"D.T. Gas System", ku przestrodze
: 09 lut 2009, 20:10
Kupilem niedawno Lybre 2.0, z gazem, choc to ze ma instalacje traktowalem bardziej jako bonus niz czynnik decydujacy o zakupie. Podjechalem kilka dni temu do Energy Gas Polska, na ostrobramskiej (ktos na forum polecal, podpisuje sie pod opinia fachowosci tego zakladu, chociaz nie robi takiego wrazenia na pierwszy rzut oka), nie podobalo mi sie, ze przy 4 tys obr traci moc, przy mocnym wcisnieciu gazu dusi sie i jeszcze kilka niepokojacych sygnalow. Kolega w warsztacie otworzyl maske, rzucil okiem na producenta instalacji i przedstawil mi dwie mozliwe opcje:
- jezdzic tylko na benzynie
- wyciac wszystko i zamienic czyms normalnym (stag300 dalby z tym silnikiem ladnie rade, zachwalal oczywiscie prince) zostalby tylko zbiornik.
Reduktor, ktory mam jest conajwyzej do corsy 1.2 i moznaby tylko jego wymienic, choc jak dodal gazownik g. i tak pozostanie g.
Dodatkowo listwa wtryskiwaczy powoduje, ze silnik na lpg chodzi troche jak tdi
Dodam, ze instalacja byla zalozona 6 miesiecy temu, auto przejechalo od tamtej pory 15 tys km.
A zatem jesli ktos planuje instalowac gaz i troche zaoszczedzic na instalacji - polecam producenta jak w temacie!
- jezdzic tylko na benzynie
- wyciac wszystko i zamienic czyms normalnym (stag300 dalby z tym silnikiem ladnie rade, zachwalal oczywiscie prince) zostalby tylko zbiornik.
Reduktor, ktory mam jest conajwyzej do corsy 1.2 i moznaby tylko jego wymienic, choc jak dodal gazownik g. i tak pozostanie g.
Dodatkowo listwa wtryskiwaczy powoduje, ze silnik na lpg chodzi troche jak tdi
Dodam, ze instalacja byla zalozona 6 miesiecy temu, auto przejechalo od tamtej pory 15 tys km.
A zatem jesli ktos planuje instalowac gaz i troche zaoszczedzic na instalacji - polecam producenta jak w temacie!