Strona 1 z 2
Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..
: 25 lis 2007, 8:19
autor: bialy-murzyn
Witam.
Pytań jest kilka:
1. Jaki gazownik w Krakowie.
2. Jaka optymalna instalacja do 3000 zł, czy KME czy Stag czy BRC
3. Gdzie optymalnie umiejscowić reduktor, może zalecić jakieś dodatkowe elementy
4. Gdzie wlew zrobić
5. Butlę chyba się zrobi w bagażniku, a nie w kole.
pozdrawiam
Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..
: 25 lis 2007, 10:49
autor: Taz
na część pytań odpowie ci
TEN temat.
Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..
: 25 lis 2007, 15:15
autor: bialy-murzyn
oczytałem się wiele i mam pytanie takie:
Czy przy instalacji na przykład STAG300 komunikat z Check o silniku zmienia coś w zachowaniu się samochodu, czy powoduje jakieś błędy w funkcjonowaniu elektroniki, czy po prostu świeci się i to wszystko
i czy to irytuje, czy komunikat świeci się non stop zamiast innych komunikatów
Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..
: 25 lis 2007, 16:11
autor: Taz
nie wiem, u mnie ten komunikat się nie świeci. Niech się wypowiedzą ci, którzy mają z tym problem
Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..
: 25 lis 2007, 21:27
autor: Wujaszek-Siemo
Słuchaj ja ci powiem coś o tym Checku ja mam sekwencje w 2.0 20v BRC i ten check zapala sie od czasu do czasu. Pojawia sie komunikat motorsteurer anlage defekt czy coś takiego

to od tego że jest zle wyregulowany gaz bo defekt pochodzi od sondy lamba jak zabardzo się rozgrzeje na bogatej mieszance. dobry gazownik powinien wyregulowac instalacje i po sprawie z checkiem. Co do samochodu pojawienie sie tego problemu nie wpływa na zachowanie auta dalej jeżdzi dobrze nie traci mocy ani nie robi innych nie miłych przygód nie trzeba się tego bać
Pozdrawiam
Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..
: 25 lis 2007, 21:43
autor: Króciak
Co do wlewu to proponuje nie ingerowac z zderzak ani w blache kolo wlewu. Ja jestem przewciwny takiemu krzywdzeniu samochodu... ja zamonowalem pod zderzakiem tak ze go nie widac od tylu wiec dla mnie to jest najlepsze miejsce... ale nie dla gazownikow na stacji bo nie jeden juz mnie przeswiecil

jeden to nawet chcial dac mi lekcje tankowania zebym na drugi raz sam sobie u nich tankowal...!!!!??? To dwa slowa

i wsiadlem do auta juz nie wracajac
Ale kwestia gustu.
Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..
: 26 lis 2007, 11:13
autor: bialy-murzyn
Wlew to może jest najmniejszy problem.
Ważniejsze jest umieszczenie reduktora i dobór reduktora, tak aby nie przeszkadzał filtrowi powietrza i innym ważnym miejscom oraz wydolność jego, aby sprostał dużemu apetytowi choć 2.0 apetyt ma chyba nie za duży.
Zastanawiam się nad instalacją STAG300 (niezła jest z wielu tu opisów)
lub
BRC - jezdziłem na instalacji tej firmy (bdb)
czytałem, że BRC Sequence 24 nie nadaje się do 5 cylindrów, Stag300 za to tak.
Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..
: 26 lis 2007, 11:19
autor: igrek
Do 5 cylindrów best seqent 56
Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..
: 26 lis 2007, 11:23
autor: Króciak
Opisalem Ci wlew bo reszte Ci inni opisali
Co do umiejscowienia to Ci niestety nie pomoge bo nie znam sie na gazie i nie wiem co jest co

- gazownicy zalozyli i jest calkiem dobrze.
Tez jezdze na STAG i nie mam narazie zadnych problemow.
Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..
: 26 lis 2007, 12:20
autor: Duch-Dziadka
Jesli chodzi o wlew gazu to polecam go wsadzic pod klapke wlewu paliwa...
Dalczego???
- latwiejszy dostep do wlewu gazownikom, ktorzy w zimie i deszczu nie musza klekac zebyc podpiac pistolet(sami czesto mi o tym mowia ze fajnie ze ludzie sobie tak to robia)
- wszystko jest schowane po klapka estetycznie
- poza tym jak masz wlew pod klapka nie musisz ciagle wkrecac i wykrecac tego korka bo nie ma bezposredniego narazenia na zanieczyszczenia.
Co do checka to juz wiesz jak to wyglada, czasami sie zapali a nie ma to wplywu na prace silnika i po chwili gasnie...
Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..
: 27 lis 2007, 17:02
autor: bialy-murzyn
Dzisiaj pytałem sie w Myślenicach i podobno niezły warsztat montuje
BRC Sequent 56 za 3700 zł , na tej instalacji podobno osiagi takie samo a spalanie o 10% wieksze od benzyny
Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..
: 27 lis 2007, 21:08
autor: Taz
"bialy-murzyn" pisze:Dzisiaj pytałem sie w Myślenicach i podobno niezły warsztat montuje
BRC Sequent 56 za 3700 zł , na tej instalacji podobno osiagi takie samo a spalanie o 10% wieksze od benzyny
3700 to drogo jak za sekwencję do kappy
Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..
: 27 lis 2007, 21:26
autor: bialy-murzyn
ale jakosc podobno najwyższa za wyjatkiem tym, ze jeszcze troszke lepsze od wtryskiwaczy BRC sa z firmy Keihin
w Corsie przez 5 lat bez żadnego przeglądu zwykły gaz I generacji BRC od ponad 100.000 km. daje rade .. jak na Włochów firma wybitna
Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..
: 27 lis 2007, 21:32
autor: Przemo
Przepraszam ale będę monotematyczny i powiem że lepszy od BRC jest holenderski Prins, który w oryginalnych zestawach ma właśnie wtryskiwacze Keihina

Bedzie gaz do Kappy 2.0 20v pewnie w Krakowie, ale jak ..
: 27 lis 2007, 21:39
autor: bialy-murzyn
No, ale Prins w cenie 4500 lub więcej, a w BRC będzie pewnie ze 2 lata gwarancji ... więc ważne aby za często się nic nie psuło oraz aby nie stracił na mocy i aby komputer i wtryskiwacze dobrze współpracowały żeby nie za dużo palił jak się bedzie szybko jeżdziło .. bo na bezynie to strach pomyśleć że 14 l benzyny - dramat