FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Ciekawe na ile to plotki a ile faktycznie prawda.
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Jest masa spekulacji, coś musi być na rzeczy.
Poniżej dla przykładu, zdaniem części analityków, FCA i GM po cichu przygotowują się do fuzji.
GM pozbył się Opla w Europie a FCA chce wykroić z koncernu Maserati+Alfa Romeo.
Pozostałe marki GM (Cadillac, Chevrolet, Buick, GMC) oraz FCA (Fiat, Lancia, Jeep, Chrysler, Dodge, Ram) weszłyby do połączonego koncernu a wspólna produkcja da miliardy oszczędności.
https://www.autoedizione.nl/verkoopgeru ... -fusie-gm/
Poniżej dla przykładu, zdaniem części analityków, FCA i GM po cichu przygotowują się do fuzji.
GM pozbył się Opla w Europie a FCA chce wykroić z koncernu Maserati+Alfa Romeo.
Pozostałe marki GM (Cadillac, Chevrolet, Buick, GMC) oraz FCA (Fiat, Lancia, Jeep, Chrysler, Dodge, Ram) weszłyby do połączonego koncernu a wspólna produkcja da miliardy oszczędności.
https://www.autoedizione.nl/verkoopgeru ... -fusie-gm/
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Marchionne wyjaśnia:
- nie ma żadnej konkretnej oferty na kupno FCA i w najbliższym czasie nie szykuje się żadna fuzja
- Alfa Romeo + Maserati nie zostaną wyłączone z FCA, bo są w tym momencie za słabe, na pewno nie nastąpi to do kwietnia 2019, czyli końca kadencji Marchionne
- FCA wyłączy ze swojej struktury jedynie firmy produkujące podzespoły
http://www.autonews.com/article/2017090 ... -the-table
- nie ma żadnej konkretnej oferty na kupno FCA i w najbliższym czasie nie szykuje się żadna fuzja
- Alfa Romeo + Maserati nie zostaną wyłączone z FCA, bo są w tym momencie za słabe, na pewno nie nastąpi to do kwietnia 2019, czyli końca kadencji Marchionne
- FCA wyłączy ze swojej struktury jedynie firmy produkujące podzespoły
http://www.autonews.com/article/2017090 ... -the-table
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
https://www.autoedizione.nl/plannen-voo ... antie-fca/
W maju 2018 FCA zaprezentuje plan na lata 2018-2022. Z przecieków:
Fiat:
- dostanie następcę Punto na bazie brazylijskiego Argo
- pojawi się Fiat mini (Topolino), poniżej 500-tki
- 500, Panda i Qubo dostaną pogłębioną modernizację i gruntowny facelift, co będzie można sprzedać jako nowe modele
- nowy Ducato
Alfa Romeo:
- duży SUV E klasa
- mniejszy SUV kompaktowy
Lancia (!!):
FCA nie pogrzebało Lancii !
Ma być przednionapędową i tańszą alternatywą od Alfa Romeo, mniej sportową. W USA ma być podobny ruch z marką Chrysler.
Lancia Ypsilon ma dostać podobną, grubą modernizację i facelift jak 500 i Panda.
Niestety nic nie piszą o Ypsilon XL na bazie Argo, pełnowymiarowy segment B, o czym wspominano wcześniej, ale zobaczymy co będzie jak Fiat już wypuści następcę Punto.
FCA cały czas szuka strategicznego partnera, z którym podzieli koszty projektów i potem produkcji. Projekt Lancii i Chrysler'a jest od tego uzależniony, podobnie jak Fiata Topolino.
W maju 2018 FCA zaprezentuje plan na lata 2018-2022. Z przecieków:
Fiat:
- dostanie następcę Punto na bazie brazylijskiego Argo
- pojawi się Fiat mini (Topolino), poniżej 500-tki
- 500, Panda i Qubo dostaną pogłębioną modernizację i gruntowny facelift, co będzie można sprzedać jako nowe modele
- nowy Ducato
Alfa Romeo:
- duży SUV E klasa
- mniejszy SUV kompaktowy
Lancia (!!):
FCA nie pogrzebało Lancii !
Ma być przednionapędową i tańszą alternatywą od Alfa Romeo, mniej sportową. W USA ma być podobny ruch z marką Chrysler.
Lancia Ypsilon ma dostać podobną, grubą modernizację i facelift jak 500 i Panda.
