Post
autor: Bartek-Lodz » 07 kwie 2011, 8:57
Ja po kupnie auta w czerwcu 2010 wymieniłem całe zwieszenie - łączniki zamontowałem Birtha po 85 za sztukę. Wytrzymały 3 tys. i pojawiły się stuki. Ponieważ na użytkownikach Lancii zdziera się kasę za wszystko to oczywiście stwierdziłem, że coś jest nie tak. Podobne historie miałem z Omegą B. Tuleje kosztowały po 90 zeta na wahacz + wymiana i starczały na 2 dobre torowiska.
Wracając do tematu. Kupiłem łączniki od Ducato, Boxera itp. bo to jeden diabeł. Są potężne - nie ma mowy o pęknięciu. Koszt to 60 PLN w sklepie za jakieś firmowe, na Allegro są po 30 PL ale nie wiem jakie. Nic nie spawałem i nie kombinowałem. Założyłem i zapomniałem o temacie. Na łącznikach bez przegubu auto pewniej się prowadzi. A ułamanie takiego łącznika jest po prostu nie możliwe.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]