ja mam staga ,ale ... 50 i BLOSa
dlaczego nie stag 300plus ? przede wszystkim cena ,niecaly rok temu 700pln roznicy ,na dzien dzisiejszy to juz tylko 400pln (stag na 6 cyl stanial 200pln ,blos zdrozal 100pln) ,
w miedzy czasie silnik sie rozsypal, wiec bylo w co wkladac kase ,
nie chcialo mi sie rowniez kolektora wiercic ,ale to niewazne ,bo i tak pozniej silnik wyciagalem
ale przede wszystkim stag to nie wszystko - z miejsca trzeba dorzucic 200pln do matrixow ,od biedy do magicjetow ,bo valteki sa ... kulawe , licze na to ,ze silver dalby rade 155KM na granicy swoich mozliwosci ,scorpionST jedna cena ,
wazna sprawa ,ze IIgen jest mniej awaryjna(potencjalnie) niz IVgen i mniej uzalezniona od wtrysku ,a to wazny aspekt jezeli wysylam brata autem do Norwegii czy innego zakamarka Europy,
beda pieniadze ,bedzie potrzeba to mozna w kazdej chwili zmienic na sekwencje ,bo stag50+emulator+parownik kosztowaly niecale 500pln ,z czego polowe da sie odzyskac po sprzedazy ,ale na razie drugi silnik krecony max do 4000rpm i spokojna jazda ,bo ma wrócić z zagranicy ,a nie rozsypac sie na srodku drogi ,
spalanie 10l przy 100km/h ,w korkach Oslo pod 15l ,ale brat mowi ,ze II bieg to najwyzszy jaki da sie wrzucic ,
mysle ,ze niezle jak na instalacje ,ktora zrobila przed wyjazdem 200km
zakladana u pana Krzysztofa w garazu
na IVgen mozna ugrac pare litrow w miescie ,ale na trasie nie ma to juz zbytnio znaczenia jaka jest instalacja ,
radze sprawdzic sonde, bo prawidlowy sklad mieszanki to odpowiedni wynik spalania na trasie ,
jak z trasa sie autor upora ,to mozna zajac sie miastem