ale niewiem czy to jest optymalnie i niewiem czy teraz nie bedzie palil z 15l (mam 2.0 20V) gazu na setke. Reduktor jak pisali rozkrecilem o chyba 3 obroty i generalnie nie wyczuwam zadnej dziury w gazie jadac na gazie a krecilem go pod 7000rpm dla testow jadac.
Jezeli chodzi o zmniejszenie dawki gazu w razie czego robi sie ta wieksza czy mniejsza sruba i czy konieczne jest stosowanie analizatora spalin (bo jakos przyroda i emisja CO2 sie nie przejmuje) - interesuje mnie raczej tylko spalanie.
Pozatym wzrost ryzyka strzalu wystepuje jak bede zubozal mieszanke czy jak odkrece zeby podawal wiecej (z tego co mi sie wydaje po zubozeniu bo jak nie zapali to ma podwojna dawke pozniej i strzela)? Prosze mnie poprawic ewentualnie.
Z gory dzieki za pomocne info
Zalozylem u siebie instalacje z BLOSem i o dziwo poszlo od strzala - dziala elegancko (pomijajac minimalna won gazu po odkreceniu gazu na wielozaworze [jak zawor byl zakrecony bylo ok - butla uzwana z wielozaworem]).
Chcialem sie tylko dowiedziec jak to ustrojstwo wyregulowac bo jak narazie zrobilem zgodnie z instrukcja blosa tzn to wieksze kolko pod spodek wkrecilem i odkrecilewm pozniej o 2,5 obrotu a to mniejsze najpierw wkrecilem a pozniej odkrecilem o 1,5 obrotu.
Prawde powiedziawszy zrobilem jak w instrukcji sugerowali ale niewiem czy to jest optymalnie i niewiem czy teraz nie bedzie palil z 15l (mam 2.0 20V) gazu na setke. Reduktor jak pisali rozkrecilem o chyba 3 obroty i generalnie nie wyczuwam zadnej dziury w gazie jadac na gazie a krecilem go pod 7000rpm dla testow jadac.
Jezeli chodzi o zmniejszenie dawki gazu w razie czego robi sie ta wieksza czy mniejsza sruba i czy konieczne jest stosowanie analizatora spalin (bo jakos przyroda i emisja CO2 sie nie przejmuje) - interesuje mnie raczej tylko spalanie.
Pozatym wzrost ryzyka strzalu wystepuje jak bede zubozal mieszanke czy jak odkrece zeby podawal wiecej (z tego co mi sie wydaje po zubozeniu bo jak nie zapali to ma podwojna dawke pozniej i strzela)? Prosze mnie poprawic ewentualnie.
Z gory dzieki za pomocne info
Skoda Favorit 1.3 55KM 89r - była ale gniła,
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy
Daewoo Nexia GLX 1.5 90KM 97r - była ale olej brała,
Lancia Kappa LS 2.0 145KM 95r - była - teraz teściu jeździ,
Peugeot 607 3.0 V6 207KM 02r - jest i cieszy

LYBRA 1.8 - jaka inst. LPG do BLOS'a?
Witam.
Strzela gdy mieszanka jest uboga.
Duża śruba jest do regulacji składu mieszanki w całym zakresie, mała śruba (w dużej) służy do korekcji składu na wolnych obrotach.
Regulację można zrobić na sondę, chociaż najlepiej byłoby na hamowni.
Wiadomości na temat regulacji blosa jest dość dużo, na naszym forum też coś można znaleźć.
Strzela gdy mieszanka jest uboga.
Duża śruba jest do regulacji składu mieszanki w całym zakresie, mała śruba (w dużej) służy do korekcji składu na wolnych obrotach.
Regulację można zrobić na sondę, chociaż najlepiej byłoby na hamowni.
Wiadomości na temat regulacji blosa jest dość dużo, na naszym forum też coś można znaleźć.