Strona 5 z 5
Thema - Silnik 2.0 turbo ie
: 09 lut 2009, 20:56
autor: argenta67
"Bany" pisze:błysnałeś już w temacie i raczej sie tylko pogrążasz,
popisz sobie w innym wątku
Jak zwykle błyszczący bany co nawet ortograficznie nie potrafi się "wysłowić", do szkółki było pod górkę i pod wiatr............
Thema - Silnik 2.0 turbo ie
: 09 lut 2009, 21:23
autor: Bany
Ja wiem o czym pisze,a jak nie wiem to nie pisze,w przeciwieństwie do Ciebie.
Bany to nazwisko i z dużej litery sie pisze...
dla ułatwienia.
Do szkółki miałem przez ulice,a wykształcenia to mi możesz pozazdrościć..
Nie mówiąc juz o wiedzy.
Thema - Silnik 2.0 turbo ie
: 09 lut 2009, 21:32
autor: argenta67
Na forum nie używa się nazwisk........................
Thema - Silnik 2.0 turbo ie
: 09 lut 2009, 21:36
autor: bryś
nosz ku.... i po h.. ta rozmowa
Thema - Silnik 2.0 turbo ie
: 09 lut 2009, 21:40
autor: Bany
Ja nie mam sie czego wstydzić...
Thema - Silnik 2.0 turbo ie
: 09 lut 2009, 22:48
autor: Boorek
"bryś" pisze:nosz ku.... i po h.. ta rozmowa
chyba ch...
P.s. żeby nie było że tylko offtop Volumex to jest sprężarka? tak jak kompresor w Mercedesie prawda?

Thema - Silnik 2.0 turbo ie
: 10 lut 2009, 17:08
autor: Piszczyk
"argenta67" pisze:
A Volumex to co to jest jeśli nie turbo, zaglądałeś do środka tego silnika, pewnie nie a więc może powiesz po co ten silnik ma tłoki z wklęsłymi denkami, nie wiesz po co, to ci powiem, że takie tłoki stosuje się w silnikach z doładowaniem turbo

nie trzeba zaglądać do wnętrza każdego silnika żeby wiedzieć że do silników Z DOŁADOWANIEM stosuje się albo wklęsłe tłoki albo powiększone komory spalania (albo grube podkładki pod głowice albo co tam jeszcze) celem zmniejszenia stopnia sprężania...
a jeśli ty uważasz że każde doładowanie to turbo bez rozróżnienia czy jest poprzez sprężarkę mechaniczną (np Volumex) czy poprzez turbosprężarkę to sorry...
i nie bluzgaj do mnie

Thema - Silnik 2.0 turbo ie
: 10 lut 2009, 17:19
autor: bufi
"Bany" pisze:Ja nie mam sie czego wstydzić...
Bany właśnie odwiedziłem stronkę z twojego linka . Szacunek

Napisz proszę coś o szkole doskonalenia techniki jazdy . Może jakieś zniżki dla klubowiczów ?

Thema - Silnik 2.0 turbo ie
: 10 lut 2009, 22:22
autor: Bany
W dziale regionalnym (mazowieckie) był temat szkolenia na bemowie,
moze 2 osoby były chętne,to i tak cud,
ja sie nie podejmuje zebrania grupy,co do ceny to tez nie mam na to wpływu.
Szkolenia dla osób indywidualnych sa i tak tańsze niz dla firm.
Może na wiosne rusze z własnymi szkoleniami ,ale raczej nie z bezpiecznej jazdy a wręcz odwrotnie.
Thema - Silnik 2.0 turbo ie
: 11 lut 2009, 13:53
autor: Michael
No tak tylko silnik ktory pokazales argenta to juz tak naprawde nie jest dohc to jest slinik cromy turbo ok jest to dohc ale nie takim silnikiem ja sie bawie.I uwierz mi ze jak mam wyjmowac jeszcze raz silnik skrzynie i wal i przerabiac go na volumexa ktorego z reszta nie chce to daj spokoj.Ja zakupilem trubo sprezarke lanci delty pierwszej generacji wraz z gaznikiem i bede to zakladal mysle czy dla swietego spokoju nie zalozyc tez glowicy od ritmo 130 tc zeby troszeczke zmiejszyc stopien sprezania przed zalozeniem turbo.A jezeli moge to Bany wielki szacunek za fiata ktorego posiadasz i ujezdzasz.Wiec ja pozostane wierny turbosprezarce ktora bedzie mysle ze na poczatek pompowac okolo 0.5 bara moze to nie duzo ale mysle ze jak na fiata to naprawde spory zastrzyk enegri a na wiosne planowany jest remont ktory ma zmiejszyc kompresje i podniesc doladowanie do 1.0 bara.Pozdro
Thema - Silnik 2.0 turbo ie
: 11 lut 2009, 14:13
autor: Swiety
ze swapem silnika z poprzecznego na wzdłuzny jest taki problem, ze poprzeczny jest bardzo pochylony i ma inaczej poprowadzone kanaliki wodne, ale zawsze mozna przerobic miske i smok, bedzie też problem z łapami do 2.0 na turbie ,a co do osprzetu typu turbo IC i chłodnica oleju, troche mał miejsca bedzie, co do skrzyni to powinna spasować z 131 lub 132 z silnikami dohc,
temat jest dość prosty do opanowania, nie powinno być problemu z wsadzeniem 2.0 t, o ile jest to 8v
thema miała 155 koni jesli dobrze pamietam. ale takiej mocy seryjny dyfer nie wytrzyma...
Thema - Silnik 2.0 turbo ie
: 12 lut 2009, 9:04
autor: Artas
"bufi" pisze:"Bany" pisze:Ja nie mam sie czego wstydzić...
Bany właśnie odwiedziłem stronkę z twojego linka . Szacunek

Napisz proszę coś o szkole doskonalenia techniki jazdy . Może jakieś zniżki dla klubowiczów ?

Własnie teraz skojarzyłem, że widziałem tego Fiata 125p w telewizorni w jakimś programie
Thema - Silnik 2.0 turbo ie
: 12 lut 2009, 10:01
autor: Bany
Fiacior jest mojego kolegi,nie mój,piekny stan.
Oryginał 72rok,5 razy na Monte Carlo.
Ja tylko go szykowałem do rajdu
Re: Fiat 125 - SWAP 2,0 Turbo z Themy
: 03 cze 2013, 0:19
autor: lukas500pl
Witam sorki za odgrzebanie tematu ale chciałbym sie dowiedziec czy jest szansa swapa z Lancii kappy 2.0 16v turbo to poloneza. Widzialem podobny projekt w poldku tyle ze z silnikiem Lancii Delty GT turbo 1600 czy ktos mi podpowie czy jest duża różnica gabarytów miedzy tymi silnikami ?
Re: Fiat 125 - SWAP 2,0 Turbo z Themy
: 03 cze 2013, 0:37
autor: stabraf