Warsztaty.
: 23 cze 2007, 20:10
Kwot tutaj nie bede rzucal - bo i po co. Jesli ktos woli szybko i tanio, to przeciez na sile nie bede przekonywal. Moja frustracja po takich wizytach i pseudopracy jednak byla zbyt duza.
Co mam zrobione - kompeksowa regeneracja ukladu hamulcowego (zaciski, przewody, szlif tarcz), naprawa piast i wymiana lozyska, laczniki stabilizatora, regulacja silnika (rozrzad, zawory), masy, poprawki lakiernicze, alternator (regulator napiecia, diody), wentylator (wlacznik termiczny, rezystor) chlodnicy, wymiana oleju, plynu hamulcowego, chlodniczego, pompa paliwa, plywak, filtr paliwa i inne drobnostki (polerka, jakies ulamane, sfatygowane przewody, krocce, uszczelka pokrywy zaworow).
I jeszcze raz koszty - 41% to wartosc czesci, wiec sobie teraz sami sprobujcie dojsc co i jak...
Co mam zrobione - kompeksowa regeneracja ukladu hamulcowego (zaciski, przewody, szlif tarcz), naprawa piast i wymiana lozyska, laczniki stabilizatora, regulacja silnika (rozrzad, zawory), masy, poprawki lakiernicze, alternator (regulator napiecia, diody), wentylator (wlacznik termiczny, rezystor) chlodnicy, wymiana oleju, plynu hamulcowego, chlodniczego, pompa paliwa, plywak, filtr paliwa i inne drobnostki (polerka, jakies ulamane, sfatygowane przewody, krocce, uszczelka pokrywy zaworow).
I jeszcze raz koszty - 41% to wartosc czesci, wiec sobie teraz sami sprobujcie dojsc co i jak...
