Strona 1 z 1

LPG II gen. w 20V

: 11 mar 2007, 16:43
autor: sloneczna
Od dwóch dni mam LPG z mikserem i jakimis pierdołami w FC20v :

Kontrolka wtrysku się pali non stop ?
Stracił ducha na benzynie i LPG .
Dzisaj miałem problem z odpaleniem .
Raz pali na tyk a raz muszę kręcić i pompować aby utrzymać obroty.
Wolne obroty ma stabilne i ładnie równe na PB i LPG .
Silnik się słabo wkręca .
Po nagłym dodaniu gazu po chwili nabiera obrotów ,po puszczeniu gazu nie gaśnie prawidłowo odbija z wolnych .


Ogólnie kicha jutro jadę na dostrojenie,i dogadanie się odnośnie blosa .

...

: 11 mar 2007, 17:17
autor: larry123
rozwalił sie ECU-benzyny
pomoże odkęcenieklemy z akumulatora na 3 minuty
i poprawne ustawienie emulacji sondy lambda. wsio :)
miałem to samo na sekwencji.

LPG II gen. w 20V

: 11 mar 2007, 18:37
autor: sloneczna
Troszkę racji jest w tym Larry 123 -Po resecie i zostawieniu na tryb benzyna , silnik na PB pracuje normalnie i odpala bez problemu na tyk obrotywolne Ok (tylko świeci wtrysk)i
jak przełaczę na LPG na zapalonym silniku , to też jest normalnie załączy LPG przy 3000 .
Ale jak zgaszę silnik zostawię na LPG (zapala na PB ) i zapalę w tym trybie jest nie dobrze (objawy jak wyżej ) .Po ponownym resecie wszystko powraca do normy (tylko kontrolka nie) .

Ach zapomniałem : Po odpięciu przepływomierza na benzynie nie ma żadnych zmian ,natomiast na LPG nie przekroczy 3000 .

LPG II gen. w 20V

: 11 mar 2007, 19:09
autor: Petrus
"sloneczna" pisze:Ach zapomniałem : Po odpięciu przepływomierza na benzynie nie ma żadnych zmian ,natomiast na LPG nie przekroczy 3000 .
Zacznę od odłączenia przepływomierza. W wielu autach silnik pracuje nadal, gdy odłączy sie przepływomierz ale w trybie awaryjnym, na zubożonej mieszance. Jeżeli i tak jest w Twoim, to nie może mieć wysokich obrotów.

Co do BLOS'a, to:
1. Dziwię się, że najpierw instalujesz II generację, a dopiero potem chcesz przejść na BLOS. Chcesz zatem zdemontować mikser i odłączyć komputer sterowania gazem. Przyznasz chyba, że to strata, bo instalowałeś coś, co będzie demontowane lub nieczynne. Zwróć też uwagę na to, że parownik powinien mieć znacznie większą wydajność niż w II generacji (ok. 30%).

2. Zerknij w wątki, które założyłem nt instalacji z BLOS'em w mojej Lybrze. Mam problem i to poważny wynikający z tego, że nie mogę zainstalować BLOS'a pomiędzy przepływomierzem, a przepustnicą.

LPG II gen. w 20V

: 11 mar 2007, 19:17
autor: aro
Troche szkoda, że do takiego silniczka dałeś drugą generacje LPG :wink: Ale rozumiem. Ja w dedrze ma tak, że jak silnik jest zimny i jadę na LPG na drugim biegu to jest muł jakich mało, ale po przełączeniu z LPG na benzyne wciska w fotel :D U mnie silnik musi się rozgrzać do odpowiedniej temperatury. A gazownik zakładał Tobie odcięcie zapłonu, czy dopływu LPG po przekroczeniu iluś tam obrotów np. 7 tys. lub 7,5 tys.

LPG II gen. w 20V

: 11 mar 2007, 20:25
autor: sloneczna
Aro- na zimnym silniku nie ma mowy ,aby sie przełączył na LPG .
Gdy przekroczy 3000obr zaczyna szybciej pulsować dioda jak temperatura silnika jest zbyt mała dalej powraca i miga czekając na własciwą temp .
Z blosem u mnie nie ma problemu miejsca jest dosyć .
Mam założony filtr stożkowy .
Sekwencja jest trochę za droga aby pakować w ten samochód.
Reduktor mam 165HP .Gdyby na mixie chodziło to w miarę to zostaje .Ale teraz już wiem ,że jednak to nie jest to (ze zbyciem niepotrzebnych części nie będzie kłopotu).
Co do odciecia nie wiem ,jutro sprawdzę .

Co do przepływki to na PB osiąga górną granicę obrotów po mimo odpiecia.Nie odpinałem na uruchomionym silniku (przed i po każdym odpięciu odłączyłem aku).

Myslę ze ustawienia i nowa diagnostyka pomoże.

LPG II gen. w 20V

: 13 mar 2007, 12:30
autor: sloneczna
Problem rozwiązany .
Uszkodzony przepływomierz ,odłamana blaszka (czy jakto nazwać)
oczywiście ja musiałem kupic .Nie miałem żadnych strzałów ciekawe kto uszkodził przepływ przed oddaniem wszystko było OK (stożek).
I żle założona rura dolotu od spodu nie była założona i opaska ją zdjeła .
Wtrysk nie śwoeci samochód chodzi cacy narazie zostaje mixer.