Kappa - prędkość na biegach przy jakich obrotach?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 24 mar 2008, 0:00
- Lokalizacja: Kraków
Kappa - prędkość na biegach przy jakich obrotach?
Z tego co czytałem wysokie obroty na każdym biegu to normalka tym bardziej przy skrzyni Power Drive. Wszystko jest pięknie ale zastanawia mnie jak mierzone są maksymalne prędkości ( 1-50. 2-85 itp ) Czy to jest prędkość na 8 tys na czerwonym czy jak bo moja Lancia na 2 biegu idzie 70 i ma już ze 6 tys jak nie lepiej. Generalnie ładnie przyśpiesza i się nic nie psuje no ale te obroty. Zastanawiam się czy to nie objaw zużycia silnika. O przebieg nie pytajcie bo pojęcia zielonego nie mam w każdym razie oleju nie bierze z rury nie dymi, pracuje równo.
Kappa - prędkość na biegach przy jakich obrotach?
Wiem, że ładnie kręcić ten silnik do tak wysokich obrotów, ale proponuję nie przekraczać 6tyś. na żadnym biegu. To i tak wystarczająco wysoko. Nie znasz przebiegu auta. Chyba że chcesz robić remont silnika (np. panewki). Przyspieszenia są mierzone w fabryce, a nie na ulicy.
Z tego co wiem w polu czerwonym obrotomierza powinien być odcinany dopływ paliwa. Tylko nie wiem czy przy 7tyś. czy wyżej. Niech się wypowiedzą Ci co tak wysoko kręcą. Mnie wysiadły panewki przy 6tys. obrotów.
Z tego co wiem w polu czerwonym obrotomierza powinien być odcinany dopływ paliwa. Tylko nie wiem czy przy 7tyś. czy wyżej. Niech się wypowiedzą Ci co tak wysoko kręcą. Mnie wysiadły panewki przy 6tys. obrotów.
Kappa - prędkość na biegach przy jakich obrotach?
zgadza sie u mnie (2.0 PD) odcina przy 7 tyś jak wchodzi na czerwone pole, na autostardzie pare razy zdażyło mi sie jechać na 5 biegu dluższy czas z obotami ok 5.5 tyś ta skrzynia jest krótka i zeby silnik miał w miare niskie obroty trzeba podrozowac z predkoscia do 140 km/h ale mi to pasuje bo 90% to miasto a po 2 nie ma u nas autostrad
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system
Kappa - prędkość na biegach przy jakich obrotach?
Tez mam skrzynie power drive. Skrzynia jest fajnie zesawioną gdyby nie bieg nr 3. Jakoś go nie lubie. Bieg nr 2 jest super no i bieg nr 4. Jesli chodzi o 5 to jako przejściowy by uszedł bo troche za wysoko się kreci silnik w trasie powyżej 130 km/h. Przydał by sie bieg nr 6 zestawiony o jakies 1000 obrotów mniej właśnie na podróżowanie. Było by to jak sądze oszczędniejsze.
Nie ma co - moje wszystkie rozważania nad mocą i przełożeniami kappy 2.0 kończą się zawsze wnioskiem, że przydałoby się turbo albo 3.0 w manualu.
pozdrawiam
Nie ma co - moje wszystkie rozważania nad mocą i przełożeniami kappy 2.0 kończą się zawsze wnioskiem, że przydałoby się turbo albo 3.0 w manualu.
pozdrawiam
- Taz
- Klubowicz
- Posty: 4095
- Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
- Imię: Irek
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Kappa - prędkość na biegach przy jakich obrotach?
u mnie też PD i też mi brakuje 6 biegu 

'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Kappa - prędkość na biegach przy jakich obrotach?
Też mam PD ale że zmieniam skrzynię (zostały mi 3 biegi) wybrałem Confort. PD dobra jest na teren górski do dynamicznej jazdy.
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa
Kappa - prędkość na biegach przy jakich obrotach?
Masz racje. W górach nawet w 5 osób jeżdziło mi się bardzo dobrze."Krzys" pisze:Też mam PD ale że zmieniam skrzynię (zostały mi 3 biegi) wybrałem Confort. PD dobra jest na teren górski do dynamicznej jazdy.