odradzam! - firma ALVARO - Andrzej Kubik
: 30 cze 2009, 19:39
Odradzam !!
gościa, który kiedyś występował na forum pod nickiem Dedra4WD,
firma ALVARO - Andrzej Kubik
ul. Zielona 4
Górki Wielkie
tel. 508-900-009
Powód:
-niepoważne traktowanie klienta, brak profesjonalizmu.
Wyjaśnienia:
Telefonicznie zamiawialem części zawieszenia tylnego Kappa. Nie było tego mało.
Dwa amory, dwie sprężyny, poduszka amora , dwa odboje, dwie osłony, dwa łączniki stabilizatora.
Kwota w granicach 1500-1600. Dla mnie calkiem znacząca.
Nie wspomniał nic, że ma problemy ze skompletowaniem elementow. Mialyby być od ręki.
Wyraźnie pytalem o marke amortyzatorów. Nie jestem specjalistą i opierałem sie na wiedzy mechaników.
Polecali Sachsa. O takie też pytałem ustalając cene.
10.czerwca
Zamówienie wysłane esemesem. W esemesie wyraźnie napisałem ze mają być Sachsy.
około 17.czerwca
Dzwonię zeby sie dowiedziec co z częściami.
Nic nie wysłał bo ma jakies chwilowe problemy ze skompletowaniem części no i podrożały sprężyny ze 150 na 220. Jednocześnie usłyszałem zebym sie nie przejmował bo amory mam w naprawde dobrej cenie... 350 za sztuke.
Upewniam sie, że mówimy o Sachsach. Tak to sachsy, słysze w słuchwace.
Potwierdzam zamówienie i czekam dalej.
23.czerwca
Nie wiedząc ze przysyłka jest juz na poczcie, dzwonie do Pana Andrzeja z pytaniem o części.
Powiedział, że wysłał, ale tylko amory, bo sprężyny podrożały do 312pln za sztuke , a reszty elementów to on nie nie jest w stanie dostać.
Mógł zadzwonić... prawda?... wysłac esesmana?.. no cokolwiek.
Zamówiłem pozostałe częsci w autosklepie w Łodzi. Po godzinie od zamówienia miałem juz informacje o numerze przesyłki. Mozna ?... widać można.
Najważniejsze.
Odbieram przesyłke od Pana Fachowca Andzeja Kubika.
Otwieram...
i co widze?...
amory firmy Monroe Reflex!
Dzwonię do hmm.. Pana Właściciela . Pytam czego nie zrozumiał podczas naszych rozmów. A może sms był nieczytelny. Stwierdził ze własciwie Monroe czy Sachs to to samo. Tylko że ja chciałem Sachsy. I jakbym wiedział ze ich nie ma to bym wszystko zamówił w Autosklepie.
Owszem... zapropnował zebym odesłal amory a on pokryje koszty przesyłki. Ale to chyba nie tak powinno wyglądać.
ODRADZAM!
gościa, który kiedyś występował na forum pod nickiem Dedra4WD,
firma ALVARO - Andrzej Kubik
ul. Zielona 4
Górki Wielkie
tel. 508-900-009
Powód:
-niepoważne traktowanie klienta, brak profesjonalizmu.
Wyjaśnienia:
Telefonicznie zamiawialem części zawieszenia tylnego Kappa. Nie było tego mało.
Dwa amory, dwie sprężyny, poduszka amora , dwa odboje, dwie osłony, dwa łączniki stabilizatora.
Kwota w granicach 1500-1600. Dla mnie calkiem znacząca.
Nie wspomniał nic, że ma problemy ze skompletowaniem elementow. Mialyby być od ręki.
Wyraźnie pytalem o marke amortyzatorów. Nie jestem specjalistą i opierałem sie na wiedzy mechaników.
Polecali Sachsa. O takie też pytałem ustalając cene.
10.czerwca
Zamówienie wysłane esemesem. W esemesie wyraźnie napisałem ze mają być Sachsy.
około 17.czerwca
Dzwonię zeby sie dowiedziec co z częściami.
Nic nie wysłał bo ma jakies chwilowe problemy ze skompletowaniem części no i podrożały sprężyny ze 150 na 220. Jednocześnie usłyszałem zebym sie nie przejmował bo amory mam w naprawde dobrej cenie... 350 za sztuke.
Upewniam sie, że mówimy o Sachsach. Tak to sachsy, słysze w słuchwace.
Potwierdzam zamówienie i czekam dalej.
23.czerwca
Nie wiedząc ze przysyłka jest juz na poczcie, dzwonie do Pana Andrzeja z pytaniem o części.
Powiedział, że wysłał, ale tylko amory, bo sprężyny podrożały do 312pln za sztuke , a reszty elementów to on nie nie jest w stanie dostać.
Mógł zadzwonić... prawda?... wysłac esesmana?.. no cokolwiek.
Zamówiłem pozostałe częsci w autosklepie w Łodzi. Po godzinie od zamówienia miałem juz informacje o numerze przesyłki. Mozna ?... widać można.
Najważniejsze.
Odbieram przesyłke od Pana Fachowca Andzeja Kubika.
Otwieram...
i co widze?...
amory firmy Monroe Reflex!
Dzwonię do hmm.. Pana Właściciela . Pytam czego nie zrozumiał podczas naszych rozmów. A może sms był nieczytelny. Stwierdził ze własciwie Monroe czy Sachs to to samo. Tylko że ja chciałem Sachsy. I jakbym wiedział ze ich nie ma to bym wszystko zamówił w Autosklepie.
Owszem... zapropnował zebym odesłal amory a on pokryje koszty przesyłki. Ale to chyba nie tak powinno wyglądać.
ODRADZAM!