Strona 1 z 1
Autronic AL-700 Fiat seicento
: 20 lis 2007, 11:35
autor: Jarek_Jarecki
Mam gaz Autronic AL-700 i ......mam problem ze wskaznikiem zuzycia gazu
(mrygajaca dioda)
Jak zatankuje gaz do pełna to swieci ciagle nieprzerwanie...ale tylko przez
pare chwil....pozniej mryga....stopniowo coraz szybciej i szybciej......co
to sie moze dziac ??? Ale pomimo tego ze mryga (tak jak by zostalo przelaczone
z Pb na gaz i jeszcze nie przeszlo calkiem na gaz) auto jezdzi na gazie....a
teraz ostatnimi czasy nawet jak zatankuje do pelna to i tak ciagle
mryga.......poczatkowo wydawalo mi sie ze moze sie nie nagrzal albo cos ale mryga
nieustannie niezaleznie czy zrobie 10 km czy np 100....bo ostatnio
sprawdzalem........i jeszcze jedno....nie przełacza mi sie sam na gaz nawet jak podkrece
go do 2 tys obrotów
nie wiem co jest grane...POMOCY!!!!
Mial ktos moze do czynienia z tym gazem ????
Autronic AL-700 Fiat seicento
: 20 lis 2007, 11:41
autor: Patryklancia
Na 80% uszkodzony sterownik , konkretnie przekaźnik w sterowniku odpowiedzialny za przełączanie z LPGnaPB miałem podobną awarię wymieniłem całą centralke i po kłopocie , potrzebne było auto więc niebawiłem sie w naprawy centralki , teraz wymieniłem , wlutowałem sam nowy przekaźnik i stara centralka też działa więc mam jedną w zapasie
Autronic AL-700 Fiat seicento
: 21 lis 2007, 19:37
autor: kretekpodnietek
"Patryklancia" pisze:Na 80% uszkodzony sterownik , konkretnie przekaźnik w sterowniku odpowiedzialny za przełączanie z LPGnaPB miałem podobną awarię wymieniłem całą centralke i po kłopocie , potrzebne było auto więc niebawiłem sie w naprawy centralki , teraz wymieniłem , wlutowałem sam nowy przekaźnik i stara centralka też działa więc mam jedną w zapasie
a jaki jest tam konkretnie przekaźnik? można go bez problemu kupić? bo sam mam taki problem, mianowicie zapalam zimne auto, jak troche dostanie temperatury to dodaje gazu żeby przełącyć na gaz i zgaśnie. no i prubuje jeszcze raz i w końcu za którymś razem zaskoczy.. podejrzewam przekaźnik,ale podejrzane jest że słsze klik elektromagnesu przy reduktorze, czyli że przekaźnik wygląda na dobry.
Wiecie co to może być?
Autronic AL-700 Fiat seicento
: 22 lis 2007, 10:26
autor: Patryklancia
"kretekpodnietek" pisze:a jaki jest tam konkretnie przekaźnik? można go bez problemu kupić? bo sam mam taki problem, mianowicie zapalam zimne auto, jak troche dostanie temperatury to dodaje gazu żeby przełącyć na gaz i zgaśnie. no i prubuje jeszcze raz i w końcu za którymś razem zaskoczy.. podejrzewam przekaźnik,ale podejrzane jest że słsze klik elektromagnesu przy reduktorze, czyli że przekaźnik wygląda na dobry.
Wiecie co to może być?
u mnie włąsnie nie było tego "kliknięcia" jak je nazywasz, silnik powinien się przełączyć z Pb na LPG przy 1800obr./min a nie przełączał (początkowo straciłem dużo paliwa bo niemiałem o tym pojęcia

) przez uszkodzony właśnie ten przekaźnik jak już miałem go na biurku to ściągnąłęm obudowe i wybrałem się do sklepu elektronicznego dobrali przekaźniczek wlutowałem i centralka śmiga -teraz leży w zapasie bo kupiłem nową wcześniej

Autronic AL-700 Fiat seicento
: 21 gru 2007, 13:02
autor: kretekpodnietek
co do tematu walniętych przekaźników.. u mnie był zepsuty przekaźnik ale w immobilaiserze. połączyłem na ostro, i wszystko zaczęło ładnie działać.
Autronic AL-700 Fiat seicento
: 21 gru 2007, 13:51
autor: Jarek_Jarecki
a ja nadal mam problem

nawet po wymianie przekaznika

Re: Autronic AL-700 Fiat seicento
: 21 gru 2007, 18:47
autor: kretekpodnietek
"Jarek_Jarecki" pisze:Mam gaz Autronic AL-700 i ......mam problem ze wskaznikiem zuzycia gazu
(mrygajaca dioda)
Jak zatankuje gaz do pełna to swieci ciagle nieprzerwanie...ale tylko przez
pare chwil....pozniej mryga....stopniowo coraz szybciej i szybciej......co
to sie moze dziac ??? Ale pomimo tego ze mryga (tak jak by zostalo przelaczone
z Pb na gaz i jeszcze nie przeszlo calkiem na gaz) auto jezdzi na gazie....a
teraz ostatnimi czasy nawet jak zatankuje do pelna to i tak ciagle
mryga.......poczatkowo wydawalo mi sie ze moze sie nie nagrzal albo cos ale mryga
nieustannie niezaleznie czy zrobie 10 km czy np 100....bo ostatnio
sprawdzalem........i jeszcze jedno....nie przełacza mi sie sam na gaz nawet jak podkrece
go do 2 tys obrotów
nie wiem co jest grane...POMOCY!!!!
Mial ktos moze do czynienia z tym gazem ????
Jarek, wyjaśnij jeszcze raz, bo nie łapie, w koncu chodzi Ci to auto na tym gazie czy nie? bo to że mryga szybko dioda to jest wskaźnik rezerwy gazu. u mnie jest tak że odpalam, i póki auto zimne jest nie przełączy sie,(przy reduktorze jest czujnik temperatury płynu). ale jak osiągnie temperature to bez problemu przy 2000 obr. poza tym, przy przełączaniu słychać klik, albo można próbówke pod elektromagnes przy reduktorze albo przy butli podłączyć. a co do rezerwy, to przy butli jest kontaktron (taka rurka szklana z stykami co sie włącza pod wpyłwem pola magnetycznego) no i on łączy do masy, może zwarcie jest po drodze, albo pływak w butli szlag trafił i sie nie podnosi. a wskazówka przy butli dobrze pokazuje?