Strona 1 z 2

Lancia delta 1989 ze 109 kM silnikiem (numer 772172734)

: 17 paź 2009, 20:19
autor: mfedor
Witam
Przeglądam właśnie allegro i znalazłem... Link
Może ktoś uratuje :)

Odp: Lancia delta 1989 ze 109 kM silnikiem (numer 772172734)

: 17 paź 2009, 20:39
autor: topcio
nawet papierów nie ma :-?

Odp: Lancia delta 1989 ze 109 kM silnikiem (numer 772172734)

: 17 paź 2009, 20:46
autor: mac1us
Dwie aukcje temu jeszcze miała :lol:

Odp: Lancia delta 1989 ze 109 kM silnikiem (numer 772172734)

: 17 paź 2009, 20:51
autor: Tomasz_SK
Sprzedający chyba nie jest zainteresowany sprzedażą, ponieważ nie podał żadnego numeru kontaktowego (albo ja nie widzę), a na próbę kontaktu przez allegro nawet nie raczył odpowiedzieć :/. A teraz trochę faktów: auto przez ostatnie pół roku miało chyba ze trzech właścicieli, było nawet w Katowicach i je oglądałem (po małym pościgu hehe). Niby jest jakieś "sportowe" zawieszenie ale mi wyglądało na obcięte sprężyny. Raczej nie polecam, stan baaardzo średni żeby nie powiedzieć marny.

Odp: Lancia delta 1989 ze 109 kM silnikiem (numer 772172734)

: 17 paź 2009, 22:40
autor: mac1us
Wystarczy zupełnie lekko poszukac:
el - 0889 145 400
mail - >grzegorz-kodura@wp.pl
gadu gadu - 2871019 pod tym nr. jestem tylko wieczorem i zawsze NIEWIDOCZY

Odp: Lancia delta 1989 ze 109 kM silnikiem (numer 772172734)

: 18 paź 2009, 10:50
autor: schab
Tylko - gdzie on te 109KM znalazł ? To jest normalny silnik 1,6 DOHC na jednopunkcie - 90KM ! 109 miał wielopunkt !!!
Z racji zagazowania stawiam na agonię silnika ... Gdyby jednak ktoś chciał to auto ratować - mam u siebie silnik pochodzący właśnie z Delty gt- 109KM . Niestety z osprzętu do niego ostał się tylko kolektor ssący pod wielopunkt . Opcjonalnie posiadam kompletny jednopunktowy wtrysk , lub dwugardzielowy gaźnik .

Odp: Lancia delta 1989 ze 109 kM silnikiem (numer 772172734)

: 18 paź 2009, 11:01
autor: Maro
Ja bym nawet nie fatygował się go oglądać dokładnie, na pierwszy rzut oka widać że to siep.
Nawet na dawce części się nie nada.
Oferta była by atrakcyjna jeśli cena wynosiła by tak z 200 300 zł, to można by się pokusić o kupno ale za 1000zł to już można kupić uno na gazie żeby tylko jeździć ;)

Odp: Lancia delta 1989 ze 109 kM silnikiem (numer 772172734)

: 18 paź 2009, 11:17
autor: topcio
Maro pisze: za 1000zł to już można kupić uno na gazie żeby tylko jeździć ;)
ale Uno to nie Delta :-?

Odp: Lancia delta 1989 ze 109 kM silnikiem (numer 772172734)

: 18 paź 2009, 17:22
autor: Ara
Chciałem ją kupić pół na pół (na dawcę, a co zostanie to dosztukować i na KJS'ową rajdówkę), ale właśnie z tymi papierami jest problem... :| Pieniądze śmieszne.

Schab, pierwszy raz słyszę o delcie I na wielopunkcie. Do tej pory myślałem że 109 (katalogowo) miała 1.6 SPI bez kata.

