Eleni pisze:Co do wymiany baterii to brakuje mi informacji ile kluczyk może być bez baterii przy wymianie żeby się nie rozkodować, jaka bateria tam wchodzi oraz czy po wymianie samochód będzie się bez problemu zamykał.
WIEKI
Jeszcze raz powtarzam:
kluczyk w lybrze składa się z;
1....Nadajnika fal radiowych do wysterowania centralnym zamkiem,i,lub wł/wył autoalarmu zamontowanego fabrycznie/z diodą na osłonie kolumny kierowniczej/.nadajnik nie ma nic wspólnego z imobiliserem /pokutuje tu tekst kol.laminiarza

/,oprócz tego,że znajduje się we wspólnej obudowie/tak samo jest w innych pojazdach stajni,ALFA,FIAT,LANCIA/
2....Transpondera imobilisera,który może byc zakodowany tylko raz do centralki imobilisera,przy pomocy testera i karty kodowej.Transponder można fizycznie oddzielić od pozostałości/grota i nadajnika fal radiowych/i przełożyć do innego grota i nadajnika
3....Grota,który służy do mechanicznego otwierania i zamykania drzwi ,jak i do włączenia stacyjki
Dochodząc do meritum sprawy;kluczyk bez baterii nie rozkoduje się sam/chyba,że będzie leżał w pobliżu:mikroweli.lodówki tv/Pilot raz zakodowany do odbiornika też się sam nie rozkoduje.
Kodujemy tylko i wyłącznie nowy kluczyk/fabryczny.dorabiany u znawców sztuki/ do imobilisera i do odbiornika sterownika centralnego zamka i lub alarmu.Koniec kropka tak jest było i będzie.Wszystkie inne dywagacje /np.kol laminiarza odłóżmy miedzy bajki/
P.S.
Nie zamierzam więcej polemizować z zadnym laminiarzem itp w tej sprawie.Swoje teorie niech dzieciom w domu opowiadaja na dobranoc