Kappa - i co dalej?

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10686
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: FXX » 05 gru 2013, 10:37

Duch-Dziadka pisze:No tak masz 1.9 metra, a ile miał kierowca BMW.
Ja mając 197 ustawiałem fotel pod siebie i za mną co najwyzej wchodziło małe dziecko. Oczywiście jak auto prowadzi moja żona to ja mam z tyłu tyle miejsca, że mogę się gonić...a ona ma 1.6m... :D
Obecnie mam A6 C6 i miejsca jest dużo więcej.

Jeśli chodzi o kappe, to sprawdziłem wymiary i faktycznie E60 jest większe gabarytowo, ale masz racje trzeba by sprawdzić w rzeczywistości co i jak.
Kierowca jak już wcześniej wspomniałem był podobnego wzrostu ;)
Nat pisze:
FXX pisze:A co do napędu to gdyby Pan Bóg i natura preferowała przedni to chodzilibyśmy na rękach :)
Ta teoria nawet się klei, prawdziwy miłośnik tylnego napędu zawsze ma nogi z tyłu, a nie pod spodem ;)

Obrazek
Coś Ci nie poszło, bo na obrazku jest 4WD jak w Integrali :P
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Nat » 05 gru 2013, 11:37

FXX pisze:
Nat pisze:
FXX pisze:A co do napędu to gdyby Pan Bóg i natura preferowała przedni to chodzilibyśmy na rękach :)
Ta teoria nawet się klei, prawdziwy miłośnik tylnego napędu zawsze ma nogi z tyłu, a nie pod spodem ;)

Obrazek
Coś Ci nie poszło, bo na obrazku jest 4WD jak w Integrali :P
Kompletnie się nie znasz, zupełnie inny rozkład momentu :D
No to jak jest, jak chodzisz po ulicy, to nogami z tyłu, a rękami z przodu? ;)
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10686
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Post autor: FXX » 05 gru 2013, 12:04

Akurat rozkład momentu jest zbliżony ;-)
Co do pytania - patrz anatomię człowieka i jego ewolucję, to odpowie dokładnie na Twoje pytanie skąd się pojawiły kończyny dolne i w ewolucji ktorych sie pojawily :-) A na pewno sie nie pojawiły w wyniku ewolucji kończyn przednich...


Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

carincton
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 676
Rejestracja: 05 lis 2011, 14:54
Imię: Damian
Lokalizacja: okolice Konina

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: carincton » 05 gru 2013, 12:23

O czym wy gadacie?

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10686
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Post autor: FXX » 05 gru 2013, 13:20

O wyższości świat Wielkanocnych nad Bożego Narodzenia ;-)

Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Nat » 05 gru 2013, 13:42

Analogia nietrafiona, motoryzacja to czysty kreacjonizm.
W dodatku patrząc na aktualne jej dokonania, to raczej regres, a tenże jest słownikowym antonimem ewolucji. ;)
Obrazek
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10686
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: FXX » 05 gru 2013, 15:11

No i? Nie zmienia to faktu, że rolę kończyn tylnych u człowieka spełniają dolne, które są ich (tylnych) ewolucją...
I co ma tu do rzeczy regres motoryzacji...?
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Nat » 05 gru 2013, 15:21

FXX pisze:No i? Nie zmienia to faktu, że rolę kończyn tylnych u człowieka spełniają dolne, które są ich (tylnych) ewolucją...
I co ma tu do rzeczy regres motoryzacji...?
Tylko to, że jest wprost przeciwnie, niż piszesz:
To rolę kończyn dolnych (a nie tylnych) u człowieka spełniają te, które u "praszczurów" były tylnymi. Stąd sugestia powiązania niektórych naczelnych z miłośnikami RWD, (rozumiesz, żarcioch taki, milordzie )
A co do motoryzacji - to właśnie o motoryzacji jest ten wątek, przynajmniej w założeniu jego twórcy, zapomniałeś? :D
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10686
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: FXX » 05 gru 2013, 15:51

Żarcik zrozumiałem wcześniej, aczkolwiek nie rozśmieszył mnie... Może dlatego, że sam wolałbym mieć w Alfie RWD niż FWD? ;)
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Awatar użytkownika
Michor
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2386
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Michor » 05 gru 2013, 16:12

Ojtam.

Bo z tylnym napędem jest jak z sexem.
Po co się męczyć ręcznym jak można dać zwyczajnie w p*%!%@ę! :P
BMW E39 Touring - 4,4 V8

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Nat » 05 gru 2013, 17:56

FXX pisze:Żarcik zrozumiałem wcześniej, aczkolwiek nie rozśmieszył mnie... Może dlatego, że sam wolałbym mieć w Alfie RWD niż FWD? ;)
To pędzel w dłoń plus taka lawetka z zawartością i znów będziesz mógł bez obaw śmiać się z kiepskich dowcipów ;)

Obrazek
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Artur G.
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2222
Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: Artur G. » 05 gru 2013, 20:12

SIWY155 pisze:Artur, mechanicznie ok jak rozumiem ale co z korozją? W tym temacie chyba za wesoło nie jest?
Tak i tu jest ból, szczególnie wersje europejskie mają ten problem. Jednak nie jest to regułą.
U mnie na przykład już lekko były robione progi od spodu i lewy tylny błotnik, prawy też ale to ze względu na mechaniczne obtarcie parkingowe mojego poprzednika.
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: SIWY155 » 05 gru 2013, 20:53

Nat pisze:
goldixll pisze:Różnica jest i to duża zresztą życia nie oszukasz a w życiu zawsze lepiej się pcha niż ciągnie :lol: :lol: :lol:

Jeżeli masz taczkę z cementem, lepiej by była pchana.
Jeżeli masz karetę, lepiej by była ciągnięta.
Tyle w temacie tylnego napędu. ;)
Cięta i super żartobliwa riposta :-)
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: SIWY155 » 05 gru 2013, 21:04

Artur G. pisze:
SIWY155 pisze:Artur, mechanicznie ok jak rozumiem ale co z korozją? W tym temacie chyba za wesoło nie jest?
Tak i tu jest ból, szczególnie wersje europejskie mają ten problem. Jednak nie jest to regułą.
U mnie na przykład już lekko były robione progi od spodu i lewy tylny błotnik, prawy też ale to ze względu na mechaniczne obtarcie parkingowe mojego poprzednika.
Obejrzałem sobie jednego wystawionego na sprzedaż z roku 2004 prosto od hitlerowców przywieziony i w zasadzie bezwypadkowy a korozję odnalazłem bez wjazdu na podnośnik na tylnych nadkolach i pokrywie bagażnika pod listwą chromowaną.Podłogi i progów już nie chciało mi się oglądać bo błoto było.Ale widzę,że oferta rynkowa x z tym silnikiem 2,1 i manualem jest wyjątkowo skromna.
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

Awatar użytkownika
fazi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 09 lis 2007, 0:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Kappa - i co dalej?

Post autor: fazi » 05 gru 2013, 21:05

Ja skończę ten przydługi wątek , zamiast kappy inna kappa mniej zajechana :D :D :D czytaj może nowsza ;) :D
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”