Re: Jakie auto po Kappie
: 05 sty 2012, 13:12
Nie jest to dzik tylko piekne autko i jazda nim sprawia duzo satysfakcji
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
Diesle 1,9 były po w nowszych wersjach 9-3 i 9-5, a także w pierwszej generacji 9-5, ale po lifcie. Diesel 2,2 to znany z Opla 2,2DTi, jednostka dobra, ale za słaba do tak ciężkiego samochodu. Z kolei 3,0 V6 to Diesel produkcji Isuzu z wadą konstrukcyjną, której objawami były opuszczające się tuleje przy przebiegu rzędu 150-200tys. km. Wystarczy spojrzeć na Allegro, egzemplarze z takimi silnikami i przebiegiem wspomnianym wyżej schodzą za śmieszne pieniądze nie raz.Alan pisze:Saab mnie strasznie ciekawi...mówicie 1,9? al diesle 2.2 i 3.0?
Wnętrze ma mało polotu? Cóż, jeden lubi pomarańcze, a drugi jak mu nogi śmierdzą. Imho starsze Saabiki mają bardzo przyjemne wnętrze i jak przystało na Szweda z tamtego okresu - nietypowe, indywidualne.brygadzista1 pisze:Saabiki fajne auta. I maja wspolne serce z Włoszkami - 1.9 TID to nasz swietny Diesel JTD pod inna nazwą. Ale wnetrze ma malo polotu.
Dobra V-ka w Dieslu? Czemu nie. Ostatnie egzemplarze 2,5TDi V6 (pozbawione początkowych wad tj, padających pomp wtryskowych i wycierających się wałków) są dobrymi jednostkami - niestety, pociągła się za nimi opinia początkowych 150-konnych jednostek.brygadzista1 pisze:A slyszał ktos o udanej V-ce w Dieslu? Czy w tych Saabach JTD'ek 1.9 był równiez twin doładowany? Bo są wersje TTiD i sie zastanawiam czy to nie jest cos ala 1.9TwinTurbo z Delty.