Strona 1 z 2

KME Diego

: 03 gru 2007, 20:28
autor: czerwik73
Chciałbym Was prosić o opinię na temat KME Diego do Kappy 2.0. Czy to mogłby być dobry wybór, czy ktoś miał już z tym do czynienia i czy jest to lepsze rozwiązanie od np: STAGa 300 który jest w tej samej cenie.

...

: 03 gru 2007, 21:28
autor: larry123
tak naprawdę to jeden chu..
czy kme czy stag
jeżeli kme to dobrze ci zamontują na Lipowej w Zgierzu. :)
chociaż ja polecam z doświadczenia PRINSA zamontowanego w dobrym zakładzie, chociaż też nie jest instalacja bez wad, są niestey do niej droższe wtryski, filtry itp.
listwa 6 wtrysków kosztuje ok. 2000 zl, jeżeli sie popsuje. :)
dla porównania wtryski magic jest kosztują po 30 zl za szukę a potrzeba 5 sztuk :)
jakby co to wal na priva.

KME Diego

: 07 gru 2007, 16:49
autor: Egon
w zgierzu już chyba już niema tam zakładu

...

: 07 gru 2007, 17:44
autor: larry123
jest na ulicy Lipowej.

KME Diego

: 07 gru 2007, 18:19
autor: Kabar
Też miałem wrażenie że przenieśli się do Łodzi, gdzieś na Teresy.
Może tylko firma i produkcja..

...

: 11 gru 2007, 10:35
autor: larry123
na Teresy mają biuro na Lipowej zakład
jednakże skłaniam sie ku instalacji PRINSA, z którą jak widać na forum nie ma problemu !!!

Uczcie się na cudzych błędach !!!

KME Diego

: 11 gru 2007, 10:56
autor: Kabar
Wydaje mi się że zależy to bardziej od tego kto i jak to montuje niż od samej instalacji.

...

: 11 gru 2007, 12:36
autor: larry123
wydaje mi sie że nie jest to reguła.
twardo stawiam na prinsa, co do kme mam juz wyrobione zdanie że nie jest to szokująca instalacja, jednak działa i to jest plus.
Dla przykładu dodam że moja piękna mapa LPG po trzech miesiącach nie była już taka piękna, na każdym odcinku było za bogato, kme sie tłumaczyło tym że "wtryski sie ułożyły", błąd sondy lambda znowu zawitał i aż tak do kolejnej regulacji, która wykonałem sam :). KME nie ma programu, który sie może się dostosować do innych warunków kaloryczności lpg (np zimowy lpg), temperatury powietrza itp.
Nie wiem jak jest z prinsem ale mam nadzieje ze lepiej i regulacje odbywają sie tylko na przeglądach i okresowej wymianie filtrów.

KME Diego

: 11 gru 2007, 16:44
autor: vinci
To może dodam coś od siebie:kuzyn ma KME w 20V turbo.Jeżdziłem troche tym autem i za rewelacyjnie ta instalka sie nie sprawuje a mianowicie dostaje czkawki miedzy 3500 a 4500rpm przy wdepnietym pedale w dechę, powyżej 4500 ciągnie super nawet do 7000rpm.Być może to kwestia regulacji,no ale już pierwszą regulacje miała robioną no i...no i jakby troche lepiej ale wciąż NIE TO :( spalanie w cyklu mieszanym ok.13 litrów

...

: 11 gru 2007, 18:34
autor: larry123
pewnie jak znam życie to hulają w tej instalacji wtryski valtek - dno - dna :)
jeżeli kme to to tylko z wtryskami MAGIC JET szybkie wydaje i dokładne.
trzeba pokombinować z wystawieniami i może być dobrze.

KME Diego

: 11 gru 2007, 18:59
autor: vinci
I tu cie Laryy zaskocze sa wlaśnie "magic-jety" 6 sztuk,jeden wolny oczywiscie.Być może, że to kwestia regulacji a czy przypadkiem parownik nie jest za mało wydajny??I jeszcze jedno:pomimo wlania do pustej butli ok.8-9 litrów gazu przy ostrym zaznaczam ostrym przyspieszaniu przełącza się na benzyne

...

: 11 gru 2007, 19:04
autor: larry123
ni chu chu nie mogą byc magic jety ponieważ nie ma magic jetów na listwie i nie występuje wolne miejsce .

http://www.pitec.pl/_var/gfx/00e738ab8c ... b77c4f.jpg[/img]

a co do przyspieszania to podeśle ci link do mojej strony
http://lpg-wrzosowa-legionowo.com/index ... akonczenie

KME Diego

: 11 gru 2007, 19:30
autor: bolek
"larry123" pisze:pewnie jak znam życie to hulają w tej instalacji wtryski valtek - dno - dna :)
jestes fachowcem w tej dziedzinie, czy opinie opierasz na przykładzie swoich niemiłych doświadczeń w jednym samochodzie?
myśle że valek być może nie jest topowym wtyskiwaczem, jednak ma sporo zalet, między innymi możliwośc kalibracji w przypadku rozrzutu wydajności w poszczególnych sekcjach, przy odpowiedniej kalibracji sterownika i wtryskiwacza, odpowiednio dobranych dyszach auta naprawdę dobrze jeżdżą. nie do pominięcia jest też niska cena cewek i zestawów serwisowych.

Re: ...

: 11 gru 2007, 20:13
autor: vinci
"larry123" pisze:ni chu chu nie mogą byc magic jety ponieważ nie ma magic jetów na listwie i nie występuje wolne miejsce .

http://www.pitec.pl/_var/gfx/00e738ab8c ... b77c4f.jpg[/img]

a co do przyspieszania to podeśle ci link do mojej strony
http://lpg-wrzosowa-legionowo.com/index ... akonczenie
Hmmm na 99% wydaje mi się,że to 'magic-jety",ale sprawdze jutro dla pewności :roll: Co do przyspieszania przy niskim stanie lpg to podbne objawy,znakiem tego spier : cenzura : motaż :?W takim razie musze uświadomić kuzyna w temacie i niech myka swoją turbianką do tego zakładu co mu instalke zakładali:!:

...

: 11 gru 2007, 21:17
autor: larry123
z tym przyspieszeniem to nie jest w 100 % pewne, najlepiej zajrzeć do tyłu do butli gdzie jest wskaznik poziomu lpg, jezeli jest skierowany "twarzą" do tyłu to źle powinien być odwrotnie.

w pracy mam zdjęcie zle i dobrze zamontowanego zaworu, jutro postaram sie to zamieścić na forum