Strona 1 z 1
przyczyny "strzałów" w kolektor
: 27 mar 2008, 1:07
autor: maki
co trzeba sprawdzać, chcąc wyeliminować strzały gazu?
ostatnio nie daje rady przejechać spokojnie 10 km, zawsze strzeli i naciąga mi taka gumową opaskę z przepływomierza.samochód gaśnie i muszę tą opaskę zakładać, bo inaczej wiadomo: nie pojedzie

strasznie mnie to wk

a.
mam instalację II generacji.
pozdrawiam
przyczyny "strzałów" w kolektor
: 27 mar 2008, 8:06
autor: zoom
Przyczyna moze byc wszystko co jest zwiazane z ukladem zaplonowym. Czyli swiece, kable, cewka ?.. itd. U mnie przyczyna byl przetarty kabel od czujnika polozenia walu.
pozdr.
przyczyny "strzałów" w kolektor
: 27 mar 2008, 8:56
autor: paśny
Przyczyną może być też zbyt uboga mieszanka, zwłaszcza w górnym zakresie obrotów (co może wystąpić np. po zmianie filtra powietrza). Z tego, co doczytałem w necie mikser można optymalnie wyregulować albo w dolnym zakresie obrotów albo w górnym. Zazwyczaj gazownicy regulują w dolnym, bo wtedy mniej pali - i mi strzelał właśnie przy wysokich obrotach.
Elektryka WN, jak pisał zoom to oczywiście podstawa.
przyczyny "strzałów" w kolektor
: 27 mar 2008, 9:01
autor: Pablo
przyczyny "strzałów" w kolektor
: 27 mar 2008, 16:16
autor: NOWY84
Miałem identyczną sytuacje w Cromie 2.0 ie 8v, jak kupiłem auto. U mnie akurat powodem strzałów był przestawiony rozrząd, a dokładniej wałek ssący o 2 zęby. Oczywiście zasadą przy eliminacji strzałów jest sprawność elementów ukł. zapłonowego, jak to jest sprawdzone, to zostają regulacje mieszanki, ewentualnie wymiany podzespołów LPG. A piszę Ci o rozrządzie, o którym się czasami przy strzałach zapomina, szukajac przyczyny w zapłonie, czy mieszance. U mnie przyczyną było właśnie to. No i zwróc szczególną uwagę na szczelność dolotu.
przyczyny "strzałów" w kolektor
: 27 mar 2008, 23:38
autor: maki
dzieki za wszelakie porady. dzis wymienilem swiece oraz jeden przewod WN ( bo jakos mi sie nie podobal).i po wymianie nic juz nie strzelilo

oby tak pozostalo.
pozdrawiam