Strona 6 z 16
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
: 11 kwie 2013, 18:51
autor: facio
Zdemontuj klamkę wymnij wkładkę zamka -połamały się w środku takie małe zapadki i nie można przekręcić kluczyka -rozebrać powymieniać ,i ok.

Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
: 11 kwie 2013, 18:52
autor: screwdriver
Tak, ale jakąś procedurę programowania stosowałeś? Właśnie jej nie mogę się doszukać. Mógłbyś napisać co robiłeś? A to małe czerwone pudełeczko za klapką w tunelu koło pasażera to centralka zamków? Facio, dzięki za poradę, jak nie będę miał wyjścia to zmienię te zapadki.
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
: 12 kwie 2013, 17:57
autor: screwdriver
Witam ponownie, mam jeszcze więcej tajemnic jak na początku. Otóż kluczyk od stacyjki chyba jest jednak oryginalny, gdyż otwiera również bagażnik. Mam też drugi klucz taki z zieloną diodą podświetlającą, ale on otwiera z kolei schowek. Nieźle poplątane... Ale dowiedziałem się też, że moje auto to jakaś biedawersja bez klimy i być może nie mieć w ogóle sterowania z pilota... Ale i tak lubię moją Kappę

Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
: 12 kwie 2013, 18:17
autor: kond243
W niektórych uboższych wersjach nie było sterowania pilotem tylko własnie kluczyk z zieloną dioda żeby łatwiej trafić w zamek w nocy

Mój tata tak właśnie ma

Co do kluczyków od stacyjki powinien otwierac wszystkie zamki drzwi prawe lewe bagażnik i schowek jesli jest inaczej to albo ktoś zmienił drzwi schowka z wkładka lub zmienił stacyjke i wkładki, a kluczykiem od schowka otwozysz bagaznik i drzwi?
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
: 12 kwie 2013, 19:01
autor: stabraf
Czyli pozostaje dołożyć centralkę
Osobiście polecam centralki od naszego forumowicza szumo:
Najzwyklejsza z solidnymi pi,lotami:
albo taka z fajnymi też pilotami i se można bagaja otwierać z pilota:

Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
: 12 kwie 2013, 21:07
autor: screwdriver
Kond243, nie, kluczykiem z diodą otworzę tylko schowek, nic więcej.. a drzwi nie mogę otworzyć żadnym z nich... Stabraf, dzięki serdecznie za link, na pewno skorzystam. Ale chyba w drzwi wmontuję za tapicerką, będzie najprościej...
Nawet już ją kupiłem... Dzięki jeszcze raz za linka. Masz u Kolegi Szumo plusa za reklamę

Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
: 12 kwie 2013, 23:00
autor: stabraf
screwdriver pisze: Szumo plusa za reklamę

Duużo już u niego kupiłem i jestem bardzo zadowolony - trza swoich wspierać

Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
: 13 kwie 2013, 1:32
autor: kond243
Witam to ktoś już grzebał przy stacyjce.A wydaje mi się ze centaralke możesz wpiąć kolo lewarka na tunelu srodkowym jest tam kostka chuba od fabryznego alarmu i masz sterowanie centralnym oraz zasilanie i do tego kierunkowskazy. Jest na forum opis tej kostki gdzieś trzeba poszukac tylko.
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
: 15 kwie 2013, 19:19
autor: screwdriver
Witam ponownie.
Znowu muszę gitarę pozawracać, bo znów mi się coś nie zgadza. Jeśli nie mam alarmu i centralnego na pilota, co w takim razie robi ta dioda między środkowymi nawiewami? Ona jest chyba od tego właśnie?
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
: 15 kwie 2013, 20:01
autor: facio

to dioda imobilazera.
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
: 15 kwie 2013, 20:26
autor: screwdriver
Dzięki, ale ona się nie świeci w ogóle, to znaczy że tam jest już groch z kapustą...

Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
: 15 kwie 2013, 20:31
autor: stabraf
U mnie też nie świeci i tam screwdrivera nie wtykam

Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
: 15 kwie 2013, 21:17
autor: screwdriver
Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
: 15 kwie 2013, 22:59
autor: volf
Ta dioda to jest wyjątkowa, jest dwukolorowa a ma tylko 2 końcówki (większość diod 2-barwnych ma 3 wyprowadzenia). Odwracając jej polaryzację zmieniamy kolor świecenia

Re: Kappa - patent na centralny zamek odsłona druga
: 16 kwie 2013, 16:01
autor: screwdriver
Panowie, po otwarciu klapki w tunelu środkowym konsternacja... Nie ma tam żadnego żółtego przekaźnika. Jest tylko czerwone pudełko przykręcone do takiego metalowego "owalnego czegoś" i bardziej u góry taka szyna metalowa, co jak się ją odkręci to wyciągnie się ją z przykręconymi do niej dwoma białymi modułami. I to wszystko, reszta to kable. O co tu chodzi? Gdzie wtedy wpiąć tę zakupioną centralkę?
A, już wszystko jasne, ja mam czarny przekaźnik a nie żółty

o oznaczeniu A727 532, po wypięciu centralny przestał działać, więc chyba to jest to...
Zrobione, dzięki wszystkim za pomoc... Tylko kierunków nie podpiąłem, nie wiem czy jest w tym tunelu możliwość podłączenia kierunków jak nie ma się centralki alarmu...