A z tym się nie zgodzę, pomijam nawet wielkość auta.
Siena to był projekt low cost, Brazylia, Europa Wschodnia, Turcja, Rosja itd. Technicznie prosta, tanie materiały, gorsze silniki.
Dodge Dart/Fiat Viaggio to bardzo zaawansowany technicznie samochód (w końcu bazuje na AR Giulietta), najnowsza platforma CSUW, nowoczesne silniki, dobre wykończenie wnętrza.
Po prostu wydaje mi się, że Fiat mając w pamięci porażkę Stilo i Bravo, wojnę na rabaty i rosnącą konkurencję już nie tylko VAG, GM, Forda, PSA, Renault i japończyków, ale także koreańską i marek premium, plus odwrót klientów od klasycznych aut na rzecz crossoverów, nie nastawia się na jakiś szczególny sukces rynkowy.
Raczej mądra polityka, projekt zarobi na siebie w USA i Chinach a w Europie czy Ameryce Płd powiedzmy zaistnieje.
Inaczej mówiąc nie przyniesie strat a to teraz kluczowa kwestia dla Fiata, jeśli ten koncern ma się rozwijać a nie wiecznie balansować na krawędzi bankructwa.
Zresztą zobaczymy, może czeka nas niespodzianka i model przyjmie się dobrze
Popularność Freemont'a też wszystkich zaskoczyła.