"Przemo" pisze:
Według większości gaziarzy i moim zdaniem też nie montuj tego, bo pomapa Ci szybciej padnie. Ona powinna cały czas pracowac, nawet jak jesteś na gazie
Ok. dzięki za info...
Dla pewności zapytam jeszcze w EGP...
No bo tak na "chłopski rozum"... raz na jakiś czas - podczas uruchomienia lub jak mi gazu zabraknie - będę jechał na benzynie więc pompa popracuje... i się nasmaruje (bo rozumiem że głównie od tego może się zepsuć/zatrzeć?)
Cudo znalazłem oczywiście na allegro i w opisie aukcji jest (sorki za capslocka - to cytat z aukcji): "GDY AUTO JEŹDZI NA BENZYNIE POMPKA PALIWOWA CHŁODZONA JEST PRZEPŁYWAJĄCYM PALIWEM POZA TYM
ZANURZONA WIĘKSZEJ JEGO ILOŚCI LEPIEJ ODPROWADZA CIEPŁO, PODCZAS JAZDY NA GAZIE CAŁY CZAS UTRZYMUJE PALIWO POD STAŁYM CIŚNIENIEM NATOMIAST NIE MA ONO OBIEGU CO POWODUJE SŁABE SCHŁADZANIE, BRAK SMAROWANIA POMPKI ( KTÓRA SMAROWANA JEST PALIWEM) I W EFEKCIE JEJ USZKODZENIE. WYŁĄCZNIK PODCZAS PRZEŁĄCZANIA NA GAZ ODŁACZA POMPE PALIWA I PONOWNIE JĄ WŁACZA W MOMENCIE PRZEJŚCIA NA ZASILANIE BENZYNĄ."
Do mnie ta argumentacja trafia... ale jak już pisałem - ja się nie znam
Pozdrawiam!