Strona 1 z 1

Lybra - silnik krokowy

: 30 paź 2009, 20:49
autor: kali777
Witam !!!

Trochę wstyd pytać, ale gdzie jest silnik krokowy w Lybrze 2.0 20V ? : zawstydzony :

Odp: Lybra - Silnik krokowy

: 02 lis 2009, 21:11
autor: Gość
Trochę wstyd odpowiedzieć ,ale nie ma.Za regulacje wolnych obrotów odpowiedzialna jest elektroniczna prrzepustnica-takie są realia.Zastanawia mnie skoro nie wiesz gdzie jest, to po co Tobie ta wiadomość.A skoro go nie ma to już nie rozumiem pytania ?

Odp: Lybra - Silnik krokowy

: 03 lis 2009, 12:41
autor: kali777
Chciałem wiedzieć gdzie jest silnik krokowy bo nie mogłem go namierzyć, a czasami podczas jazdy jak wrzucę na "luz" to obroty spadają na parę sekund do 500 i zaraz wracają do normy. W innych samochodach które do tej pory miałem za taki stan rzeczy odpowiedzialny był właśnie krokowiec.
Nie znam tego silnika ani jego osprzętu więc nic dziwnego że nie wiedziałem że tu takowego nie ma. Dziękuję za informację, teraz już wiem.

Odp: Lybra - Silnik krokowy

: 03 lis 2009, 21:13
autor: Gość
Należy przeczyścić przepustnicę i potem zaadoptować ją tak jak w innych pojazdach z elektroniczną przepustnicą.Jak to zrobić :
1.zdemontować
2.wyczyścić
3.zamontować
4.zaadoptować do silnika

Wszystko jasne : cenzura :

Re: Lybra - Silnik krokowy

: 07 wrz 2012, 21:35
autor: pejter
http://moto.allegro.pl/lancia-lybra-2-0 ... 70919.html
http://moto.allegro.pl/lancia-lybra-00r ... 95780.html

Czyli handlarze nie wiedzą, co sprzedają? Posypały mi się obroty( przy wyrzuceniu na luz 1800, zawiesza się i dopiero spada). Czasem auto zdławi się do 400 i zgaśnie. Na klimie lepiej. Bez błędów na kompie.
Przepustnica wyczyszczona. Świece i filtr powietrza nowe. Dolot szczelny.

Re: Lybra - Silnik krokowy

: 07 wrz 2012, 23:32
autor: barsliw
Bo handlarze w większości przypadków to idioci. Mogliby równie dobrze handlować meblami albo gwizdkami basowymi do rakiety.
To co jest w linkach to elektrozawór regulatora faz rozrządu. Taki sam jest w silniku 1.8, w którym notabene też jest elektroniczna przepustnica.
Za objaw o którym mówisz może być również odpowiedzialna któraś z sond lambda. (nie wiem ile jest w 2.0)
Jeśli one są sprawne to zostaje, prawdopodobnie tak jak w moim przypadku, katalizator albo jakaś bolączka układu zasilania.Ale chyba pokazałby to FES.