Kappa - stwardniały wąż od cieczy chłodzącej
Kappa - stwardniały wąż od cieczy chłodzącej
Witajcie
Zwracam się do Was z pytaniem o wąż idący od chłodnicy wody do termostatu (ten gruby po prawej stronie). Od tygodnia po nawałnicy burz jaka przeszła nad śląskiem zauważyłem ze stwardniał mi wspomniany już wąż. Termostat wymieniałem na zimę. Temperatury mam prawidłowe. Wiatraki działają jak powinny. Kappa dostała własnie nowy olej. Zero ubytków jak narazie. W płynie chłodzącym również nie ma ubytków.
Wcześniej w układzie chłodzącym nie miałem takiego ciśnienia. Czy z tym można spokojnie jeżdzić????
Zwracam się do Was z pytaniem o wąż idący od chłodnicy wody do termostatu (ten gruby po prawej stronie). Od tygodnia po nawałnicy burz jaka przeszła nad śląskiem zauważyłem ze stwardniał mi wspomniany już wąż. Termostat wymieniałem na zimę. Temperatury mam prawidłowe. Wiatraki działają jak powinny. Kappa dostała własnie nowy olej. Zero ubytków jak narazie. W płynie chłodzącym również nie ma ubytków.
Wcześniej w układzie chłodzącym nie miałem takiego ciśnienia. Czy z tym można spokojnie jeżdzić????
Kappa - stwardniały wąż od cieczy chłodzącej
Moze wczesniej nie zwrociles uwagi na twardosc wezy, wiadomo ze jezli uklad chlodzenia jest cisnieniowy i szczelny to weze musza stwardniec (cisnienie moze dochodzic do 0.15Mpa)
Ostatnio zmieniony 02 sie 2008, 17:57 przez dudekken, łącznie zmieniany 1 raz.
- kretekpodnietek
- Forumowicz/ka
- Posty: 478
- Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: przeworsk
Kappa - stwardniały wąż od cieczy chłodzącej
chyba 0,15 Mpa"dudekken" pisze:Moze wczesniej nie zwrociles uwagi na twardosc wezy, wiadomo ze jezli uklad chlodzenia jest cisnieniowy i szczelny to weze musza stwardniec (cisnienie moze dochodzic do 1.5Mpa)
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz
Kappa - stwardniały wąż od cieczy chłodzącej
Właśnie wcześniej był miekki nawet po trasie. Może teraz dopiero ma prowidłowe ciśnienie."dudekken" pisze:Moze wczesniej nie zwrociles uwagi na twardosc wezy, wiadomo ze jezli uklad chlodzenia jest cisnieniowy i szczelny to weze musza stwardniec (cisnienie moze dochodzic do 1.5Mpa)
U was w kappach ten wąż jest twardy po trasie?
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: mgOmichGD
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Kappa - stwardniały wąż od cieczy chłodzącej
Może przy wymianie oleju mechanik w końcu dokrecił korek od zbiorniczka"mike_d" pisze:Właśnie wcześniej był miekki nawet po trasie. Może teraz dopiero ma prowidłowe ciśnienie."dudekken" pisze:Moze wczesniej nie zwrociles uwagi na twardosc wezy, wiadomo ze jezli uklad chlodzenia jest cisnieniowy i szczelny to weze musza stwardniec (cisnienie moze dochodzic do 1.5Mpa)
U was w kappach ten wąż jest twardy po trasie?


Kappa - stwardniały wąż od cieczy chłodzącej
Heheh - korek sam zakręcałem"lancia1969" pisze:Może przy wymianie oleju mechanik w końcu dokrecił korek od zbiorniczka"mike_d" pisze:Właśnie wcześniej był miekki nawet po trasie. Może teraz dopiero ma prowidłowe ciśnienie."dudekken" pisze:Moze wczesniej nie zwrociles uwagi na twardosc wezy, wiadomo ze jezli uklad chlodzenia jest cisnieniowy i szczelny to weze musza stwardniec (cisnienie moze dochodzic do 1.5Mpa)
U was w kappach ten wąż jest twardy po trasie?![]()
, masz układ ciśnieniowy, jak jest "twardy" ale nie "puchnie" i wody nie wyrzuca jest ok.

Dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam