WAŻNE:
REGULATORA CIŚNIENIA PALIWA NIE WOLNO DOTKNĄĆ SZCZOTKĄ DRUCIANĄ.NALEŻY OBEJŻEC POD SZKŁEM POWIĘJKSZAJĄCYM I PRZEDMUCHAĆ SPRĘŻONYM POWIETRZEM,A NASTĘPNIE WYMYĆ W CZYSTEJ ROPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sprawdzić:
1.filtr paliwa
2.cisnienie paliwa-niskie i wysokie
3.otwarcie zaworu regulacji ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia i o pracę regulatora ciśnienia paliwa
4.wyczyścić regulator wysokiego ciśnienia paliwa na pompie /NIE SZCZOTKĄ DRUCIANĄ!!!!!!!!!!!
5.uwaga na oringi nie mogą byc zdeformowane,jak już są bezwględnie do wymiany,w niektórych jest uszczelka ostrożnie z nią
6.wszelkie prace związane z wyciągnięciem regulatora ciśnie nia należy przeprowadzać przy zachowaniu sterylności ,w przeciwnym przypadku można pogorszyć a nawet nie odpalić potem silnika
7.pamiętać każda naprawa ma nie szkodzić i czytaj ważne zanim cokolwiek zrobisz?
To tak na początek.
WAŻNE:
REGULATORA CIŚNIENIA PALIWA NIE WOLNO DOTKNĄĆ SZCZOTKĄ DRUCIANĄ.NALEŻY OBEJŻEC POD SZKŁEM POWIĘJKSZAJĄCYM I PRZEDMUCHAĆ SPRĘŻONYM POWIETRZEM,A NASTĘPNIE WYMYĆ W CZYSTEJ ROPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- 31 Lip 2009, 22:29 --
Sharuga pisze:Wczoraj Lucy mnie zmartwiła - chciałem sprawdzić, przy jakich obrotach odcina silnik i odcięła dosyć definitywnie, czyli silnik zgasł w okolicach 3,5 krpm. Jednocześnie zapalił się check engine. Po wyłączeniu zapłonu silnik ponownie dał się uruchomić, check zgaszony. WTF??? Moja teoria, to przeładowujące turbo, chociaż autko się tak słabo zbiera, że nie podejrzewam turbiny o nadmierne ładowanie. ALe jeśli nawet, to silnik chyba nie powinien zgasnąć???
W makronach nie ma trybu tzw"notlauf" jak u niemiaszków

Żeby zapobiec nadmiernemu rozbieganiu się silnika diesla albo jest "dezaktywacja trzeciego cylindra " albo zawór regulacji cisnienia paliwa powoduje jałową pracę pompy wysokiego ciśnienia co skutktuje spadkiem mocy a nawet zgaśnięciem silnika .Trochę teorii w pobieżnym skrócie i nie zamierzam z nikim polemizować na ten temat tylko odsyłam do lektury lub podstaw działania common rail made in italy
Szukam mechanika,który naprawi moją lybrę najlepiej za darmo i z wieczną gwrancją
