Strona 5 z 20

Re: Thesis vs Thema

: 10 kwie 2019, 0:07
autor: Tomzik
O napędzie wspomniałem a część tego co wymieniłeś zdaje się mogło być na pokładzie Thesis. Przecież tempomat z radarem był nawet w Stilo.

Zresztą 5 to nie jedyny konkurent, wspomnieć można chociażby 607, S80, 9-5, A6, GS, S-Type... "Uśredniając" na tle klasy ubogo wyposażona na pewno nie była.

Re: Thesis vs Thema

: 10 kwie 2019, 0:21
autor: FXX
Z tego co wymieniłem to chyba tylko tempomat z radarem był dostępny w Thesis, ale w zasadzie każdy o nim słyszał, a nikt nie widział. Reszta opcji w Thesis dostępna nie była, a nie wspominałem już nawet o bajerach typu kamera na podczerwień, która w BMW były dostępna już w 2006 roku ;)

Nie mówię, że Thesis była biednie wyposażona, bo bym skłamał. Jednak w stosunku do czołówki technologicznie była z tyłu zarówno pod względem możliwości wyposażenia jak i ogólnie pojętej "mechaniki". Dlatego abstrakcyjną cena skazała Thesisa na rynkową porażkę.

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka


Re: Thesis vs Thema

: 10 kwie 2019, 6:04
autor: Tomzik
Jak wszystkie ostatnie Lancie zresztą.

Re: Thesis vs Thema

: 10 kwie 2019, 8:05
autor: pietrek125
FXX pisze: 10 kwie 2019, 0:21 Z tego co wymieniłem to chyba tylko tempomat z radarem był dostępny w Thesis, ale w zasadzie każdy o nim słyszał, a nikt nie widział. Reszta opcji w Thesis dostępna nie była, a nie wspominałem już nawet o bajerach typu kamera na podczerwień, która w BMW były dostępna już w 2006 roku ;)

Nie mówię, że Thesis była biednie wyposażona, bo bym skłamał. Jednak w stosunku do czołówki technologicznie była z tyłu zarówno pod względem możliwości wyposażenia jak i ogólnie pojętej "mechaniki". Dlatego abstrakcyjną cena skazała Thesisa na rynkową porażkę.
ACC było w Thesis i Stilo... Thesis z ACC wyszło tego ponoć całe 8szt. tak głosi legenda... nikt nie widział... ale zobaczy...po 1szt. W Szwecji, w Czechach, Niemczech, Włoszech i Portugalii tyle na razie namierzono... Wyposażenie o którym piszesz w BMW też było w opcji, pytanie tylko ile tego wyszło z fabryki pewnie procentowo tyle co Thesis z ACC... W 2001r Thesis była zajebiście doposażona... ACC jako druga po BMW, EPB jako pierwsza, LED lampy jako pierwsza z Maserati 3200, Solardach... itp itd oczywiście podwykonawcy też dawali w d..ę jak np. Siemens z Connect-em który w 2001r już był przestarzały... inna sprawa, że po dwóch latach sprzedaż całkiem stanęła i Fiat położył laskę na Thesis...

Re: Thesis vs Thema

: 10 kwie 2019, 9:27
autor: MICHU
pietrek125 pisze: 10 kwie 2019, 8:05
FXX pisze: 10 kwie 2019, 0:21 Z tego co wymieniłem to chyba tylko tempomat z radarem był dostępny w Thesis, ale w zasadzie każdy o nim słyszał, a nikt nie widział. Reszta opcji w Thesis dostępna nie była, a nie wspominałem już nawet o bajerach typu kamera na podczerwień, która w BMW były dostępna już w 2006 roku ;)

Nie mówię, że Thesis była biednie wyposażona, bo bym skłamał. Jednak w stosunku do czołówki technologicznie była z tyłu zarówno pod względem możliwości wyposażenia jak i ogólnie pojętej "mechaniki". Dlatego abstrakcyjną cena skazała Thesisa na rynkową porażkę.
ACC było w Thesis i Stilo... Thesis z ACC wyszło tego ponoć całe 8szt. tak głosi legenda... nikt nie widział... ale zobaczy...po 1szt. W Szwecji, w Czechach, Niemczech, Włoszech i Portugalii tyle na razie namierzono... Wyposażenie o którym piszesz w BMW też było w opcji, pytanie tylko ile tego wyszło z fabryki pewnie procentowo tyle co Thesis z ACC... W 2001r Thesis była zajebiście doposażona... ACC jako druga po BMW, EPB jako pierwsza, LED lampy jako pierwsza z Maserati 3200, Solardach... itp itd oczywiście podwykonawcy też dawali w d..ę jak np. Siemens z Connect-em który w 2001r już był przestarzały... inna sprawa, że po dwóch latach sprzedaż całkiem stanęła i Fiat położył laskę na Thesis...
Pietrek cofnijmy się w czasie do 2002r, masz 250 tys zł nie ważne czy swojej gotówki czy pożyczonej z banku i chcesz kupić limuzynę w tamtym czasie, do którego salonu idziesz? mam ciche wrażenie, że serce by Ci podpowiadało Lancia a rozum audi albo bmw.

ps. z ciekawości sprawdziłem sobie ceny Renault Vel Satis w benzynie, kiedyś sądziłem, że thesis nie podzieli jego losu (szorująca po dnie cena) dziś widzę, że thesis go przebił wręcz....Fazi dobrze wiedział co robi uciekając z thesisa lat temu kilka, inne osoby z tego forum przyznały już, że nigdy go nie kupią, czemu? bo wiedzą, że to cos w stylu "fatalnego zauroczenia" Auto jest piękne i być może kiedyś te naprawdę zadbane egzemplarze będą "coś warte".

