Strona 1 z 3
Kappa - podwojny wydech
: 16 mar 2007, 16:12
autor: szlemik3
co sadzicie o podwojnym wydechu,czy moze ktos juz probowal lub ma zrobiony.Planuje to zrobic,oczekuje podpowiedzi.

Kappa - podwojny wydech
: 16 mar 2007, 16:53
autor: Pablo
Takie cudo miał Damian z LT. Chyba bardziej pasuje niż taka dwururka

Kappa - podwojny wydech
: 16 mar 2007, 17:06
autor: Przemo
Mnie się ta dwuruka podoba, myślę że jej wykonanie jest tańsze niż wersja Damiana.

Kappa - podwojny wydech
: 16 mar 2007, 18:59
autor: DRoszi
taka podwójna dwórurka pasuje wg. mnie tylko do v8
wersja LT jest ok a ja mam jedna rure i styka
Kappa - podwojny wydech
: 16 mar 2007, 20:40
autor: sloneczna
Ja mam orginał i nie mam zamiaru zmieniac .Ale jestem ciekawy ,jak inni mają ,może ktoś zamieści przy okazji fotkę .
Kappa - podwojny wydech
: 16 mar 2007, 20:46
autor: Młody
Po co Ci taki wydech??

Kappa - podwojny wydech
: 16 mar 2007, 22:22
autor: DRoszi
ja sie zastanawiam jak robi sie podwójny wydech przy pieciu cylindrach ??
dlA MNIE JEST TO BEZ SENSU w v6 rozumiem 2 wydechy po 3 gary
w v8 mozna 4 bo tak czesto nawet seryjnie maja
ale po co kombinowac jak koń pod góre bo chyba tylko o wygląd nie chodzi
Kappa - podwojny wydech
: 16 mar 2007, 23:10
autor: Miro
Mi osobiscie sie podoba podwojny wydech
Ciekaw jestem tylko jak chodzi
Ja mam załozony jeden wydech ale sadzi takim basem,ze po dluzszej jezdzie musze uszy przetykac
W koncu sportowy wydeszek firmy K&N
Moze kiedys zmienie na orginal

Kappa - podwojny wydech
: 16 mar 2007, 23:25
autor: Pablo
Panowie.
Generalnie podwójny wydech nie tylko służy ozdobie. Biorąc pod uwagę że w Kappie końcówka wydechu jest delikatnie schowana wystawianie takich luf urody autku nie doda

Taka modernizacja i wywalenie katalizatora z pewnością kilka kucy obudzi

Kappa - podwojny wydech
: 16 mar 2007, 23:29
autor: Przemo
W swojej Turbo mam oryginalny tłumik z dwiema koncówkami, elegancko schowany pod zderzakiem i mi to wystarczy. Ale nie ukrywam że taki wydech jak na 1 zdjeciu bardzo mi się podobo, co pisałem wcześniej. Gdyby kupił auto z takim to napewno bym go nie wywalał.
Kappa - podwojny wydech
: 17 mar 2007, 12:59
autor: sloneczna
Jakoś nie jestem zwolenikiem dużych rur (wiader ).Nawet w/g mnie napewno uroku nie dają . Nie wiem jak z głosem ale rura 100mm mocno basuje co jest uciążliwe podczaspodruży.
Ja zmieniłem czały wydech w FC ,a był strikte sportowy i buczał jak nie wiem co. Teraz mam wstawiony katalizator (była przelotka) ,orginalny fabryczny środkowy ,końcowy Jetexa al sportowy i wywaliłem końcówkę Sebringa Fi 100 na Elli 80/65mm .
Efekt taki ładnie cicho mruczy (wolnych nie słychać ) potem daje bardziej metaliczny z bardzo małą ilością bassu .W trasie jest cicho i konfortowo nic nie burczy . Ryknie tylko przy przegazowaniu i ostrym przyspieszeniu . Silnik 20v sam w sobie ma śliczny dzwięk ,a po dodaniu stożka podkreśliłem jego bardziej sportowe brzmienie .
Ale to tylko moja opinia ,po prostu nie wypada mi jeżdzić ryczadłem(zwracać na siebie uwagę) .

Kappa - podwojny wydech
: 17 mar 2007, 13:55
autor: Zygi
Jeżdżąc coupetką trudno nie zwracać uwagi

Ale jeśli chodzi o wydech to też wole cichy. A te dwie dwururki to chyba za duże...jak dla mnie. Wersja Damiana jest lepsza IMO
Kappa - podwojny wydech
: 17 mar 2007, 14:14
autor: szlemik3
Kappa sama z siebie nie jest autkiem do ktorego zaklada sie mase spojlerow,ale lubie sie troche wyrozniac i taki wydech nada jej troche charakteru.Na wypasione alusie narazie brak funduszy.Nie chodzi mi o to by mnie slyszano z daleka a w srodku mozna bylo ogluchnac.Mruczy ladnie i niech tak pozostanie.Zastanawiam sie tylko czy wyrzucic katalizator.
Kappa - podwojny wydech
: 17 mar 2007, 14:22
autor: Zygi
Jeśli chcesz mieć takie dwururki to może trochę zmniejsz ich średnice. Te są za duże...No ale oczywiście to tylko moja opinia

Tej jakoś tak dziwnie mocno wystają...
Kappa - podwojny wydech
: 17 mar 2007, 14:24
autor: konrad77
wg mnie taki wydech wogóle nie pasuje do Kappy sedana, w końcu to dostojna limuzyna. Co do wyrózniania się to Kappa mimo wszystko jest jeszcze oryginalnym autem w Polsce, choć już ich coraz więcej.