Moim zdaniem powinni isc "na ilosc" a nie "na jakosc (wysoka cena)" - czyli konkurencyjnosc cenowa (jak swego czasu zrobili azjaci)... Co wcale nie znaczy, ze Giulia ma byc na poziomie mondeo...

Moim zdaniem to nie tak.miwis pisze: ↑07 lip 2017, 14:29 Rzeczywiście przykład Stilo niczego zarządu Fiata nie nauczył. Dlaczego potencjalny europejski klient ma kupować włoską kopię niemieckiego samochodu(w tym wypadku BMW) po wysokiej cenie, jeśli może kupić niemiecki oryginał za podobną kwotę.
Wysłane z mojego Lenovo YT3-X50L przy użyciu Tapatalka
Nowy model vs. modele będące "na wylocie".
Jeśli chcą zaistnieć w segmencie premium to nie mogą iść na ilość.rob_76 pisze: Tylko ze takim podejsciem FIAT/Alfa/Lancia zawsze, summa summarum, tracily... Ze przytocze chocby historie Fiata Stilo - byl tak drogi (choc b.d. zaprojektowany), ze nie szedl, jak by producent chcial...
Moim zdaniem powinni isc "na ilosc" a nie "na jakosc (wysoka cena)" - czyli konkurencyjnosc cenowa (jak swego czasu zrobili azjaci)... Co wcale nie znaczy, ze Giulia ma byc na poziomie mondeo...![]()
Robercie, po przeczytaniu tego opisu pierwsza marka jaka na myśl mi przyszła to... Skoda...
Pozwolę się nie zgodzić.słoma pisze: (...) na razie to tylko chce być premium przez ustawienie cen z klasy premium (...)
W czerwcu sprzedaż Alfy Romeo wyniosła ponad 9.100, o 36,7% więcej w porównaniu do zeszłego roku, co przełożyło się na udział w rynku równy 0,6% w stosunku do 0,4 % sprzed roku. W tym miesiącu marka uzyskała pozytywne rezultaty we Włoszech (+23,1 %), w Wielkiej Brytanii (+8%), w Niemczech (+24,4%), w Hiszpanii (+57,8%) i przede wszystkim we Francji, gdzie Alfa Romeo zwiększyła sprzedaż o 73%.
Narastająco w ciągu roku marka sprzedała 46.150 samochodów, o 39,7% więcej w stosunku do zeszłego roku, co dało udział w rynku równy 0,5% (+0,1 punktu procentowego w porównaniu do pierwszego półrocza 2016 roku).
Wiodące modele marki nadal zwiększają swoją sprzedaż. Stelvio, pierwszy SUV marki, po szybkim wspięciu się na czoło rankingów sprzedaży w swoim segmencie we Włoszech, potwierdził, że jest bardzo cenionym autem w Europie, sprzedając w czerwcu 1.700 sztuk, z czego 58,7% za granicą. Również Giulia – z prawie 3 tysiącami sprzedanych aut, po zajęciu pierwszego miejsca w swoim segmencie we Włoszech, szybko wspina się na czołowe pozycje również w Europie, pomimo, że konkurencyjne marki premium oferują też wersję kombi.