105KM: Gaźnik
109KM: SPI
90KM: SPI z katalizatorem

Odp: Lancia delta 1989 ze 109 kM silnikiem (numer 772172734)

: 18 paź 2009, 20:42
autor: mac1us
Z tego co mi wiadomo to delty 1 nie było na wielopunkcie i taka też była myśl schaba. Tu raczej widac, że jest to gaźnik i to dwu gardzielowy, z tego co mi się przynajmniej wydaje to widac po obudowie tego co kiedyś można było nazwac filtra powietrza.

W sumie to za 300-400 zł to bym zabrał :roll: a po kilku dniach rąbania zabrał tam gdzie jest jej miejsce czyli złom tymbardziej, że jest bez papierów.

Odp: Lancia delta 1989 ze 109 kM silnikiem (numer 772172734)

: 18 paź 2009, 23:13
autor: solarzmr
Były Delty I na wtrysku wielopunktowym. Modele 1.6 GTie o mocy 109 KM miały wielopunkt, oraz 1,6 HF Turbo też miały wielopunkt. 1.6 SPI miały 90 KM, a 105 KM miały wersje GT z zasilaniem gaźnikowym.

Tak wygląda przykładowy silnik od GTie z wtryskiem wielopunktowym:
Obrazek

A tak wygląda SPI:
Obrazek

Odp: Lancia delta 1989 ze 109 kM silnikiem (numer 772172734)

: 19 paź 2009, 7:52
autor: schab
Ara pisze:105KM Gaźnik ; 109KM SPI ;90KM SPI z katalizatorem
Przykro mi , ale się mylisz ! Nie było wtryskowca bez kata . A ten jednopunkt to silnik ( 149 C2.000 ) pochodzący z Ritmo 90 sie / Tipo 1,6 DOHC .
Niedowiarków zapraszam na stronę : >http://auto-kraftfahrzeug.de/ - patrz Delta GT : silnik 831 B7.000 -wtrysk Weber / IAW ( nawiasem mówiąc - ten sam , co w Delcie HF Integrale - jednej z wersji )
A mac1us to niech idzie do garażu i zobaczy co jeździło najpierw w moim Ritmie , a potem w jego ... 8-O - Gaźnikowiec miał puszkę filtra powietrza bezpośrednio na gaźniku ( jak silnik Ritmo/Regata S100 )

Odp: Lancia delta 1989 ze 109 kM silnikiem (numer 772172734)

: 19 paź 2009, 8:37
autor: delta81
mfedor pisze:Witam
Przeglądam właśnie allegro i znalazłem... Link
Może ktoś uratuje :)

Ło bosze jaki paciak :lol: przeca to pincet nie jest warte :lol:

Odp: Lancia delta 1989 ze 109 kM silnikiem (numer 772172734)

: 19 paź 2009, 11:50
autor: Ara
Gratuluję! Właśnie zniszczyliście mój cały światopogląd na temat włoszki w której niegdyś się zakochałem!
Myślałem że o tym modelu wiem wiele, a tu taka gafa : gafa :
To że Hf turbo miała wielopunkt, to wiedziałem, ale żeby wielopunktu używała też wolnossąca wersja??? Szczerze mówiąc, nigdy jeszcze nie widziałem delty (a widziałem ich wiele) na wielopunkcie bez turbo. Sam miałem (tak mi się wydawało) Gt i.e. na monowtrysku i sądziłem że od wersji którą posiadam aktualnie, różni się tylko wyposażeniem :roll:
Mogę się tylko pocieszyć iż człowiek uczy się całe życie. Tak więc dzięki chłopaki za nowe informacje ;)

Jednak 20KM musi robić różnicę. Jak spotkam taki motor, chętnie zeswapuję : yesyes :

Odp: Lancia delta 1989 ze 109 kM silnikiem (numer 772172734)

: 19 paź 2009, 12:22
autor: solarzmr
Ara pisze: Jednak 20KM musi robić różnicę. Jak spotkam taki motor, chętnie zeswapuję : yesyes :
Jak swapować to na turbo, a nie jakieś półśrodki. Wtedy poczujesz różnicę : yesyes :