Strona 5 z 6
Re: Stało się... SW się zepsuła.Uszczelka głowicy,szpilki ec
: 27 lut 2013, 16:33
autor: Alan
poczytałem...
Your internet connection was interrupted.
Please reconnect to the internet.

Re: Stało się... SW się zepsuła.Uszczelka głowicy,szpilki ec
: 27 lut 2013, 16:44
autor: Lukasz_TG
U mnie działa, wejdz na
www.elring.de tam masz online-katalog i wybor języka
Re: Stało się... SW się zepsuła.Uszczelka głowicy,szpilki ec
: 27 lut 2013, 16:59
autor: Krzys
Wydaje się że do TD były 3mm dłuższe co raczej nie robi różnicy, tu masz

Re: Stało się... SW się zepsuła.Uszczelka głowicy,szpilki ec
: 27 lut 2013, 17:19
autor: Alan
Kurcze cena za sztukę czy za komplet? Bo już nie wiem
Wysłałem zapytanie.
Mod,przenieś temat do działu technicznego...prosz

Re: Stało się... SW się zepsuła.Uszczelka głowicy,szpilki ec
: 27 lut 2013, 17:28
autor: Lukasz_TG
Elring sprzedaje tylko w komplecie.
Re: Kappa 2.4 TD SW - się zepsuła/uszczelka głowicy,szpilki.
: 27 lut 2013, 20:53
autor: Alan
Przyjechałem dziś z pracy,wzionem baniaka z wodą.Uzupełniłem płyny...kappa odpaliła od strzała.Nie kopci nie dymi,przejechałem się po mieście...nic się nie dzieje,przejechałem się na wioski- nic się nie dzieje.Przejechałem się obwodnicą - nic się nie dzieje.Stała odpalona 15min pod domem..nic się nie dzieje ..WTF?
Re: Kappa 2.4 TD SW - się zepsuła/uszczelka głowicy,szpilki.
: 27 lut 2013, 21:08
autor: volf
A w trasie przy tej awarii to dolewałeś płynu? Może opisz dokładniej okoliczności.
Testuj na większych obrotach.
Re: Kappa 2.4 TD SW - się zepsuła/uszczelka głowicy,szpilki.
: 27 lut 2013, 21:25
autor: Alan
Nie nic nie dolewałem,wywaliło,stwierdziłem beznadziejność sytuacji ...laweta i do domu.
Mam wrażenie że chłodnica jest pusta...może termostat trzyma?
Re: Kappa 2.4 TD SW - się zepsuła/uszczelka głowicy,szpilki.
: 27 lut 2013, 21:34
autor: volf
A na wskaźniku temperatury miałeś te 130 stopni?
Termostat to przeważnie psuje się w drugą stronę. Rozgrzałeś teraz dobrze silnik? Jeśli tak to góra chłodnicy powinna być już ciepła. Cudów nie ma-bez przyczyny płynu nie wywala, ale zwalać głowicę bez powodu to chyba trochę na wyrost...
Re: Kappa 2.4 TD SW - się zepsuła/uszczelka głowicy,szpilki.
: 27 lut 2013, 22:01
autor: Alan
Nie,nie dopuściłem do tak wysokiej temperatury . Wskaźnik przy usterce doszedł pierwszej grubej kreski za pionem.Silnik zgasiłem i nie dolewałem płynu.
Z tym moim silnikiem od początku mam tak że nagrzewa sie do ok 75st. czyli wskaźnik jest przeważnie na godzinie 11 i tak się trzyma. To samo było dziś wieczorem,objeździłem,pogoniłem go trosze i nic..
Re: Kappa 2.4 TD SW - się zepsuła/uszczelka głowicy,szpilki.
: 28 lut 2013, 9:26
autor: Borek
Weź nie strasz, u mnie ostatnio też termometr często trzyma kreseczkę lub dwie poniżej pionu, aczkolwiek równie często trzyma pion, a termostat jest raczej sprawny (na pewno nie jest wiecznie otwarty). Zwalam to na ciągłe grzanie szyby, ale jak Bóg szczęścia nie da, to niedługo razem będziemy kombinować co się spieprzyło w naszych kappach.
Poza tym jak chłodnica może być pusta bez wycieku?
Re: Kappa 2.4 TD SW - się zepsuła/uszczelka głowicy,szpilki.
: 28 lut 2013, 9:32
autor: Alan
Nie mam pojęcia.Ale jeśli np termostat się nie otwiera może w niej siedzieć poduszka powietrza....w tds termostat jest z dupy strony.
Re: Kappa 2.4 TD SW - się zepsuła/uszczelka głowicy,szpilki.
: 28 lut 2013, 11:54
autor: Lukasz_TG
Ale tu nie ma co siać paniki to normalne. Tak samo jest w FC i Themie jak w zbiorniku jest prawie MAX a dam po garach i temperatura wzrośnie do około 100 C to wiadomo, że poziom się podniesie troche pobulgocze i wywali coś płynu. Dlatego teraz wlewam troche powyżej MIN i nawet jak się mocno nagrzeje i pobulgocze to przy tyj ilości nic nie wywala.
Re: Kappa 2.4 TD SW - się zepsuła/uszczelka głowicy,szpilki.
: 28 lut 2013, 12:01
autor: Dawid
Ja bym zaczął od wymiany termostatu i płynu.
Re: Kappa 2.4 TD SW - się zepsuła/uszczelka głowicy,szpilki.
: 28 lut 2013, 13:11
autor: skyblu
Alan pisze:Nie,nie dopuściłem do tak wysokiej temperatury . Wskaźnik przy usterce doszedł pierwszej grubej kreski za pionem.Silnik zgasiłem i nie dolewałem płynu.
Z tym moim silnikiem od początku mam tak że nagrzewa sie do ok 75st. czyli wskaźnik jest przeważnie na godzinie 11 i tak się trzyma. To samo było dziś wieczorem,objeździłem,pogoniłem go trosze i nic..
W mojej JTD po wymianie /cztery lata wstecz/ termostatu jest ciut lepiej tzn ok 80st. w lato jest blisko 12tej,
co do temperatury na godzinie 13tej to w ubiegłe lato puścił odpowietrznik układu chłodzenia taka mała śrubka z tworzywa na rurze chłodzenia, ubyło dużo płynu, ale widoczne były przy tym odpowietrzniku ślady płynu chłodzącego.
Obejrzyj starannie drogę chłodzenia zapewne w zbiorniku nie ma śladu oleju.
Oby to była jakaś błahostka, a nie silnik
pozdrawiam
