Strona 1 z 1

Kappa - Sworzeń a kierownica

: 17 kwie 2008, 17:26
autor: Anonymous
Witam! Co to może być,po wymianie sworznia wachacza koło kierownicy przestawiło się o jakieś 2 cm. w lewo

Kappa - Sworzeń a kierownica

: 17 kwie 2008, 17:28
autor: Nat
a o jaki pojazd chodzi?

Kappa - Sworzeń a kierownica

: 17 kwie 2008, 17:29
autor: Anonymous
sory, Kappa 2,4

Kappa - Sworzeń a kierownica

: 17 kwie 2008, 20:12
autor: volf
No, raczej dziwne, chyba, że stare sworznie miały ogromne luzy... Źle to chyba nie da się tych sworzni zamontować. Jeśli nie masz luzów na wahaczach, drążkach kierowniczych i przekładni to jedź na regulację zbieżności i niech tak regulują drążkami, aby kierownica wróciła na właściwe położenie.
Pozdrawiam.

Kappa - Sworzeń a kierownica

: 17 kwie 2008, 20:18
autor: wega
Dla mnie to logiczne, że po wymianie sworzni wahacza jeździ się na zbieżność. Tak sugerował mi facet na przeglądzie i tak też praktykuję.

Kappa - Sworzeń a kierownica

: 17 kwie 2008, 21:03
autor: hamberg
"wega" pisze:Dla mnie to logiczne, że po wymianie sworzni wahacza jeździ się na zbieżność. Tak sugerował mi facet na przeglądzie i tak też praktykuję.
jesli wczesniej zbieznosc byla ustawiana na rozwalonym zawieszeniu to jest to logiczne ale po co mialbym ustawiac zbieznosc po wymianie samych sworzni gdy wczesniej zbieznosc byla ok? Przeciez po takiej wymianie wszystko spowrotem musi trafic na swoje miejsce inaczej geometria bylaby rozwalona i zadne regulacje zbieznosci nie mialyby sensu.

Kappa - Sworzeń a kierownica

: 17 kwie 2008, 21:13
autor: volf
"hamberg" pisze:
jesli wczesniej zbieznosc byla ustawiana na rozwalonym zawieszeniu to jest to logiczne ale po co mialbym ustawiac zbieznosc po wymianie samych sworzni gdy wczesniej zbieznosc byla ok? Przeciez po takiej wymianie wszystko spowrotem musi trafic na swoje miejsce inaczej geometria bylaby rozwalona i zadne regulacje zbieznosci nie mialyby sensu.
Jak to po co? Ten co ustawia też chce zarobić :D
Pozdrawiam.

Kappa - Sworzeń a kierownica

: 17 kwie 2008, 21:32
autor: WojtekZ
Wybity sworzeń może wpływać na kąt pochylenia koła a gdy ten się zmienia to automatycznie zmienia się zbieżność.Odwrotnie to nie działa, regulacja zbieżności nie ma wpływu na kąt pochylenia.
Tak czy inaczej zbieżność powinieneś zrobić bo zmiana położenia koła kierownicy jest równoznaczna ze złą zbieżnością połówkową.

Pozdrawiam!