Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)
: 27 kwie 2008, 8:26
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
Platforma podłogowa była ewolucją podwozia Tipo 4
rozwinięcie projektu Themy-nie płyta Tipo.Ścisła współpraca z Fiatem zaowocowała w roku 1984 luksusowym sedanem Thema, który jako projekt Tipo 4 ...
?Skrót pochodził z terminologii rajdowej i oznaczał Horizon Full, czyli na pełnym gazie przez horyzont
a to co, text z 1 kwietnia?"Gawlick" pisze:Hmm HF to skrót od?Skrót pochodził z terminologii rajdowej i oznaczał Horizon Full, czyli na pełnym gazie przez horyzont
Nie to tak jak to, że CE to skrót od China Export"Nat" pisze:a to co, text z 1 kwietnia?"Gawlick" pisze:Hmm HF to skrót od?Skrót pochodził z terminologii rajdowej i oznaczał Horizon Full, czyli na pełnym gazie przez horyzont
Szczęśliwi posiadacze Y10Najmniejszym modelem w ofercie Lancii został typ Y10 produkowany od roku 1985. Auto o długości zaledwie 339 cm napędzały rzędowe silniki 4-cylindrowe o pojemności 1,0-1,3 l, powstały również wersje Turbo i 4WD z napędem na cztery koła. W sumie wyprodukowano ponad 800 egzemplarzy Y10.
No niestety "diabeł tkwi w szczegółach"."darkobo" pisze: CE to skrót od China Export
Zgadza się, troche poknocony ten opis"dawidson" pisze:"Prawdziwa legenda powstała w roku 1984 wraz z pojawieniem się modelu Lancia Delta HF Integrale z 2-litrowy turbodoładowanym silnikiem (133 kW/181 KM). Po zastosowaniu techniki 4-zaworowej moc wzrosła do 147 kW (200 KM), a prędkość maksymalna wynosiła 222 km/h. Konkurencja nie pozostawała jednak z tyłu, tak więc w roku 1985 Lancia przygotowała supersportowy 2-miejscowy pojazd Delta S4 z silnikiem 1759 cm3 (184 kW/250 KM) z podwójnym doładowaniem (volumex i turbo). Silnik umieszczony podłużnie przed tylną osią napędzał wszystkie koła i rozpędzał auto do setki w 6 s, a prędkość maksymalna sięgała 225 km/h."
a to nie bylo przypadkiem na odwrot?
najpierw s4 a pozniej hf integrale?![]()
Gdyby tak bylo naprawde to czulbym sie strasznie wyrozniony"romlen" pisze:Szczęśliwi posiadacze Y10Najmniejszym modelem w ofercie Lancii został typ Y10 produkowany od roku 1985. Auto o długości zaledwie 339 cm napędzały rzędowe silniki 4-cylindrowe o pojemności 1,0-1,3 l, powstały również wersje Turbo i 4WD z napędem na cztery koła. W sumie wyprodukowano ponad 800 egzemplarzy Y10.Toż DeLorean'a więcej zrobiono...
To tylko błąd. Podany cytat ośmiesza autora strony. Więcej o Lancii Y10 znajdziesz tutaj"potas" pisze:Gdyby tak bylo naprawde to czulbym sie strasznie wyrozniony"romlen" pisze:Szczęśliwi posiadacze Y10Najmniejszym modelem w ofercie Lancii został typ Y10 produkowany od roku 1985. Auto o długości zaledwie 339 cm napędzały rzędowe silniki 4-cylindrowe o pojemności 1,0-1,3 l, powstały również wersje Turbo i 4WD z napędem na cztery koła. W sumie wyprodukowano ponad 800 egzemplarzy Y10.Toż DeLorean'a więcej zrobiono...
... niestety to tylko blad... a szkoda