N.Delta - deska z 2.0 GT w 1.6i.e.
: 09 mar 2008, 17:31
Wymieniłem w mojej padace (1.6i.e. 75KM) deskę na odpowiednik z 2.0 GT.
Info dla zainteresowanych:
deska pasuje P&P. Nie zostają żadne wolne wtyczki ani gniazdka. Wszystkie kontrolki działają. Przekłamanie szybkościomierza w stosunku do oryginalnej minimalnie sie zmniejsza (o około 1-2km/h).
Sa tez problemy.
zaskoczył mnie obrotomierz. NA starym wskazówka dochodziła do 6500 i tam stała. Na desce od 2.0 wskazówka dochodzi 6400 i zamiast tam stać w momencie odcięcia obrotów spada do zera. Odpuszczenie gazu przywraca wszystko do normalności. ktoś wie co jest? Niby to problem niewielki, ale mimo to dziwna sprawa...
Druga rzecz to czujnik temp oleju. ktoś sie orientuje czy były wersje delty 1.6 75KM wyposażone w deskę ze wskaźnikiem temp oleju? jeśli to gdzie był wkręcony czujnik oleju?
U mnie będzie wkręcony w podstawkę pod filtr oleju. Pytam bo chętnie podpiąłbym go pod oryginalny kabel.
Trzecia sprawa to wskaźnik ładowania. Po włączeniu wszystkiego (długie, przeciwmgielne przód/tył, ogrzewanie szyby, awaryjne i audio) napięcie spada na wolnych obrotach do około 9V. Podczas normalnej jazdy bez świateł i radia lekko dotyka 13V. U Was tez tak jest czy może mam sie zainteresować akumulatorem/regulatorem napięcia?
Naturalnie zmierzę napięcie miernikiem. Chodzi mi raczej o to na ile dokładny jest wskaźnik montowany na desce.
Info dla zainteresowanych:
deska pasuje P&P. Nie zostają żadne wolne wtyczki ani gniazdka. Wszystkie kontrolki działają. Przekłamanie szybkościomierza w stosunku do oryginalnej minimalnie sie zmniejsza (o około 1-2km/h).
Sa tez problemy.
zaskoczył mnie obrotomierz. NA starym wskazówka dochodziła do 6500 i tam stała. Na desce od 2.0 wskazówka dochodzi 6400 i zamiast tam stać w momencie odcięcia obrotów spada do zera. Odpuszczenie gazu przywraca wszystko do normalności. ktoś wie co jest? Niby to problem niewielki, ale mimo to dziwna sprawa...
Druga rzecz to czujnik temp oleju. ktoś sie orientuje czy były wersje delty 1.6 75KM wyposażone w deskę ze wskaźnikiem temp oleju? jeśli to gdzie był wkręcony czujnik oleju?
U mnie będzie wkręcony w podstawkę pod filtr oleju. Pytam bo chętnie podpiąłbym go pod oryginalny kabel.
Trzecia sprawa to wskaźnik ładowania. Po włączeniu wszystkiego (długie, przeciwmgielne przód/tył, ogrzewanie szyby, awaryjne i audio) napięcie spada na wolnych obrotach do około 9V. Podczas normalnej jazdy bez świateł i radia lekko dotyka 13V. U Was tez tak jest czy może mam sie zainteresować akumulatorem/regulatorem napięcia?
Naturalnie zmierzę napięcie miernikiem. Chodzi mi raczej o to na ile dokładny jest wskaźnik montowany na desce.