Strona 1 z 1
Kappa - zmiana silnika 2,4 20V na 2,0 T
: 06 gru 2009, 14:22
autor: Marcin_D
W związku ze śmiercią serca w mojej Kappie zastanawiam się czy jest możliwa zamiana na 2,0 T 205KM - czyli 16V.
Być może miałbym kompletnego dawce - czyli odpadł by problem z dokupowaniem części.
Jak bardzo jest to pracochłonne.
Wiem że na pewno do wymiany jest:
silnik + skrzynia;
układ hamulcowy;
komputer (i tu wiązka pewnie);
wydech;
a jak z zawieszeniem i resztą gratów?
Odp: Kappa - zmiana silnika 2,4 20V na 2,0 T
: 06 gru 2009, 18:29
autor: argenta67
W 2,4 obróciłeś panewkę i chcesz montować 2.0 T gdzie bez względu czy 16V czy 20V panewki dostają po dup...., turbo sprawdza się tylko jak wszystko świeże jak troszkę polata to potem najlepsza noga i prędkość emeryta.
Odp: Kappa - zmiana silnika 2,4 20V na 2,0 T
: 06 gru 2009, 19:15
autor: Leny
Ja też ostatnio obróciłem panewke w 2.4 20V i remontuje, przynajmniej będę wiedział co mam pod maską

Odp: Kappa - zmiana silnika 2,4 20V na 2,0 T
: 06 gru 2009, 19:22
autor: argenta67
Leny pisze:Ja też ostatnio obróciłem panewke w 2.4 20V i remontuje, przynajmniej będę wiedział co mam pod maską

Myślę, że to tańszy i łatwiejszy sposób na powrót do żywych Lancii.
Odp: Kappa - zmiana silnika 2,4 20V na 2,0 T
: 06 gru 2009, 19:41
autor: Stanisław

nie robiłem jeszcze silnika do Lanci,ale robiłem kapitalne różnych silników i wolałbym zrobić panewkę ,niż przeróbkę całości,chyba że chcesz mieć mocniejszy samochód.

pozd...
Odp: Kappa - zmiana silnika 2,4 20V na 2,0 T
: 10 gru 2009, 15:20
autor: Marcin_D
Kappa w sobotę jedzie do mechanika i będzie remont silnika.
Doszedłem do wniosku że to szybsze i tańsze rozwiązanie, no i lepsze, bo wiem co mam.