Strona 6 z 15
Re: Fiat Panda
: 24 sty 2012, 19:28
autor: broker
Nat pisze:broker pisze:Włoska reklama nowej Pandy. Jednocześnie pierwsza reklama z hasłem 'Questa ? l'Italia che piace'.
Nie jestem do końca pewien poprawności tłumaczenia, może ktoś zrobi to lepiej, ale coś mniej więcej w rodzaju 'Takie właśnie są Włochy'.
Nie najlepiej znam włoski, ale to raczej oznacza: "Taka jest Italia , która mi się podoba (którą lubię)", a bardziej po polsku: "takie Włochy podobają mi się" "takie Włochy lubię".
Czyżby mimowolna (?) kampania wizerunkowa Włoch (nadszarpniętej reputacją bankruta).
Ponoć Fiat żywcem czerpał ze wzorca kampanii 'Imported from Detroit', gdzie Chrysler również odwołuje się do dumy Amerykanów ze swojego kraju, historii, etosu pracy itd.
W USA ta kampania była sukcesem, ciekawe czy zadziała we Włoszech.
Re: Fiat Panda
: 23 lut 2012, 14:18
autor: Seth
mamy ceny nowej pandy

uważam, że są śmiesznie wysokie... :/ nie powtórzy sukcesu poprzednika z takimi cenami - VW Up! jest ciekawszy cenowo, mimo wszystko... Fiat poszalał z ceną zwłaszcza za TwinAira
Re: Fiat Panda
: 23 lut 2012, 14:32
autor: broker
No faktycznie nie jadą po taniości, zobaczymy jak to się będzie sprzedawać ..
Czy 'cena promocyjna' oznacza już zero rabatów ?
Co do Up, tam póki co jest tylko wersja 3d.
Jeszcze kwestia wyposażenia, mam nadzieję, że Fiat oferuje w cenie więcej ...
Re: Fiat Panda
: 23 lut 2012, 14:47
autor: Seth
obawiam się, że niewiele więcej (radio bez B&M i klima manualna są w standardzie dopiero w Lounge, w Popie ich nie ma)
Up ma już zaprezentowaną wersję 5d - ok. wakacji będzie w sprzedaży
ceny konkurencji względem pandy
Najtańsze wersje konkurencyjnych modeli:
- Chevrolet Spark - 26 990 zł,
- Hyundai i10 - 32 990 zł,
- Kia Picanto - 31 490 zł,
- Volkswagen up! - 32 350 zł,
- Fiat Panda - 33 990 zł.
Re: Fiat Panda
: 23 lut 2012, 15:02
autor: Helios
Nie wydaje mi się żeby cena była przesadzona

To jest naprawdę dobre auto i warte takich pieniędzy

Re: Fiat Panda
: 23 lut 2012, 15:04
autor: Seth
a skąd wiesz? cena jest najwyższa w klasie, samochód oferuje stary (choć dobry) silnik i przeciętne wyposażenie.
a wersja za niemal 50 tys za Twinaira? myślę, że będzie wychodził minimalnie mniej niż Ypsilon po doposażeniu, a chyba nie o to chodzi.
Re: Fiat Panda
: 23 lut 2012, 15:13
autor: Saleen
34000 <hahaha> zwłaszcza kiedy porównamy do ceny wersji poprzedniej - 27000
No, ale tak to już bywa gdy włoski robotnik zarabia kilka razy więcej niż polski...
Wybieram Grande Punto, a nawet Picanto!
Re: Fiat Panda
: 23 lut 2012, 15:36
autor: Seth
27 tys. za poprzednika było ceną promocyjną schodzącego modelu więc nie ma co porównania. Ale bez promocji za 1.2 Actuala, czy jak on tam się nazywał, trzeba było zapłacić ok. 30k - nowa powinna imho kosztować max 31-32, żeby cena była bardzo rozsądna
Re: Fiat Panda
: 23 lut 2012, 15:56
autor: Saleen
Re: Fiat Panda
: 23 lut 2012, 19:22
autor: Helios
Seth pisze:a skąd wiesz? cena jest najwyższa w klasie, samochód oferuje stary (choć dobry) silnik i przeciętne wyposażenie.
a wersja za niemal 50 tys za Twinaira? myślę, że będzie wychodził minimalnie mniej niż Ypsilon po doposażeniu, a chyba nie o to chodzi.
A skąd wiesz jakie jest wyposażenie względem konkurencji? Nowa Panda jest troszkę większa niż konkurenci poza tym

