Post
autor: Tomzik » 08 sty 2008, 20:12
W mojej instrukcji znalazłem dokładnie to samo, tylko na stronach z danymi technicznymi okazuje się, że to 2,0 t dotyczy silnika 16V Turbo a nie mojego.
W katalogu NGK oczywiście nie ma silnika 20V Turbo, w dodatku twierdzą, że wszystkie silniki K mają po 4 gary. Na szczęście podali świece do Fiata Coupe, chyba nie ma specjalnych różnic między tymi silnikami i mogę spokojnie założyć ten model? Wg NGK świece do Coupe powinny być BKUR6ET. A do Kappy BP6ET, z tym, że do wersji 151kW, czyli wybitnie 16V Turbo. Do 20V nie podali. I co teraz? Ja bym się skłaniał pod te podane dla Coupety.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2008, 20:24 przez
Tomzik, łącznie zmieniany 1 raz.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205