Lancia Cafe
: 30 paź 2007, 15:14
Projekt Lancia Cafe startuje w Berlinie
Zaprezentowana na tegorocznej wystawie branżowej w Genewie, idea Lancia Cafe obejmie swoim zasięgiem całą Europę. Pierwszy tego typu obiekt, uosabiający nowy wizerunek korporacyjny włoskiej marki, zostanie otwarty w Berlinie pod koniec października lub na początku listopada. Firma chce zainteresować swoją ofertą przede wszystkim kobiety.Lokalizację berlińskiej Lancia Cafe wybrano nieprzypadkowo. Jest nią tętniąca dziś życiem ulica Friedrichstrasse, przy której działają stylowe kawiarenki, modne butiki oraz ekskluzywne sklepy markowych producentów.
W szykowanym do otwarcia lokalu miłośnicy marki (i nie tylko) będą mogli spotkać się i wejść w ?świat Lancii?. Tę możliwość zagwarantuje im połączenie z siecią Lancia Cafe worldwide dostępne w kawiarenkach, dzięki któremu będzie można poznać i docenić wartość historyczną marki oraz jej obecność w życiu codziennym, a także zapoznać się z jej przyszłością. Znakomitym uzupełnieniem będą prezentowane obok modele Lancii.
W ciągu trzech lat Lancia chce zwiększyć na rynku niemieckim sprzedaż swoich aut do 15 tys. egzemplarzy. Prognozy na najbliższy rok zakładają zwiększenie wyniku z obecnych 2,5 tys. sztuk do 5 tys. ?Najmocniejszy impuls przyniesie nam nowa Delta, która pojawi się w czerwcu przyszłego roku i którą świadomie pozycjonować będziemy jako alternatywę dla nowego Golfa - podkreśla Ayoul Grouvel, szef Lancii ds. sprzedaży w Europie.
W nadchodzącym roku podobne kawiarenki otwarte zostaną również w Madrycie, Londynie oraz Stambule. Nie jest wykluczone, że koncepcja Lancia Cafe wyjdzie nawet poza Europę, obejmując swoim zasięgiem ewentualnie Tokio oraz Syndey.
Zaprezentowana na tegorocznej wystawie branżowej w Genewie, idea Lancia Cafe obejmie swoim zasięgiem całą Europę. Pierwszy tego typu obiekt, uosabiający nowy wizerunek korporacyjny włoskiej marki, zostanie otwarty w Berlinie pod koniec października lub na początku listopada. Firma chce zainteresować swoją ofertą przede wszystkim kobiety.Lokalizację berlińskiej Lancia Cafe wybrano nieprzypadkowo. Jest nią tętniąca dziś życiem ulica Friedrichstrasse, przy której działają stylowe kawiarenki, modne butiki oraz ekskluzywne sklepy markowych producentów.
W szykowanym do otwarcia lokalu miłośnicy marki (i nie tylko) będą mogli spotkać się i wejść w ?świat Lancii?. Tę możliwość zagwarantuje im połączenie z siecią Lancia Cafe worldwide dostępne w kawiarenkach, dzięki któremu będzie można poznać i docenić wartość historyczną marki oraz jej obecność w życiu codziennym, a także zapoznać się z jej przyszłością. Znakomitym uzupełnieniem będą prezentowane obok modele Lancii.
W ciągu trzech lat Lancia chce zwiększyć na rynku niemieckim sprzedaż swoich aut do 15 tys. egzemplarzy. Prognozy na najbliższy rok zakładają zwiększenie wyniku z obecnych 2,5 tys. sztuk do 5 tys. ?Najmocniejszy impuls przyniesie nam nowa Delta, która pojawi się w czerwcu przyszłego roku i którą świadomie pozycjonować będziemy jako alternatywę dla nowego Golfa - podkreśla Ayoul Grouvel, szef Lancii ds. sprzedaży w Europie.
W nadchodzącym roku podobne kawiarenki otwarte zostaną również w Madrycie, Londynie oraz Stambule. Nie jest wykluczone, że koncepcja Lancia Cafe wyjdzie nawet poza Europę, obejmując swoim zasięgiem ewentualnie Tokio oraz Syndey.