Strona 5 z 11

Re: Kappa - i co dalej?

: 05 gru 2013, 10:37
autor: FXX
Duch-Dziadka pisze:No tak masz 1.9 metra, a ile miał kierowca BMW.
Ja mając 197 ustawiałem fotel pod siebie i za mną co najwyzej wchodziło małe dziecko. Oczywiście jak auto prowadzi moja żona to ja mam z tyłu tyle miejsca, że mogę się gonić...a ona ma 1.6m... :D
Obecnie mam A6 C6 i miejsca jest dużo więcej.

Jeśli chodzi o kappe, to sprawdziłem wymiary i faktycznie E60 jest większe gabarytowo, ale masz racje trzeba by sprawdzić w rzeczywistości co i jak.
Kierowca jak już wcześniej wspomniałem był podobnego wzrostu ;)
Nat pisze:
FXX pisze:A co do napędu to gdyby Pan Bóg i natura preferowała przedni to chodzilibyśmy na rękach :)
Ta teoria nawet się klei, prawdziwy miłośnik tylnego napędu zawsze ma nogi z tyłu, a nie pod spodem ;)

Obrazek
Coś Ci nie poszło, bo na obrazku jest 4WD jak w Integrali :P

Re: Kappa - i co dalej?

: 05 gru 2013, 11:37
autor: Nat
FXX pisze:
Nat pisze:
FXX pisze:A co do napędu to gdyby Pan Bóg i natura preferowała przedni to chodzilibyśmy na rękach :)
Ta teoria nawet się klei, prawdziwy miłośnik tylnego napędu zawsze ma nogi z tyłu, a nie pod spodem ;)

Obrazek
Coś Ci nie poszło, bo na obrazku jest 4WD jak w Integrali :P
Kompletnie się nie znasz, zupełnie inny rozkład momentu :D
No to jak jest, jak chodzisz po ulicy, to nogami z tyłu, a rękami z przodu? ;)

: 05 gru 2013, 12:04
autor: FXX
Akurat rozkład momentu jest zbliżony ;-)
Co do pytania - patrz anatomię człowieka i jego ewolucję, to odpowie dokładnie na Twoje pytanie skąd się pojawiły kończyny dolne i w ewolucji ktorych sie pojawily :-) A na pewno sie nie pojawiły w wyniku ewolucji kończyn przednich...


Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka

Re: Kappa - i co dalej?

: 05 gru 2013, 12:23
autor: carincton
O czym wy gadacie?

: 05 gru 2013, 13:20
autor: FXX
O wyższości świat Wielkanocnych nad Bożego Narodzenia ;-)

Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka

Re: Kappa - i co dalej?

: 05 gru 2013, 13:42
autor: Nat
Analogia nietrafiona, motoryzacja to czysty kreacjonizm.
W dodatku patrząc na aktualne jej dokonania, to raczej regres, a tenże jest słownikowym antonimem ewolucji. ;)
Obrazek

Re: Kappa - i co dalej?

: 05 gru 2013, 15:11
autor: FXX
No i? Nie zmienia to faktu, że rolę kończyn tylnych u człowieka spełniają dolne, które są ich (tylnych) ewolucją...
I co ma tu do rzeczy regres motoryzacji...?

Re: Kappa - i co dalej?

: 05 gru 2013, 15:21
autor: Nat
FXX pisze:No i? Nie zmienia to faktu, że rolę kończyn tylnych u człowieka spełniają dolne, które są ich (tylnych) ewolucją...
I co ma tu do rzeczy regres motoryzacji...?
Tylko to, że jest wprost przeciwnie, niż piszesz:
To rolę kończyn dolnych (a nie tylnych) u człowieka spełniają te, które u "praszczurów" były tylnymi. Stąd sugestia powiązania niektórych naczelnych z miłośnikami RWD, (rozumiesz, żarcioch taki, milordzie )
A co do motoryzacji - to właśnie o motoryzacji jest ten wątek, przynajmniej w założeniu jego twórcy, zapomniałeś? :D

Re: Kappa - i co dalej?

: 05 gru 2013, 15:51
autor: FXX
Żarcik zrozumiałem wcześniej, aczkolwiek nie rozśmieszył mnie... Może dlatego, że sam wolałbym mieć w Alfie RWD niż FWD? ;)

Re: Kappa - i co dalej?

: 05 gru 2013, 16:12
autor: Michor
Ojtam.

Bo z tylnym napędem jest jak z sexem.
Po co się męczyć ręcznym jak można dać zwyczajnie w p*%!%@ę! :P

Re: Kappa - i co dalej?

: 05 gru 2013, 17:56
autor: Nat
FXX pisze:Żarcik zrozumiałem wcześniej, aczkolwiek nie rozśmieszył mnie... Może dlatego, że sam wolałbym mieć w Alfie RWD niż FWD? ;)
To pędzel w dłoń plus taka lawetka z zawartością i znów będziesz mógł bez obaw śmiać się z kiepskich dowcipów ;)

Obrazek

Re: Kappa - i co dalej?

: 05 gru 2013, 20:12
autor: Artur G.
SIWY155 pisze:Artur, mechanicznie ok jak rozumiem ale co z korozją? W tym temacie chyba za wesoło nie jest?
Tak i tu jest ból, szczególnie wersje europejskie mają ten problem. Jednak nie jest to regułą.
U mnie na przykład już lekko były robione progi od spodu i lewy tylny błotnik, prawy też ale to ze względu na mechaniczne obtarcie parkingowe mojego poprzednika.

Re: Co zamiast Kappy?

: 05 gru 2013, 20:53
autor: SIWY155
Nat pisze:
goldixll pisze:Różnica jest i to duża zresztą życia nie oszukasz a w życiu zawsze lepiej się pcha niż ciągnie :lol: :lol: :lol:

Jeżeli masz taczkę z cementem, lepiej by była pchana.
Jeżeli masz karetę, lepiej by była ciągnięta.
Tyle w temacie tylnego napędu. ;)
Cięta i super żartobliwa riposta :-)

Re: Kappa - i co dalej?

: 05 gru 2013, 21:04
autor: SIWY155
Artur G. pisze:
SIWY155 pisze:Artur, mechanicznie ok jak rozumiem ale co z korozją? W tym temacie chyba za wesoło nie jest?
Tak i tu jest ból, szczególnie wersje europejskie mają ten problem. Jednak nie jest to regułą.
U mnie na przykład już lekko były robione progi od spodu i lewy tylny błotnik, prawy też ale to ze względu na mechaniczne obtarcie parkingowe mojego poprzednika.
Obejrzałem sobie jednego wystawionego na sprzedaż z roku 2004 prosto od hitlerowców przywieziony i w zasadzie bezwypadkowy a korozję odnalazłem bez wjazdu na podnośnik na tylnych nadkolach i pokrywie bagażnika pod listwą chromowaną.Podłogi i progów już nie chciało mi się oglądać bo błoto było.Ale widzę,że oferta rynkowa x z tym silnikiem 2,1 i manualem jest wyjątkowo skromna.

Re: Kappa - i co dalej?

: 05 gru 2013, 21:05
autor: fazi
Ja skończę ten przydługi wątek , zamiast kappy inna kappa mniej zajechana :D :D :D czytaj może nowsza ;) :D