Delta II - falowanie obrotów

qiub555
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 23
Rejestracja: 02 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: wrocław

Delta II - falowanie obrotów

Post autor: qiub555 » 21 maja 2007, 21:58

Witam kolegów, wcześniej pisałem o zapowietrzjącym się baku paliwa, do końca tego nie zrobiłem bo nie wiem co jeszcze mam wymienić, ale dzisiaj pojawił się nowy problem, nie wiem czy jest powiązany, wjeżdżając do garażu zapaliła mi się lamka od wtrysku, zgasiłem samochód i odpaliłem zpowrotem a tu obroty falują 1500/2500 nie pomogło naciśnięcie gazu, zgasiłem odpaliłem i to samo :( nie wiem co mam robić.
Norbert wrocław

qiub555
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 23
Rejestracja: 02 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: wrocław

Nuowa Delta 1,6 8v / nierówne obroty

Post autor: qiub555 » 21 maja 2007, 22:07

oczywiście nuova delta przepraszam wszystkich sympatyków za błąd

Awatar użytkownika
Endrju
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 706
Rejestracja: 13 cze 2006, 0:00
Lokalizacja: Szczecin

Nuowa Delta 1,6 8v / nierówne obroty

Post autor: Endrju » 21 maja 2007, 22:07

co do zapowietrzającego się baku to normalne (chodzi mi o zjawisko podciśnienia przy odkręcaniu korka) nie jest to oznaką żadnej usterki :)
co do falujących obrotów to napewno się pojawią podpowiedzi że to silniczek krokowy...i tak może być ale u mnie np. nie był to krokowiec tylko lewe powietrze...pod plastykową pokrywą silnika posprawdzaj czy nie pospadały ci rurki czy wszystkie polaczenia masz ok...zresztą jak otworzysz maske i się wsłuchasz to możliwe że usłyszysz że gdzieś na lewo silnik zasysa...
narazie tyle :) jak posprawdzasz to będziemy radzić dalej...pewnie inni klubowicze też się włączą :)
Endrjus...z mojej półki biorą pod nóż...kiedy mam żyć jeśli nie już...

Była: Lancia Delta 1.6i.e. 75KM '95
Była: Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110KM '01
Jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTD 140KM '01

qiub555
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 23
Rejestracja: 02 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: wrocław

Nuowa Delta 1,6 8v / nierówne obroty

Post autor: qiub555 » 21 maja 2007, 22:26

jutro zacznę sprawdzać, bo silniczek krokowy trochę kosztuje, czekam dalej na jakieś propozycje, jutro się okaże.
norbert

Awatar użytkownika
Endrju
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 706
Rejestracja: 13 cze 2006, 0:00
Lokalizacja: Szczecin

Nuowa Delta 1,6 8v / nierówne obroty

Post autor: Endrju » 21 maja 2007, 23:03

Krokowiec troszkę kosztuje...chyba że kupisz używke...ale jak przeszukasz forum to jest dokładny opis jak go wyczyścić...zresztą niektóre warsztaty też to robią...
Endrjus...z mojej półki biorą pod nóż...kiedy mam żyć jeśli nie już...

Była: Lancia Delta 1.6i.e. 75KM '95
Była: Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110KM '01
Jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTD 140KM '01

Awatar użytkownika
wujek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 958
Rejestracja: 03 maja 2005, 0:00

Nuowa Delta 1,6 8v / nierówne obroty

Post autor: wujek » 21 maja 2007, 23:11

Witam,
Zobacz, czy na rozgrzanym silniku przepustnica opada prawie do zderzaka - jeżeli tak to fałszywe powietrze (najbardziej podejrzany króciec pierwszy od lewej - może być nadłamany, widać, gdy zajrzy się pod filtr), jeżeli natomiast przepustnica odstaje od zderzaka ok. 6-10mm to problem zespołu silnika krokowego.
Najczęściej zawodzi suwakowy styk wyłącznika, wystarczy przeczyścić.
Pozdrawiam

qiub555
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 23
Rejestracja: 02 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: wrocław

Nuowa Delta 1,6 8v / nierówne obroty

Post autor: qiub555 » 22 maja 2007, 6:30

dzisiaj rano po zapaleniu silnika auto procowało równo myślę że to tylko przy nagrzanym silniku
norbert

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”