
Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
A ja Ci Luki powiem, że ja szukałem benzyny najlepiej w manualu i też kupiłem traktor hehe do tego w automacie
...A tak co do tematu w moich autach przy wymianie rozrządu czy to alfa 166 2,4 jtd czy Thesiska 2,4 jtd 20v to były robione bez blokad i dało radę bez problemów żadnych...mogę bez żadnego ale polecić mechanika z Płocka bo robi naprawdę nieźle a jak umawiasz się u niego to na tydzień lub 2 tygodnie do przodu bo tyle ludzi robi auta u niego i do tego nie drogo

Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7366
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
Czy w kappie 3,0 V6 jest tak samo z tymi kołami rozrządu (odkręcane).szajbus pisze:.... W fiatach masz blokady na walki i odkręcane kola oraz ustawienie gmp na ok a potem zegarem ... I teraz jak poluzujesz kola na walkach a gmp masz przestawione o kilka mm bo robileś na znak a nie na zegar to juz *** czapa auto jedzie może nie klepać ale będzie słabsze w maxymalnym niefarcie to masz brak odpału
Pytam, bo rozrząd robił mi mój kuzyn specjalizujący się w remontach najróżniejszych silników od lat, a ja mam wrażenie, że po zmianie rozrządu auto gorzej zapala (za drugim razem. Examiner pokazał czujnik obrotów, a teraz immo => trochę się poprawiło). Jeździłem V6 u D-D (obecnie MacioBa) i tamto auto było wyraźnie zrywniejsze, też automat, ale tiptronic ('99) - u mnie 4HP18 z parasolką ('97).
Ten ew. źle ustawiony rozrząd spędza mi sen z oczu. W aucie nic nie stuka, puka, pali tyle co ma palić. A może ja jakiś nienormalny jestem. Jeżdżę tak trzy lata i ... mam się martwić

Poradźta Pany

Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE
<<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE



Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 495
- Rejestracja: 14 maja 2011, 22:04
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
Re: Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
tak samo... jak jest przestawiony np o 1/3 zęba nie będzie stukać może palić podobnie do innych ale moc spadnie bo albo za wcześnie się zamykają zawory albo za za wcześnie się otwierają
do v6 3.0 :
blokady
zagar do gmp
zegar do m/dnm koł
przyrząd specjalny do napinacza montowany do bloku ...
do v6 3.0 :
blokady
zagar do gmp
zegar do m/dnm koł
przyrząd specjalny do napinacza montowany do bloku ...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- BcN
- Forumowicz/ka
- Posty: 210
- Rejestracja: 02 maja 2012, 21:40
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Re: Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
Jak kupiłem autko to przejechałem nim 2 tys. km zanim wstawiłem na wymianę rozrządu. Thesis bosko cięła do przodu - czuło się te 230KM. Zawsze pierwsza startowała zostawiając innym wąchanie smrodku. Po wymianie rozrządu auto klekotało, czuć było drgania we wnętrzu i nie miało mocy. Po poprawce nadal nie miało mocy. I wtedy to już brat starą Vectrą 2.0 z 95 roku brał mnie w przedbiegach...
Na forum trafiłem na LukiThesis. Chłopak przyjechał, obejrzał i skonsultował się z SIWY155. Kolega SIWY poświęcił mi swój prywatny czas po godzinach pracy - jak zobaczył i posłuchał auto to od razu wyłapał w czym jest problem. Do tego wycieki oleju spod dekla zaworów, które przy wymianie rozrządu powinny zostać wyeliminowane. Dzięki nim samochód trafił w dobre ręce do ASO na Jubilerską. Po kilku dniach samochód wyjechał w o wiele lepszym stanie. Samo dobre ustawienie rozrządu spowodowało, że autko nabrało mocy.
Zastanawiałem się nie raz czy warto w silnik pakować kasę - okazało się jednak, że w całym nieszczęściu było mimo wszystko trochę szczęścia (zniszczenia dopadły popychacze zaworów i wałki rozrządu) i jednak warto. Jeżdżę często na trasie Warszawa - Gdańsk, wobec tego wiem, że autko daje rade, ale to jeszcze nie to, co było pierwotnie. Niestety, aby powrócić do pełnej mocy silnika i cieszyć się znowu tymi 230KM trzeba jeszcze trochę kasy włożyć w silnik. Jeszcze zatem sporo przede mną, ale będę dalej walczył, żeby wspaniała Thesis, którą kupiłem, wróciła do swojego pierwotnego stanu.


