Strona 1 z 1
Lybra - hamulce serwo
: 18 paź 2008, 1:33
autor: alexxs
Po doprowadzeniu mojej nowo nabytej Lybry do ładu (rozrząd, paski, filtry, płyny), kiedy już zacząłem rozkoszować się przyjemnością z jazdy, okazało się, że serwo hamulca zaczyna padać:/
Co prawda działa jeszcze, ale raz na jakiś czas pedał robi się sztywny, słychać charakterystyczny syk i spada bardzo siła hamowania.
Cena oryginału jest dość "nieprzystępna", więc raczej się nie zdecyduję, a za używkę z wymianą warsztat woła 250 (serwo) +500 robocizna.
Stąd pytanie do bardziej doświadczonych kolegów. Jak oceniacie - cena przyzwoita? Czy warto inwestować w używane serwo i liczyć na to, że pociągnie dłużej niż to w mojej Lybrze?
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi,
alexxs
Lybra - hamulce serwo
: 24 paź 2008, 2:52
autor: SQSS
Serwo to serwo ale ta robocizna mnie zabiła

jak to dobrze miec ojca mechanika

jutro go zapytam i wtedy może coś napiszę dokładnego.
Lybra - hamulce serwo
: 24 paź 2008, 9:59
autor: Marcin_D
Servo - cena OK.
Robocizna - chyba ktoś jednak przesadził. Mój mechanior za wymianę serva zawoła by napewno mniej niż 50% tej kwoty.
NO ale ja mieszkam w Radomiu, a nie w mieście trykających się koziołków.
Lybra - hamulce serwo
: 25 paź 2008, 20:57
autor: Gość
ja bym najpierw sprawdził zawor na sewie potem pompe waku /ewentualnie naped pompy// a dpiero na koncu serwo. dotyczy diesla 1,9 lub 2,4 jtd
Lybra - hamulce serwo
: 27 paź 2008, 6:02
autor: alexxs
"jan123456" pisze:ja bym najpierw sprawdził zawor na sewie potem pompe waku /ewentualnie naped pompy// a dpiero na koncu serwo. dotyczy diesla 1,9 lub 2,4 jtd
I tak zostało po kolei zrobione, niestety, zawór ok, pompa ssie jak szalona. Też bym wolał, żeby to było coś z tych pierwszych możliwości, ale niestety:)
Lybra - hamulce serwo
: 27 paź 2008, 6:11
autor: alexxs
"Marcin_D" pisze:Servo - cena OK.
Robocizna - chyba ktoś jednak przesadził. Mój mechanior za wymianę serva zawoła by napewno mniej niż 50% tej kwoty.
NO ale ja mieszkam w Radomiu, a nie w mieście trykających się koziołków.
O. pozdrowienia dla Radomianina (tak chyba poprawnie się to pisze), często bywam w Twoim mieście, ale niestety służbowym autkiem (też włoszczyzna, a jak, Bravo II 1.9 Multijet), więc nie pozostaje mi nic więcej jak szukać kogoś z okolic Poznania.
Uzasadnienie za tak wysoką robociznę brzmiało w dużym uproszczeniu: serwo siedzi bardzo głęboko, w zasadzie wszystko trzeba wyjąć, potem poskładać, a to kosztuje:/
Lybra - hamulce serwo
: 27 paź 2008, 21:01
autor: Gość
tylko trochę to dziwne że np.w gumki nie gra zawór overbast lub egr sterownik wyłapywał by błedy któregos znich lub regulacja ciśnienia doładowania .Jednak nie spieram się nie widziałem wydruku z testera lub raczej mało danych lub zbyt ogólnikowe
