
kormorany winter po 150 zl za sztukę
nówki 195/65 r15 na giełdzie w Warszawie
mają regenerowane po 110 zl za sztukę
ogladałem pirelli za 180 zl i dębice tez za 180 zl ale wybrałem kormorany.
mam nadzieje ze będą ok.
Prezes LKP poda szczegóły"BirdMan" pisze:Przybliż mi temat. Ewentualnie do czego jeszcze mógłbym uzyskać dostęp?
H=210km/h, T=190 km/h."Roger7" pisze: 1. Jakie kupić opony zimowe 195/65/R15 indeks T lub H?
dolicz koszty dostawy, zalozenie i wywazenie. Czasem taniej wyjdzie zalozyc oferowane u lokalnego gumiarza."Roger7" pisze: Myślę, żeby zamówić Firestone WinterHawk (ceny 240 w T lub 260 w H) w netcar.pl lub opony.com, bo we Wrocławiu takich nie mają.
raczej tak, choc przy zakupie mialem indeks V, czyli 240km/h i raczej takich bede szukal."Roger7" pisze: 2. Jakie opony na lato (trzeba już o tym myśleć), czy indeks H jest wystarczający ?
wieksze opory toczenia, wieksza głośność, niższy komfort i teoretycznie szybsze zuzycie"Roger7" pisze: Aha, co dają szersze opony o niższym profilu, prócz "super wyglądu" ?
no myślisz calkiem niegłupio"Roger7" pisze: Dobrze myślę, czy w zimie koniecznie powinienem używać stalowe ?
Po śniegu na pewno nie, ale przecież zima to niekoniecznie śnieg cały czas"szarkiz" pisze:H=210km/h, T=190 km/h."Roger7" pisze: 1. Jakie kupić opony zimowe 195/65/R15 indeks T lub H?
Jak myslisz ... pojedziesz 210 po sniegu ?![]()
Większość sklepów pokrywa koszty wysyłki (przynajmniej te duże, które wymieniłem)."szarkiz" pisze:dolicz koszty dostawy, zalozenie i wywazenie. Czasem taniej wyjdzie zalozyc oferowane u lokalnego gumiarza."Roger7" pisze: Myślę, żeby zamówić Firestone WinterHawk (ceny 240 w T lub 260 w H) w netcar.pl lub opony.com, bo we Wrocławiu takich nie mają.
Ja zalozylem Fuldy 195/65 za 277 od sztuki z kosztami zalozenia i wywazenia.
OK, zobaczę czy V będzie znacznie droższe. Kto wie, może będę jeździł aż 240 km/h"szarkiz" pisze:raczej tak, choc przy zakupie mialem indeks V, czyli 240km/h i raczej takich bede szukal."Roger7" pisze: 2. Jakie opony na lato (trzeba już o tym myśleć), czy indeks H jest wystarczający ?
OK, więc taki (205/60) rozmiar niej jest dla mnie priorytetem na lato. Nie zależy mi na "masywnym" wyglądzie"szarkiz" pisze:wieksze opory toczenia, wieksza głośność, niższy komfort i teoretycznie szybsze zuzycie"Roger7" pisze: Aha, co dają szersze opony o niższym profilu, prócz "super wyglądu" ?
Będe musiał to sobie przemyśleć...i być może sprzedać aktualne alufelgi, kupić stalówki i alusy"szarkiz" pisze:no myślisz calkiem niegłupio"Roger7" pisze: Dobrze myślę, czy w zimie koniecznie powinienem używać stalowe ?.
A powaznie to wydaje mi sie ze to kwestia gustu choc argumenty pewnie znajdzesz i "za" i "przeciw".
Ja wole stalowki. W zimie ślisko, a wiec latwiej o nieplanowanego bączka, uderzenie w kraweżnik a jak wiemy aluminium nie jest tak elastyczne jak stal. Jesli do tego dodamy niższe temperatury zaryzykowalbym twierdzenie ze alu robi sie kruche.
Wzajemnie i do zobaczenia w Międzygórzu na Sylwestra:)"KKMisfire" pisze: Dla Rogera7 ... moje namiary 604 783587 ... Pałucka Wrocek.
Wesołych Świąt.