Zastanawiałem się nie raz czy warto w silnik pakować kasę - okazało się jednak, że w całym nieszczęściu było mimo wszystko trochę szczęścia (zniszczenia dopadły popychacze zaworów i wałki rozrządu) i jednak warto. Jeżdżę często na trasie Warszawa - Gdańsk, wobec tego wiem, że autko daje rade, ale to jeszcze nie to, co było pierwotnie. Niestety, aby powrócić do pełnej mocy silnika i cieszyć się znowu tymi 230KM trzeba jeszcze trochę kasy włożyć w silnik. Jeszcze zatem sporo przede mną, ale będę dalej walczył, żeby wspaniała Thesis, którą kupiłem, wróciła do swojego pierwotnego stanu.
Luki - Twoja Thesis to dopiero cudo ? wychuchana tak, że inne się kryjąLUKIThesis pisze:Po poprawnym ustawieniu rozrządu auto odżyło i ja mogłem sobie tylko powąchać smród z rury wydechowej pogrążając się w tym że mam fajny samochód ale z silnikiem naprawdę prawie że od traktorai wróciły myśli, że jak szukałem thesis to miała być 3,2 limuzyna, a dąłem się namówić na traktor.

Lancia Thesis 3.2
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 495
- Rejestracja: 14 maja 2011, 22:04
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
Re: Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
właśnie temu ja się nie biorę za rozrządy w Fiatach bo bez przyrządów, tj. blokada i zegar gmp to jest rosyjska ruletka tylko że gracz ma w ręce pistolet .... a nie rewolwer 
i właśnie dla tego nie należy oddawać silników z takim modelem wymiany rozrządu tak zwanym spartakusom67:P

i właśnie dla tego nie należy oddawać silników z takim modelem wymiany rozrządu tak zwanym spartakusom67:P
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 gru 2012, 1:10
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
Podłączę się do tematu. Pytanie więc nasuwa się jedno. Kto ma dostęp do blokad do 3.0 V6? Pytanie banalne ale odpowiedz pewnie nie będzie prosta.
-
- Klubowicz
- Posty: 2661
- Rejestracja: 25 sty 2008, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA
Re: Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
To, że to nie łatwy temat to coś o tym wiem, przerabialem ten problem w 2.0T
jak będzie Ci ciężko załatwić w naszych serwisach to mi bez problemu udało się zamówić w serwisie Fiata ale w Niemczech.

JEST:
2x Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG
BYŁO:
Kilka
x Lancia Thesis 2.0T
Lancia Thesis 3.0V6
2x Lancia Kappa 2.0 VIS
2x Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG
BYŁO:
Kilka

Lancia Thesis 3.0V6
2x Lancia Kappa 2.0 VIS
- Alley
- Forumowicz/ka
- Posty: 502
- Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
- Skype: alleyek
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Żuromin
- Kontakt:
Re: Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
Apropo Płocka to zrobię mały EOT. Nie parkujesz przypadkiem na Skarpie??ArtoKucior pisze:A ja Ci Luki powiem, że ja szukałem benzyny najlepiej w manualu i też kupiłem traktor hehe do tego w automacie...A tak co do tematu w moich autach przy wymianie rozrządu czy to alfa 166 2,4 jtd czy Thesiska 2,4 jtd 20v to były robione bez blokad i dało radę bez problemów żadnych...mogę bez żadnego ale polecić mechanika z Płocka bo robi naprawdę nieźle a jak umawiasz się u niego to na tydzień lub 2 tygodnie do przodu bo tyle ludzi robi auta u niego i do tego nie drogo
537-407-123
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
Nie znam sam jeszcze do końca Płocka ale nie...parkuję na Międzytorzu
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
- Alley
- Forumowicz/ka
- Posty: 502
- Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
- Skype: alleyek
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Żuromin
- Kontakt:
Re: Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
A to nie, Skarpa to winiary
czyli jeźdzą już łącznie 3 thesisy po Płocku. Koniec EOT :p

537-407-123
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
Czy trzy to niewiem...jedna się sprzedała do Wawy...drugą znowu widziałem ogłoszenie w necie na sprzedaż...a moja póki co jeździ 

Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
- Alley
- Forumowicz/ka
- Posty: 502
- Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
- Skype: alleyek
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Żuromin
- Kontakt:
Re: Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
Arturze, jak Twoja furmanka?
537-407-123
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
Jeszcze się poruszaAlley pisze:Arturze, jak Twoja furmanka?

W miarę na bieżąco opisuję w swoim temacie bolączki i co zrobiłem: viewtopic.php?f=24&t=62065
Do rozmowy zapraszam na PW lub do mojego tematu mojej lalki aby tu koledze nie zaśmiecać Jego tematu

Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
- Alley
- Forumowicz/ka
- Posty: 502
- Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
- Skype: alleyek
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Żuromin
- Kontakt:
Re: Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
BcN ma na imię Artur :p Twoją śledzę 

537-407-123
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis 3.2 V6 - terkoczący silnik
No tak...również heheAlley pisze:BcN ma na imię Artur :p Twoją śledzę


Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.