Re: Fiat Panda
: 24 lut 2012, 0:52
autor: Seth
bo na
www.fiatpanda.pl jest wyposażenie (wstępne, ale jest)
a w czym jest większa niż konkurenci

?
Re: Fiat Panda
: 24 lut 2012, 0:56
autor: Helios
Seth pisze:a w czym jest większa niż konkurenci

?
W wymiarach zewnętrznych

Re: Fiat Panda
: 24 lut 2012, 1:00
autor: Coupe
Widziałem dziś na żywo, samochód sprawia wrażenie zdecydowanie większego od Pandy I i jego designe jest b. nowoczesny. Ja jednak widząc promocje na Mitsu Colt z 2011 skłaniam się ku "japończykom".
Re: Fiat Panda
: 24 lut 2012, 4:23
autor: broker
Fiat Auto Poland rozpoczął sprzedaż trzeciej generacji Pandy, organizując jej polską premierę na robiącym wrażenie Stadionie Narodowym. Najnowsza odsłona miejskiego auta z Włoch kosztuje w naszym kraju od 32 990 zł. Jednocześnie w ofercie nadal pozostaje stara Panda produkowana w Tychach
Samochód oferowany jest w trzech wersjach wyposażenia: Fresh, Pop i Lounge. We wszystkich odmianach pod maską może pracować 8-zaworowy silnik benzynowy 1.2 o mocy 69 KM. Dla zwolenników turbodiesli przewidziano tylko wersję Pop, w której oferowany jest silnik 1.3 16v Multijet, generujący 75 KM z systemem Start&Stop. Wyboru nie ma też w przypadku dwucylindrowego, 8-zaworowego silnika 0.9 Twinair Turbo, który został przypisany do najwyższego wariantu. Najmniejszy motor jest zarazem najmocniejszy ? osiąga moc 85 KM, i również jest standardowo wyposażony w układ Start&Stop.
Nowa Panda cechuje się bogatym wyposażeniem seryjnym które zawiera m.in.: systemy ABS, EBD i BAS; centralny zamek, elektryczne wspomaganie kierownicy z trybem City; przednie szyby sterowane elektrycznie; przednie poduszki powietrzne i kurtynowe oraz LED-owe światła do jazdy dziennej. Niestety w podstawie nie znajdziemy radia, ani klimatyzacji. Te elementy w odmianie Pop wymagają dopłaty. W Lounge manualna klimatyzacja jest w cenie, a dla bardziej wymagających w opcji przewidziano wersję automatyczną. Poza tym możliwe jest zamówienie specjalnych pakietów wyposażenia.
Dotychczasowa, druga generacja modelu nie zniknie z rynku. Będzie w dalszym ciągu oferowana pod nazwą Panda Classic, przynajmniej do końca 2012 roku.
Re: Fiat Panda
: 24 lut 2012, 4:53
autor: broker
Sprawdziłem VW Up. Wcale nie jest tak różowo i nie dziwie się, że Fiat dał takie ceny.
Wersja bazowa 'take up' z silnikiem 60 KM nie ma nie tylko klimy i radia, ale nawet centralnego zamka, obrotomierza czy elektrycznych szyb. Totalny golas, 3d, za ponad 32 tys. Wersja 5d będzie o tysiąc zł droższa.
Wersja 'move up', dalej silnik 60KM, 3drziowa, to już 34390 pln, a 5d ponad 35 tys.
I dopiero ta może być porównywana z bazową Pandy, bo i w tej wersji VW ma zestaw radiowy i klimę za dopłatą. Fiat ma cenę 32990.
VW w ogóle nie oferuje diesla.
Co do ceny twinair, 85 KM, 47 tys pln za Pandę. VW z silnikiem 75 KM w topowej wersji też tyle kosztuje.
Tyle, że maja przewagę, bo oferują ten silnik we wszystkich wersjach, nawet w golasie.
Z drugiej strony 69 KM Fiata i 75 KM VW to na tyle mała różnica, że nie będzie raczej decydującym elementem, i w końcu chodzi o miejskie auto.
