Strona 1 z 2

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

: 27 kwie 2008, 8:26
autor: Saleen

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

: 28 kwie 2008, 20:26
autor: sloneczna
Ech ! Kappa na podłodze Tipo z turbo dieslem 2,1 8O
Ma ktoś taką?

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

: 28 kwie 2008, 21:40
autor: strang
Platforma podłogowa była ewolucją podwozia Tipo 4
Ścisła współpraca z Fiatem zaowocowała w roku 1984 luksusowym sedanem Thema, który jako projekt Tipo 4 ...
rozwinięcie projektu Themy-nie płyta Tipo.

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

: 28 kwie 2008, 22:22
autor: Gawlick
Hmm HF to skrót od
Skrót pochodził z terminologii rajdowej i oznaczał Horizon Full, czyli na pełnym gazie przez horyzont
?

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

: 28 kwie 2008, 22:48
autor: Nat
"Gawlick" pisze:Hmm HF to skrót od
Skrót pochodził z terminologii rajdowej i oznaczał Horizon Full, czyli na pełnym gazie przez horyzont
?
a to co, text z 1 kwietnia? :)

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

: 28 kwie 2008, 23:01
autor: darkobo
"Nat" pisze:
"Gawlick" pisze:Hmm HF to skrót od
Skrót pochodził z terminologii rajdowej i oznaczał Horizon Full, czyli na pełnym gazie przez horyzont
?
a to co, text z 1 kwietnia? :)
Nie to tak jak to, że CE to skrót od China Export ;)

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

: 29 kwie 2008, 10:05
autor: Gawlick
No trochę kwiatków tam jest, ale to już przykuło moja uwagę całkowicie :) hehehe

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

: 29 kwie 2008, 19:25
autor: WojtekZ
Dla ścisłości HF to skrót od High Fideliti - wysoka jakość !

Pozdrawiam!

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

: 06 maja 2008, 20:33
autor: romlen
Najmniejszym modelem w ofercie Lancii został typ Y10 produkowany od roku 1985. Auto o długości zaledwie 339 cm napędzały rzędowe silniki 4-cylindrowe o pojemności 1,0-1,3 l, powstały również wersje Turbo i 4WD z napędem na cztery koła. W sumie wyprodukowano ponad 800 egzemplarzy Y10.
Szczęśliwi posiadacze Y10 :) Toż DeLorean'a więcej zrobiono...

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

: 09 maja 2008, 11:55
autor: Jarek_Lu
"darkobo" pisze: CE to skrót od China Export ;)
No niestety "diabeł tkwi w szczegółach".
Ale że Lancia jako pierwsza produkowała seryjnie V6 to niestety nie wiedziałem.

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

: 23 maja 2008, 7:13
autor: dawidson
"Prawdziwa legenda powstała w roku 1984 wraz z pojawieniem się modelu Lancia Delta HF Integrale z 2-litrowy turbodoładowanym silnikiem (133 kW/181 KM). Po zastosowaniu techniki 4-zaworowej moc wzrosła do 147 kW (200 KM), a prędkość maksymalna wynosiła 222 km/h. Konkurencja nie pozostawała jednak z tyłu, tak więc w roku 1985 Lancia przygotowała supersportowy 2-miejscowy pojazd Delta S4 z silnikiem 1759 cm3 (184 kW/250 KM) z podwójnym doładowaniem (volumex i turbo). Silnik umieszczony podłużnie przed tylną osią napędzał wszystkie koła i rozpędzał auto do setki w 6 s, a prędkość maksymalna sięgała 225 km/h."
a to nie bylo przypadkiem na odwrot?
najpierw s4 a pozniej hf integrale? :roll:

a wlasnie, i czy Delta II miala kilka kolorow podswietlenia deski?

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

: 23 maja 2008, 12:44
autor: INTEGRALE
"dawidson" pisze:"Prawdziwa legenda powstała w roku 1984 wraz z pojawieniem się modelu Lancia Delta HF Integrale z 2-litrowy turbodoładowanym silnikiem (133 kW/181 KM). Po zastosowaniu techniki 4-zaworowej moc wzrosła do 147 kW (200 KM), a prędkość maksymalna wynosiła 222 km/h. Konkurencja nie pozostawała jednak z tyłu, tak więc w roku 1985 Lancia przygotowała supersportowy 2-miejscowy pojazd Delta S4 z silnikiem 1759 cm3 (184 kW/250 KM) z podwójnym doładowaniem (volumex i turbo). Silnik umieszczony podłużnie przed tylną osią napędzał wszystkie koła i rozpędzał auto do setki w 6 s, a prędkość maksymalna sięgała 225 km/h."
a to nie bylo przypadkiem na odwrot?
najpierw s4 a pozniej hf integrale? :roll:
Zgadza się, troche poknocony ten opis :wink:

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

: 23 maja 2008, 19:54
autor: dawidson
czy w delcie II wystepowalo podswietlenie deski inne niz zielone?
marzy mi sie biale (takie jak na jednej z fotek). ktos wie czy to mozliwe?

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

: 28 maja 2008, 23:09
autor: potas
"romlen" pisze:
Najmniejszym modelem w ofercie Lancii został typ Y10 produkowany od roku 1985. Auto o długości zaledwie 339 cm napędzały rzędowe silniki 4-cylindrowe o pojemności 1,0-1,3 l, powstały również wersje Turbo i 4WD z napędem na cztery koła. W sumie wyprodukowano ponad 800 egzemplarzy Y10.
Szczęśliwi posiadacze Y10 :) Toż DeLorean'a więcej zrobiono...
Gdyby tak bylo naprawde to czulbym sie strasznie wyrozniony :)... niestety to tylko blad... a szkoda :D

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

: 29 maja 2008, 0:10
autor: romlen
"potas" pisze:
"romlen" pisze:
Najmniejszym modelem w ofercie Lancii został typ Y10 produkowany od roku 1985. Auto o długości zaledwie 339 cm napędzały rzędowe silniki 4-cylindrowe o pojemności 1,0-1,3 l, powstały również wersje Turbo i 4WD z napędem na cztery koła. W sumie wyprodukowano ponad 800 egzemplarzy Y10.
Szczęśliwi posiadacze Y10 :) Toż DeLorean'a więcej zrobiono...
Gdyby tak bylo naprawde to czulbym sie strasznie wyrozniony :)... niestety to tylko blad... a szkoda :D
To tylko błąd. Podany cytat ośmiesza autora strony. Więcej o Lancii Y10 znajdziesz tutaj