Re: Thesis vs Thema

: 10 kwie 2019, 9:48
autor: Tomzik
Do salonu Audi? Kupić droższego VW? W 2002 w salonach stało jeszcze brzydkie C5, nie wyobrażam sobie jakiej używki musiałbym zaczerpnąć, aby udać się po to auto.

W salonie BMW zaś nadal stało stare E39, które poza mocniejszymi silnikami i rajcującym niektórych tylnym napędem nie urywało d... nawet przy Kappie.

Oczywiście większość pobiegła faktycznie do tych salonów, na szczęście było jeszcze troszkę osób, które wiedziały, że nie tylko tam sprzedają auta ;)

Re: Thesis vs Thema

: 10 kwie 2019, 9:50
autor: MICHU
Tomzik pisze: 10 kwie 2019, 9:48 Do salonu Audi? Kupić droższego VW? W 2002 w salonach stało jeszcze brzydkie C5, nie wyobrażam sobie jakiej używki musiałbym zaczerpnąć, aby udać się po to auto.
przypuszczam , że po negocjacjach kupiłby quattro w tej cenie a dodam jeszcze, ze wówczas 99% odbiorców tego auta w PL to była administracja rządowa gdzie gdzieś miała utratę wartości, koszty serwisu itd.

Re: Thesis vs Thema

: 10 kwie 2019, 16:22
autor: FXX
pietrek125 pisze: 10 kwie 2019, 8:05Wyposażenie o którym piszesz w BMW też było w opcji, pytanie tylko ile tego wyszło z fabryki pewnie procentowo tyle co Thesis z ACC...
Ale ja nigdzie nawet nie zasugerowałem, że było w standardzie, bo nie o to tutaj chodzi. Wymieniłem tylko opcje wyposażenia, które dobitnie pokazują, że technologicznie Thesis nie była w stanie w pełni konkurować z Niemcami. O silnikach, napędzie, liczbie dostępnych wersji etc. już nie wspominam.
Liczby sztuk z tymi bajerami Ci nie podam, ale nie sądzę, żeby to było 0,05% ;) Na pewno nie były to tak rzadkie opcje wyposażenia.

Re: Thesis vs Thema

: 10 kwie 2019, 16:44
autor: proxima86
Artykuł z sierpnia 2002 Obrazek
Było podniecenieObrazek
https://www.motofakty.pl/artykul/lancia-thesis.html

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


Re: Thesis vs Thema

: 10 kwie 2019, 20:03
autor: pietrek125
MICHU pisze: 10 kwie 2019, 9:27 Pietrek cofnijmy się w czasie do 2002r, masz 250 tys zł nie ważne czy swojej gotówki czy pożyczonej z banku i chcesz kupić limuzynę w tamtym czasie, do którego salonu idziesz? mam ciche wrażenie, że serce by Ci podpowiadało Lancia a rozum audi albo bmw.

ps. z ciekawości sprawdziłem sobie ceny Renault Vel Satis w benzynie, kiedyś sądziłem, że thesis nie podzieli jego losu (szorująca po dnie cena) dziś widzę, że thesis go przebił wręcz....Fazi dobrze wiedział co robi uciekając z thesisa lat temu kilka, inne osoby z tego forum przyznały już, że nigdy go nie kupią, czemu? bo wiedzą, że to cos w stylu "fatalnego zauroczenia" Auto jest piękne i być może kiedyś te naprawdę zadbane egzemplarze będą "coś warte".
W 2002r kupiłbym AR166... bo wtedy w niej byłem zakochany... a Thesis... no cóż wtedy nie byłem na nią gotowy... teraz 166 się zestarzała, a Thesis zmieniła się z brzydkiego kaczątka, w pięknego łabędzia...

Co do Vel Satis-a to przyzwoite egzemplarze stoją na poziomie cenowym Thesis, a zapuszczone stoją na cegłówkach w krzakach... Vel Satis ani to ładne na zewnątrz, ani w środku... jednym słowem nic ciekawego... a awaryjność na poziomie Laguny II... jedynym godnym konkurentem dla Thesis, na rynku wtórnym to Cytryna C6...

Re: Thesis vs Thema

: 10 kwie 2019, 20:11
autor: vanisch
Znajomy miał długo Vel Satisa, życzę Wam żeby Thesis była tak "awaryjna" ;)

Re: Thesis vs Thema

: 10 kwie 2019, 20:13
autor: proxima86
Jak mowa o Vel Satisie to może jeszcze pogadamy o Citroenie C6 ?

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


Re: Thesis vs Thema

: 10 kwie 2019, 20:41
autor: pietrek125
C6 z zewnątrz totalny cosmos... w środku, bije na głowę szwabskie panzerwagen-y, ale Thesis jest zdecydowanie przytulniejsza, C6 przy Thesis ma te wnętrze jakieś takie "zimne"... Citroen jak to Citroen bije resztę świata zawieszeniem...

Re: Thesis vs Thema

: 10 kwie 2019, 20:44
autor: proxima86
Buja się jak pontonjeździłem kiedyś,kolega miał w dieslu.
Piękny przód,za to ten tył taki przyklejony...

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


Re: Thesis vs Thema

: 10 kwie 2019, 20:51
autor: pietrek125
Linia nadwozia meeega, tył po prostu inny niż wszystkie... wklęsła tylna szyba...jedynie te tylne światła takie wystające do góry to mogli by sobie ten "smaczek" darować... po prostu C6 jest inny... i to jest jego największy atut, a nie jak szwabskie pomioty klepane na jednej sztancy...Thesis klasyczna linia Berliny... całość psuje jedynie zbyt mala atrapa chłodnicy... kurde mogli zostawić tą z Dialogosa...C6 jedyna w swoim rodzaju...ja jednak wolę włoszczyznę...