Strona 32 z 40
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
: 25 lip 2019, 20:30
autor: Dawid
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
: 25 lip 2019, 22:48
autor: Tomzik
Ehie hie hie
Marchionne jednak nie miał nosa?
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
: 25 lip 2019, 23:24
autor: FXX
Nosa może i miał, ale niestety, dwoma drogimi modelami, wchodzącymi w mocno zapchane już segmenty sprzedaży się nie zrobi.
Do tej pory nie rozumiem zaprzestania produkcji MiTo i braku następcy Giulietty, modeli, które dobrze nakręcały sprzedaż AR.
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
: 25 lip 2019, 23:38
autor: Boro
Bo jest to polityka powolnego wygaszania marki. To samo dzieje się z fiatem. Brak rozwoju kompaktów, brak przedstawiciela w klacie D. Te marki skończą niestety tak jak Lancia.
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
: 25 lip 2019, 23:41
autor: FXX
Tylko jaki w tym wszystkim sens inwestowania 5 miliardów euro w stworzenie Giorgio?
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
: 25 lip 2019, 23:50
autor: Boro
Jaki sens? Mania wielkości? wyciągnięcie pieniędzy z firmy?
Nie można myśleć o rozwoju marki normalnych samochodów ( nie premium, sportowych), bez modeli klasy B,C,D. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Zresztą dożyliśmy czasów, kiedy Dacia ma więcej modeli od Alfy i Fiata.
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
: 26 lip 2019, 7:07
autor: Tomzik
Inne marki też odchodzą od klasycznych aut, bo są niemodne.
Ale w zamian mają każdej wielkości suv-a i tego typu wynalazki.
Przyjdzie jednak czas, że ludzie wrócą do kombi, vanów czy klasy średniej / wyższej jak tylko odkryją, że to jednak było praktyczniejsze.
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
: 07 sie 2019, 21:42
autor: macius
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
: 23 sie 2019, 0:51
autor: klr
FCA samo zakopało sukces giulii i stelvio wpychając Multiair'a... a do tego brak zamiennych gratów w magazynach.. jestem w stanie to zrozumieć w przypadku lancii gammy, bety... nawet thesisa (ale też już nie do końca), ale nie rozumiem jak można nie mieć np. lamp, elementów karoserii, wyposażenia czy choćby multiair'a do auta mającego 1, 3-5 lat auta... a do tego walić ceny za niektóre części jakby były z modelu który właśnie wchodzi na rynek...
Jak idę do ASO MB... jestem w stanie kupić 99% nowych części do w116 z początku lat 70
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
: 02 lis 2019, 21:06
autor: Dawid
Jakby tak miał wyglądać nowy SUV od Lancii to biorę w ciemno.

Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
: 02 lis 2019, 23:54
autor: Tomzik
Nazwa niczym rasowa Skodzina...
Mnie SUVy ani trochę nie kręcą, do dziś nie kumam kto i w jakim celu te wynalazki kupuje...
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
: 03 lis 2019, 5:37
autor: Dawid
Mam na ten temat identyczne odczucia ale od Lancii bym taki wynalazek chętnie widział pod domem.
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
: 03 lis 2019, 9:03
autor: Helios
Tył całkiem jak jakieś porsze macan
Ale że nikt w temacie nie napisał u wielkiej fuzji FCA + PSA

Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
: 03 lis 2019, 9:58
autor: FXX
Helios pisze: ↑03 lis 2019, 9:03
Tył całkiem jak jakieś porsze macan
Ale że nikt w temacie nie napisał u wielkiej fuzji FCA + PSA
Też jestem tym zdziwiony
Patrząc na to jakie plany zostały przedstawione przy fuzji, to raczej nie ma co liczyć na powrót Lancii...
Re: FCA - plany inwestycyjne i modelowe
: 03 lis 2019, 10:02
autor: Dawid
O powrocie Lancii cisza

natomiast dużo złego będzie u Alfy.