Niestety nic nie piszą o Ypsilon XL na bazie Argo, pełnowymiarowy segment B, o czym wspominano wcześniej, ale zobaczymy co będzie jak Fiat już wypuści następcę Punto.
FCA cały czas szuka strategicznego partnera, z którym podzieli koszty projektów i potem produkcji. Projekt Lancii i Chrysler'a jest od tego uzależniony, podobnie jak Fiata Topolino.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Fiat chyba już dawno niestety pogrzebał Lancię, teraz powoli dobija Alfę.
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Ciągle ypsilon jest obecny. Może przeżyje panowanie Marchione.
Wysłane z mojego ASUS_Z012D przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ASUS_Z012D przy użyciu Tapatalka
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Segment C i D woła o pomstę do nieba...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
W maju 2018 poznamy nowy plan inwestycyjny FCA. Przecieki w sprawie Alfa Romeo:
2018 - koniec MiTo
2018 - gruntowny lift/modernizacja Giulietty
2018 - 4C lift
2018/19 - koniec produkcji 4C, ale mają wyprodukować odpowiedni zapas, żeby było co sprzedawać w 2019 i dalej do wyczerpania zapasów
2019 - Giulia coupé (debiut Genewa 2018)
2020 - C-SUV
2020 - E-SUV
2020 - 6C (sports car)
2021 - E klasa (następca 166)
2022 - new Giulia (a raczej gruntowny lift obecnego modelu)
2022 - koniec produkcji Giulietta (brak informacji o następcy)
2023 - Stelvio (D-SUV) + C-SUV lift
2024 - S-SUV , czyli wielki, luksusowy SUV
2018 - koniec MiTo
2018 - gruntowny lift/modernizacja Giulietty
2018 - 4C lift
2018/19 - koniec produkcji 4C, ale mają wyprodukować odpowiedni zapas, żeby było co sprzedawać w 2019 i dalej do wyczerpania zapasów
2019 - Giulia coupé (debiut Genewa 2018)
2020 - C-SUV
2020 - E-SUV
2020 - 6C (sports car)
2021 - E klasa (następca 166)
2022 - new Giulia (a raczej gruntowny lift obecnego modelu)
2022 - koniec produkcji Giulietta (brak informacji o następcy)
2023 - Stelvio (D-SUV) + C-SUV lift
2024 - S-SUV , czyli wielki, luksusowy SUV
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Segment B: następca Punto (na bazie brazylijskiego Argo) + odmiana SUV mają być produkowane w Serbii.
https://www.autoedizione.nl/servie-mag- ... an-bouwen/
https://www.autoedizione.nl/servie-mag- ... an-bouwen/
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
FCA było bliskie kupienia przez Chińczyków (Geely, ci sami od Volvo + Lotus).
Geely zaoferowało najpierw 20 mld $, potem 22 mld $, ale Włosi (Exor, główny udziałowiec) odrzucili ofertę.
Byli skłonni sprzedać FCA, ale bez Maserati i Alfa Romeo. Na to z kolei nie zgodzili się Chińczycy. Najwyrażniej uznali, że 22 mld $ tylko za Jeep + RAM to za dużo.
Ostatecznie Geely zainwestowało w 9,7% Daimler AG i są teraz jednym z udziałowców Mercedesa.
http://fcauthority.com/2018/03/chinese- ... s-for-22b/
Geely zaoferowało najpierw 20 mld $, potem 22 mld $, ale Włosi (Exor, główny udziałowiec) odrzucili ofertę.
Byli skłonni sprzedać FCA, ale bez Maserati i Alfa Romeo. Na to z kolei nie zgodzili się Chińczycy. Najwyrażniej uznali, że 22 mld $ tylko za Jeep + RAM to za dużo.
Ostatecznie Geely zainwestowało w 9,7% Daimler AG i są teraz jednym z udziałowców Mercedesa.
http://fcauthority.com/2018/03/chinese- ... s-for-22b/
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Mimo wszystko smutne wiadomości z Genewy o FCA.
https://autokult.pl/30955,chlodna-kalku ... osci-fiata
https://autokult.pl/30955,chlodna-kalku ... osci-fiata
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
https://autokult.pl/30958,w-genewie-pok ... edykolwiek
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... Id,2555012
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... Id,2555012
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Fiat Fastback – zapowiedź SUV-a
https://www.auto-motor-i-sport.pl/wydar ... -a,35256,3
https://www.auto-motor-i-sport.pl/wydar ... -a,35256,3
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była